Ze zullen http://www.taalkabaal.nl/managertaal.html wel bedoelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef De_Hypotheker het volgende:
Met clou was het vast ook niet leuk.
En managerstaal.nl bestaat niet. Next!
weet je zeker dat je een man bent?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef ChickenMan het volgende:
Vond die Toren C stukjes eigenlijk wel grappig.
Oeh ja die was wel baasquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar is Hugo Borst versus die vrouw die haar kind uithongert (of zo) in de OP in bijzondere momenten?
noem eens wat dan ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Vrouwelijke cabaret kunnen wel leuk zijn ..Ligt eraan wie natuurlijk..
Brigitte Kaandorpquote:
Nee ik vind ze ook niks aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp![]()
Overigens vind ik Toren C ook geen reet aan
Nou, daar ze denken ze in Polen heeel anders over!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik vind ze ook niks aan.
Niks is leuk met een Prem erbijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Paul het volgende:
Ik vind het alleen leuk als ik Prem erbij hoor lachen, anders vind ik die vrouwen maar stom met hun snor
Zijn vrouw lijkt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:05 schreef Sloggi het volgende:
Wie is die vrouw die naast Wennemars zit?
Die leg bij de kappah.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Ringo het volgende:
Waylon had toch zo'n grote gebrillantineerde kuif?
Glazen Huis gemist?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Ringo het volgende:
Waylon had toch zo'n grote gebrillantineerde kuif?
Zo natuurlijk is dat niet, als je het succes ervan zag.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef Ringo het volgende:
Renate is best lekker
Mooi manquote:
Ja echt wel druk..Erben is een kanjerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:28 schreef Adelante het volgende:
Wat een enorm druk wijf was mevrouw Wennemars
Lijkt me wel een leuk huishouden, zo met twee van die ADHD'ersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:28 schreef Adelante het volgende:
Wat een enorm druk wijf was mevrouw Wennemars
Wat ziet die Renate er oud uit zeg, ze zou zo mee kunnen spelen met de Golden Girls.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef Ringo het volgende:
Renate is best lekker, maar d'r pittige kapsel hoeft van mij niet zo en ze speelt me hier net te enthousiast de vrouw-van-die-desondanks-niet-in-de-schaduw-staat-van.
Edit: Hee wat een kutzin. Ik heb de tv uit.
Hehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk huishouden, zo met twee van die ADHD'ers
mwoah....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef leukvoorlater het volgende:
Interessante vrouw.
De oer-reaktie van een man is "daaaamn, 4 vrouwen, hij heeft het voor elkaar!".quote:
Hij had het over (aan) Turkije.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef SillyWalks het volgende:
"Nederland doet dat ook niet. Nederland levert ook geen onderdanen uit".
Dat is echt onzin, Amerika hoeft maar te fluiten of we sturen boten onschuldige mensen die kant op, omdat een crimineel in de VS als getuige roept dat zij iets gedaan hebben, zonder enkel bewijs.
Dus dat.quote:
Die doet nu ook zo'n irritante reclame toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Matthias Scholten is wel een andere richting opgegaan na Over De Roooooie
Oooo daar ken ik hem dus van. Ik wist dat hij iets populairs gepresenteerd had vroeger.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Matthias Scholten is wel een andere richting opgegaan na Over De Roooooie
Dat dus. Het is niet erg om kritisch te zijn, maar dit is wel heel erg zoeken naar zeurdingen over iets dat gewoon een net initiatief is.quote:
Komt door verzuurde nerds zoals je op Fok! en Geenstijl enorm veel ziet, vervelende mentaliteit is dat tegenwoordig richting goede doelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat dus. Het is niet erg om kritisch te zijn, maar dit is wel heel erg zoeken naar zeurdingen over iets dat gewoon een net initiatief is.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Komt door verzuurde nerds zoals je op Fok! en Geenstijl enorm veel ziet, vervelende mentaliteit is dat tegenwoordig richting goede doelen.
En daar hebben we alweer zo'n autist.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef ddx het volgende:
Donderdag maar geen tv kijken, als je geld wilt geven doe je dat maar. (en dat doet de overheid al)
Maar om daar nu een grote show omheen te maken om allemaal samen zielig te doen...
Ha!quote:
Als jij geld wilt geven heb je toch geen programma daarvoor nodig ?quote:
Zo'n programma is gewoon om centraal de aandacht te vestigen op Giro 555.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef ddx het volgende:
[..]
Als jij geld wilt geven heb je toch geen programma daarvoor nodig ?
En al helemaal niet op 3 zenders, wat is er mis met zappen ?
Daarom vraagt iedereen hem ook dit soort dingen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef tha_dark het volgende:
Mathijs wordt altijd meteen bang als die iets moet doen.
Nee, hij werd een tijdje terug ook al een keer doormidden gezaagd.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het ging niet van harte, maar het is wel de eerste keer dat hij met iemand meedoet
En toen bleef hij maar om Marc-Marie roepenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef Ritmo het volgende:
Nee, hij werd een tijdje terug ook al een keer doormidden gezaagd.
Zo'n show zorgt er wel voor dat veel mensen gaan doneren en het is dan even gehyped ja. Zolang daardoor extra geld voor Haiti binnenkomt hoor je mij niet hoor..quote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef ddx het volgende:
Donderdag maar geen tv kijken, als je geld wilt geven doe je dat maar. (en dat doet de overheid al)
Maar om daar nu een grote show omheen te maken om allemaal samen zielig te doen...
En dan ook nog eens zo'n onzin gesprekje over niets nuttigs. (met het idee dat er dan meer mensen gaan kijken?)
Doet ie toch niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En toen bleef hij maar om Marc-Marie roepen![]()
Zullen we afspreken dat Van Nieuwkerk elke keer als ie weer een gast met een kunstje heeft, verplicht moet méédoen?
Jup, tis gewoon een kunstje. Zeker met die foto's. Die verhalen heeft hij altijd in z'n hoofd zitten denk ik altijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Willem die zogenaamd 'domme' opmerkingen maakt en zogenaamd 'niet grappig' wil zijn, maar hij weet precies wat hij moet zeggen om grappig te zijn.
Veruit de beste Jakhals inderdaad.quote:
Matthijs die schamper over iemand zijn Engels doet...quote:
En allemaal even onverstaanbaar... Kan er nooit een touw aan vastknopen wat ze nou eigenlijk zingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
Waarom altijd van diezelfde 'leuke' bandjes bij DWDD?
Idd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
En allemaal even onverstaanbaar... Kan er nooit een touw aan vastknopen wat ze nou eigenlijk zingen.
Viel mij ook op. Ze had het bijv. over 'dat soort muziek' en over dat ze pas later in de ZZN geďnteresseerd raakte. Kwam nogal Hollwood-style over...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
Vraag me af in hoeverre mevrouw Van Ammelrooy oprecht was... misschien heeft ze gewoon zin in een gegarandeerde hitfilm.
Weheh, geweldig idd.quote:
Bronquote:Reinout Oerlemans over Haďti-show in DWDD
Televisieproducent Reinout Oerlemans van Eyeworks zal woensdag in het VARA- programma De Wereld Draait Door ver- tellen hoe het door hem geproduceerde Haďti-programma op donderdagavond eruit gaat zien. In een eenmalige show zullen Beau van Erven Dorens, Jeroen Pauw en Linda de Mol oproepen om geld te storten voor de slachtoffers van de beving in Haďti. Ook Jeroen Pauw en Beau van Erven Dorens zijn te gast in De Wereld Draait Door, met Beau als tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk.
Haha daar moest ik ook aan denken.Vorige week was John Mayer er,ik geloof dat hij buiten wat standaard zinnetjes wijselijk zijn mond hield..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Matthijs die schamper over iemand zijn Engels doet...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Godsamme, weer over Haiti![]()
En weer die Oerlewappert![]()
quote:Vanavond in de uitzending: Felix Rottenberg, Ricky Koole, Leo Blokhuis, Jeroen Pauw, Reinout Oerlemans en Nico Dijkshoorn. Muziek wordt verzorgd door blokfluitist Erik Bosgraaf en tafelheer is Beau van Erven Dorens.
Popprofessor? Die man weet alleen wat over muziek van 40 jaar geleden, wat Lowlands-bandjes en niets over de muziek die nu écht populair is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Ah! De popprofessor schuift ook aan. Dan verandert de studio toch wel weer even in een klaslokaal vrees ik.
Inderdaad je hoort hem nooit over Marianne Weber Frans Bauer of Wolter Kroes.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Popprofessor? Die man weet alleen wat over muziek van 40 jaar geleden, wat Lowlands-bandjes en niets over de muziek die nu écht populair is.
Populair buiten het kamp bedoel ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad je hoort hem nooit over Marianne Weber Frans Bauer of Wolter Kroes.
Als Leo het niet kent is het ook geen relevante muziek.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Popprofessor? Die man weet alleen wat over muziek van 40 jaar geleden, wat Lowlands-bandjes en niets over de muziek die nu écht populair is.
De eerste 2 zijn al binnen..quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Rahl het volgende:
Ik gok zo'n 50 keer het woord Wilders te horen vanavond. Biedt iemand meer?
Hij zal het bij naam kennen, maar ik durf te wedden dat ie geen 3 nummers van Nederlands succesvolste artiest (op internationaal gebied) ooit weet te noemen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als Leo het niet kent is het ook geen relevante muziek.
Flinke faal inderdaad. Zeker als je een autoshow presenteert.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het geld dat ik vandaag heb verdient met vakkenvullen, doneer aan Haiti.
(nou, kom op met dat applaus...)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het geld dat ik vandaag heb verdient met vakkenvullen, doneer aan Haiti.
(nou, kom op met dat applaus...)
Hij zegt toch zelf dat hij er niets van weet! En dat boeit ook niet, auto's zijn bijzaak in TopGearquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Flinke faal inderdaad. Zeker als je een autoshow presenteert.
Dat 'ze' iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:44 schreef Rahl het volgende:
Allemaal houden ze het lekker algemeen als iemand ze vraagt wat "de moslims" dan precies zeggen
quote:
Iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:46 schreef Ritmo het volgende:
Dat deze 'dingen' stemrecht hebben.
Vraag hem eens wat er op 1 staat in Engeland en Amerika, hij zal je het antwoord schuldig blijven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Een stukje college van de popprofessor himself.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:46 schreef Ritmo het volgende:
Dat deze 'dingen' stemrecht hebben.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef Paul het volgende:
Die wilders-aanhangers altijd lachen om hun domheid
Maar vraag hem waar Little Richard vandaan komt en je krijgt een uiteenzetting van drie uur.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vraag hem eens wat er op 1 staat in Engeland en Amerika, hij zal je het antwoord schuldig blijven.
Niet echt pop tho. Professor is ie zeker, maar van de pop? Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar vraag hem waar Little Richard vandaan komt en je krijgt een uiteenzetting van drie uur.
Hij praat toch gewoon over muziek die hij zelf leuk vind? Ik zie niet in wat daar mis mee is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar vraag hem waar Little Richard vandaan komt en je krijgt een uiteenzetting van drie uur.
Das fijn, maar als je een popprofessor bent moet je meer kennen dan Lil'quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeker wel, het begin van de pop. The Beatles speelden al die gasten als Little Richard en Chuck Berry na.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
Niet echt pop tho. Professor is ie zeker, maar van de pop? Nee.
Niets mis mee hoor, maar het gaat me meer om de titel 'popprofessor'.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij praat toch gewoon over muziek die hij zelf leuk vind? Ik zie niet in wat daar mis mee is.
En dat spreekt voor hem!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vraag hem eens wat er op 1 staat in Engeland en Amerika, hij zal je het antwoord schuldig blijven.
Maar pop is sowieso een vaag en veels te breed begrip vind ik. Denk ook niet dat hij zelf die titel opgeëist.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, maar het gaat me meer om de titel 'popprofessor'.
Dat is zo idd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar pop is sowieso een vaag en veels te breed begrip vind ik. Denk ook niet dat hij zelf die titel opgeëist.
Wat niet had kunnen bestaan zonder de pop van toenquote:
Hij is muziekliefhebber, dan moet je je anno 2010 niet met de single-charts bemoeien.quote:
Daar gaat het ook niet om, het is dat ze hem de popprofessor noemen terwijl ie eigenlijk meer een professor van oude muziek is en vrijwel niks weet van hedendaagse pop.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat niet had kunnen bestaan zonder de pop van toen![]()
Maar waarom zou hij dat per se allemaal bij moeten houden? Hij interesseert zich in de geschiedenis en ontwikkeling van de popmuziek, niet in de gemiddelde eendagsvlieg
Wesley Sneijder als voetballer had ook niet 'bestaan' zonder Cruijff, maar een voetbalexpert hoort beide te kennen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat niet had kunnen bestaan zonder de pop van toen![]()
Maar waarom zou hij dat per se allemaal bij moeten houden? Hij interesseert zich in de geschiedenis en ontwikkeling van de popmuziek, niet in de gemiddelde eendagsvlieg
Volgens mij is dat laatste niet helemaal waar, maar hij zal alleen niet alle genres bijhouden nee. Volgens mij weet hij van het "radio 2 genre" ook veel over de huidige muziek. Net zoals hij ook de geschiedenis niet van alle genres kent.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, het is dat ze hem de popprofessor noemen terwijl ie eigenlijk meer een professor van oude muziek is en vrijwel niks weet van hedendaagse pop.
Jullie kutbandjes als Pearl Jam staan er ook volop in hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij is muziekliefhebber, dan moet je je anno 2010 niet met de single-charts bemoeien.
Dat zeg ik niet, maar vaak is het pas na een paar jaar duidelijk wat een band/act heeft betekent voor de popmuziek.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wesley Sneijder als voetballer had ook niet 'bestaan' zonder Cruijff, maar een voetbalexpert hoort beide te kennen.
Er zijn genoeg popartiesten die al jaren hits scoren, alsof de hele top van nu uit eendagsvliegen bestaat.
Waar baseer je op dat Leo er helemaal geen idee van heeft wat er vandaag de dag speelt? De popprofessor houdt een oogje in het zeil hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wesley Sneijder als voetballer had ook niet 'bestaan' zonder Cruijff, maar een voetbalexpert hoort beide te kennen.
Er zijn genoeg popartiesten die al jaren hits scoren, alsof de hele top van nu uit eendagsvliegen bestaat.
Ach ja, jij bent het. Laat dus maarquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie kutbandjes als Pearl Jam staan er ook volop in hoor.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie kutbandjes als Pearl Jam staan er ook volop in hoor.
hehequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Leo er helemaal geen idee van heeft wat er vandaag de dag speelt? De popprofessor houdt een oogje in het zeil hoor.
Ja maar.. dat is natuurlijk niet van NU en staat niet op 1, dus is niet echt populairquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Jongens luister naar de popprofessor, hij haalt meteen Gorillaz erbij, hoezo weet hij niets van hedendaagse muziek.
Inderdaad, Gorillazquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Jongens luister naar de popprofessor, hij haalt meteen Gorillaz erbij, hoezo weet hij niets van hedendaagse muziek.
Laten we Armin van Buuren eens nemen dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar vaak is het pas na een paar jaar duidelijk wat een band/act heeft betekent voor de popmuziek.
Daarbij weten we helemaal niet of hij het wel of niet kent, hij heeft het er alleen niet over. Dat is nogal een verschil
Rock-liefhebbers moeten eens ophouden met denken dat alleen hun eigen gitaarbandjes als muziek bestempeld mogen worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gesproken als een ware muziekliefhebber
Eens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Rock-liefhebbers moeten eens ophouden met denken dat alleen hun eigen gitaarbandjes als muziek bestempeld mogen worden.
Waar lees je dat dan? Wie beweert dat dan?? Ik heb dat hier iig niet gelezen..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Rock-liefhebbers moeten eens ophouden met denken dat alleen hun eigen gitaarbandjes als muziek bestempeld mogen worden.
Elitair gedoe. Gelukkig krijgen hip-hop acts als Opgezwolle en Kyteman tegenwoordig wat meer aandacht van de media.quote:
Ben benieuwd, bij Lowlands e.d. praat ie alleen over bandjes. Van mij hoeft ie niets van Armin te weten, maar als pop-expert hoor je zelfs Ali Bquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar lees je dat dan? Wie beweert dat dan?? Ik heb dat hier iig niet gelezen..
Oh en vraag het Leo zelf eens, wat hij van Armin weet. Wellicht verbaast hij je nog
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Zolang Armin van Buuren er geen Hendrix-gitaarsolos uitramt hoeven we die man niet serieus te nemen en daar zal de enige echte popprofessor het mee eens zijn.
Zolang Armin van Buuren er geen Hendrix-gitaarsolos uitramt hoeven we die man niet serieus te nemen en daar zal de enige echte popprofessor het mee eens zijn.
En waarom denk je dat hij die niet kent?? Je bent wel van de ongefundeerde aannames he..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben benieuwd, bij Lowlands e.d. praat ie alleen over bandjes. Van mij hoeft ie niets van Armin te weten, maar als pop-expert hoor je zelfs Ali Bte kennen.
Normaal haat ik Nico, maar vond hem vandaag wel leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat gedicht over Matthijs van Nieuwkerk
Misschien een beetje een aanname idd op basis van wat ik hem op TV hoor zeggen. Ze zouden hem eens bij Mystery Land moeten neerzetten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En waarom denk je dat hij die niet kent?? Je bent wel van de ongefundeerde aannames he..
Trouw met hem zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De komst van de popprofessor maakt nu eenmaal emoties los.
Ze blijven net zo lang zingen tot je geld geeft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap het niet: waarom zou ik, als ik Carice van Houten en Dinand samen zie zingen, ineens zin hebben om geld te geven voor Haieti??
Hij is al getrouwd.quote:
O, dan geef ik direct. Alles beter dan dat...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze blijven net zo lang zingen tot je geld geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |