Ze zullen http://www.taalkabaal.nl/managertaal.html wel bedoelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef De_Hypotheker het volgende:
Met clou was het vast ook niet leuk.
En managerstaal.nl bestaat niet. Next!
weet je zeker dat je een man bent?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef ChickenMan het volgende:
Vond die Toren C stukjes eigenlijk wel grappig.
Oeh ja die was wel baasquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar is Hugo Borst versus die vrouw die haar kind uithongert (of zo) in de OP in bijzondere momenten?
noem eens wat dan ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Vrouwelijke cabaret kunnen wel leuk zijn ..Ligt eraan wie natuurlijk..
Brigitte Kaandorpquote:
Nee ik vind ze ook niks aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp![]()
Overigens vind ik Toren C ook geen reet aan
Nou, daar ze denken ze in Polen heeel anders over!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik vind ze ook niks aan.
Niks is leuk met een Prem erbijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Paul het volgende:
Ik vind het alleen leuk als ik Prem erbij hoor lachen, anders vind ik die vrouwen maar stom met hun snor
Zijn vrouw lijkt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:05 schreef Sloggi het volgende:
Wie is die vrouw die naast Wennemars zit?
Die leg bij de kappah.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Ringo het volgende:
Waylon had toch zo'n grote gebrillantineerde kuif?
Glazen Huis gemist?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef Ringo het volgende:
Waylon had toch zo'n grote gebrillantineerde kuif?
Zo natuurlijk is dat niet, als je het succes ervan zag.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef Ringo het volgende:
Renate is best lekker
Mooi manquote:
Ja echt wel druk..Erben is een kanjerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:28 schreef Adelante het volgende:
Wat een enorm druk wijf was mevrouw Wennemars
Lijkt me wel een leuk huishouden, zo met twee van die ADHD'ersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:28 schreef Adelante het volgende:
Wat een enorm druk wijf was mevrouw Wennemars
Wat ziet die Renate er oud uit zeg, ze zou zo mee kunnen spelen met de Golden Girls.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:22 schreef Ringo het volgende:
Renate is best lekker, maar d'r pittige kapsel hoeft van mij niet zo en ze speelt me hier net te enthousiast de vrouw-van-die-desondanks-niet-in-de-schaduw-staat-van.
Edit: Hee wat een kutzin. Ik heb de tv uit.
Hehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk huishouden, zo met twee van die ADHD'ers
mwoah....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef leukvoorlater het volgende:
Interessante vrouw.
De oer-reaktie van een man is "daaaamn, 4 vrouwen, hij heeft het voor elkaar!".quote:
Hij had het over (aan) Turkije.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:23 schreef SillyWalks het volgende:
"Nederland doet dat ook niet. Nederland levert ook geen onderdanen uit".
Dat is echt onzin, Amerika hoeft maar te fluiten of we sturen boten onschuldige mensen die kant op, omdat een crimineel in de VS als getuige roept dat zij iets gedaan hebben, zonder enkel bewijs.
Dus dat.quote:
Die doet nu ook zo'n irritante reclame toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Matthias Scholten is wel een andere richting opgegaan na Over De Roooooie
Oooo daar ken ik hem dus van. Ik wist dat hij iets populairs gepresenteerd had vroeger.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Matthias Scholten is wel een andere richting opgegaan na Over De Roooooie
Dat dus. Het is niet erg om kritisch te zijn, maar dit is wel heel erg zoeken naar zeurdingen over iets dat gewoon een net initiatief is.quote:
Komt door verzuurde nerds zoals je op Fok! en Geenstijl enorm veel ziet, vervelende mentaliteit is dat tegenwoordig richting goede doelen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat dus. Het is niet erg om kritisch te zijn, maar dit is wel heel erg zoeken naar zeurdingen over iets dat gewoon een net initiatief is.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Komt door verzuurde nerds zoals je op Fok! en Geenstijl enorm veel ziet, vervelende mentaliteit is dat tegenwoordig richting goede doelen.
En daar hebben we alweer zo'n autist.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef ddx het volgende:
Donderdag maar geen tv kijken, als je geld wilt geven doe je dat maar. (en dat doet de overheid al)
Maar om daar nu een grote show omheen te maken om allemaal samen zielig te doen...
Ha!quote:
Als jij geld wilt geven heb je toch geen programma daarvoor nodig ?quote:
Zo'n programma is gewoon om centraal de aandacht te vestigen op Giro 555.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef ddx het volgende:
[..]
Als jij geld wilt geven heb je toch geen programma daarvoor nodig ?
En al helemaal niet op 3 zenders, wat is er mis met zappen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |