Foto van zusje en vriend bitte, dan pas oordelenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, klaagbericht! Samenvatting onderaan.
Ik heb zo'n hekel aan het vriendje van mijn zusje.. mijn zusje moet as donderdag op voor theorie maar ze is niet bijster intelligent en zakt tot dusver telkens voor oefenexamens, dus het is zaak dat ze nog even flink gaat oefenen. Nadat zusje+vriend laat uit hun bed gerold waren, gingen ze op de bank zitten (waarbij hij haar in de wurggreep houdt - hij houdt haar net zo vast alsof ie bang is dat ze wegrent, bahbah). Dus mijn moeder zegt: "waarom gaan jullie anders niet even een uurtje theorie oefenen?.
Zegt hij: "Ja daar heb ik geen belang bij, ik moet toch pas in april op". EhhhDat je niet effe lekker een vriendin bij zoekt waar je "wel belang" bij hebt, stomme lul. Je kan je vriendin toch wel ff helpen als je toch niks beters te doen hebt of zie ik dat nou verkeerd? Ik snap echt niet dat mijn zusje bij hem blijft, liefde maakt echt blind. Mijn zusje is best een mooi meisje en hij is zo lelijk als de nacht, en daarbij is ie achterbaks ook nog, bah
.
Samenvatting: zusje heeft een eikel van een vriend.
Je begrijpt dat het hele verhaal niet om het uiterlijk van deze twee gaat hè?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Foto van zusje en vriend bitte, dan pas oordelen
Tuurlijk, je zusje moet m gewoon dumpen. Misschien kun jij tot haar doordringen. Zo niet, dan komt ze er vanzelf achter toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het hele verhaal niet om het uiterlijk van deze twee gaat hè?.
ja zeker wel. Beeldvorming is belangrijk!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het hele verhaal niet om het uiterlijk van deze twee gaat hè?.
Precies. En als er iemand een gedegen kijk heeft op vrouwen, dan is het SpeCulaes wel!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:06 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
ja zeker wel. Beeldvorming is belangrijk!
Die ziet er genoeg in de Boekaquote:Op zondag 17 januari 2010 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. En als er iemand een gedegen kijk heeft op vrouwen, dan is het SpeCulaes wel!
vraag aan pierequote:
Bofkont, ik pas bij de derde keer geslaagd, (10 ft, 6 ft en 5 ft). Ben gewoon een twijfelkontquote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef automatic_ het volgende:
Ter geruststelling voor je zusje: ik had er 10 geoefend en twee gehaald (0 en 3 fouten) en ik ben de eerste keer geslaagd met 0 fouten
Hihi, ik ben goedquote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bofkont, ik pas bij de derde keer geslaagd, (10 ft, 6 ft en 5 ft). Ben gewoon een twijfelkont
Ik vond mn praktijkexamen belangrijker, daarvoor iig bij de 1e keer geslaagdquote:Op zondag 17 januari 2010 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, ik ben goedJa, ik normaal ook hoor! Maar toen niet volgens mij hehe.
Ja, ik ookquote:Op zondag 17 januari 2010 19:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vond mn praktijkexamen belangrijker, daarvoor iig bij de 1e keer geslaagd
Uiteraard, rijd wel eens met mijn wandelschoenen aan, dat is dus echt niets.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef Stuurloos het volgende:
Hebben jullie ook dat je met bepaalde schoenen beter kunt rijden dan met andere? Ik rijd het liefst met mn gympen (meer gevoel op de pedalen), dan met mn nette halfhoge schoenen, want die zijn meer wat zwaarder.
Juist, dat vind ik ook. Heb eens met mn Timberlands gereden, dat was echt bagger.. veels te groot die dingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Uiteraard, rijd wel eens met mijn wandelschoenen aan, dat is dus echt niets.
Sneakers zijn de beste keus wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |