maar ligt er nog wel,quote:
Mwa, wel rampzalig veel opdrachten maken die voor 11u vanavond af moeten zijn...quote:
Oeh, dat is balen!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, wel rampzalig veel opdrachten maken die voor 11u vanavond af moeten zijn...
Valt mee, het is totaal niet moeilijk, alleen afgrijselijk veel opdrachten (invullen met de computer)... gelukkig was ik al eerder begonnen... het zijn in totaal bijna 200 opdrachten die ingevuld moeten worden, ik moet er nog een stuk of 40/50...quote:
Hehe, ik kwam gisteren terug uit Landgraaf en rond Weert begon het echt te sneeuwen, maar er was totaal niets aan de hand, kon rustig doorkachelen met een km of 100-120. Zie je meteen weer van die proleten rijden met 30km/u op de snelweg. In het donker, slechte verlichting, auto compleet beslagen van binnen. Dat zijn echt gevaren op de weg. Rij ik langs een groepje auto's die dus achter zo'n idioot rijden onder het mom, hij rijdt langzaam dan zal het wel gevaarlijk en glad zijn...quote:Op zondag 17 januari 2010 12:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo, wij gingen naar de bios gisteravond.. andere stel is afgehaakt ivm de sneeuwval ineens. Vriendjes auto was wel goed uitgerust dus we kwamen er goed doorheen.. andere mensen minder.
Bijna-botsing bij een kruising met stoplichten tussen twee auto's voor ons, eentje spinde gewoon 180 graden rond. En even verderop stond er een auto dwars over de weg, was tegen de stoep aangeknald in een S-bochtje. Dus die probeert weer terug te draaien, en toen brak z'n voorwiel af ofzo, want dat wiel stond ineens dwars. Arme mensen.
mja het was ook in 1 keer. Denk niemand rekening mee had gehoudenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:19 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, hier is gewoon niets gevallen, dus ik had niet door dat het zo "erg" was, haha.
Pffft dat had ik 10 jaar geleden al aan met carnaval, housebroek en trainingsjackquote:Op zondag 17 januari 2010 16:06 schreef Stuurloos het volgende:
. Oja.. outfit van 2010: New Kids, daar liepen dr aardig wat mee gister.
Ik ben jarig met de optocht, dus denk niet dat ik buiten te vinden benquote:Op zondag 17 januari 2010 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is net ff naar waogens lauwe geweest.
Zijn weer mooie wagens bij
Heel verstandigquote:Op zondag 17 januari 2010 16:19 schreef Guard het volgende:
Ik ga dit jaar trouwensnaar de Duitse Vulkaaneifel tijdens carnaval, lekker van de natuur genieten ipv al dat gehos enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |