quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Gert het volgende:
OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant
wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd: prima, logisch.
Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een chatmod tegen users.
En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
Het woord "chat" is echt niet verboden.
En zeker als er verwevenheid is met wat er op de stream gebeurt,
dan hoort dat gewoon thuis in de COS.
Alleen we willen hier geen kanaal zijn waar moderaties waar wij geen invloed op hebben
worden bediscussieerd of uitgevochten. Daarvoor dient SV zelf iets in te regelen.
We zijn echt niet streng, maar het is en blijft een COS hier.![]()
Ze is er weer. En er is een Ditishuub binnengekomen.quote:
Ik was even wat werkdingen aan het doen! Het moet toch niet gekker worden!quote:
Dat kan toch alleen maar op oorlog uitdraaien? Smullen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Oh God, dus er komt echt een samenwerking met die loser? De goede beslissingen volgen elkaar in rap tempo op.
Denk het wel Cc, had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Oh God, dus er komt echt een samenwerking met die loser? De goede beslissingen volgen elkaar in rap tempo op.
Net alsof dat belangrijker is. Vermaak ons!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was even wat werkdingen aan het doen! Het moet toch niet gekker worden!
koekje wil dat der ban wordt opgeheven denk ik, waarom zoveel moeite doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Chanel5 het volgende:
Die koekje met der PM voor Sly, pffff joh geef het op NL door.
Ja, Sly dacht dat ze PB was?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koekje wil dat der ban wordt opgeheven denk ik, waarom zoveel moeite doen
die gaat het tot de bodem uitzoeken hoe PB alles weet en op dat forum kan, maar hij weet niet waar ie moet zoeken denk ik, dus wie er nu iets verdachts zegt hup dan ramt ie op de banknop.quote:
Ik zag het ja. Ik laat Sly nog maar even in zijn overwinningsroes. Als ik de volgende tekst van NL hier geplakt heb zal hij zich wel even achter z'n oren krabben.. Hij moest es weten dat het lek in zijn eigen moderatorteam zitquote:
daar heeft altijd al de lek gezeten...whahahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik laat Sly nog maar even in zijn overwinningsroes. Als ik de volgende tekst van NL hier geplakt heb zal hij zich wel even achter z'n oren krabben.. Hij moest es weten dat het lek in zijn eigen moderatorteam zit
Ik volg het met belangstelling.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:16 schreef Chanel5 het volgende:
:11 nowlive: oh mijn nl is niet zo goed
3:11 nowlive: ja idd hanssie
3:11 nowlive: weg ermee
Die rat probeert Hansie te motiveren om Cc te bannen..
Niet teveel prijsgeven! Of je moet hem willen gekmakenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik laat Sly nog maar even in zijn overwinningsroes. Als ik de volgende tekst van NL hier geplakt heb zal hij zich wel even achter z'n oren krabben.. Hij moest es weten dat het lek in zijn eigen moderatorteam zit
De meest linkse is Pascal, de maker van de Bonte Koe en Mexico videoclip.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Genoeg volk over de vloer, dit i.v.m. de clip?
Vooralsnog gebeurt er weinig.
LOLquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Heb ik even gemist (werkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:16 schreef Chanel5 het volgende:
Die rat probeert Hansie te motiveren om Cc te bannen..
Cc doet niks verkeerds, zegt gewoon haar mening mag toch echt nee ze gaan nu zoeken wie ze er allemaal kunnen afgooien, straks nog een mod van evilwon erbij en dan hebben hun een gezellige chatquote:
Oooo, nou je leest het. En Hansie zei dat je idd naar een ban aan het solliciteren was. Dat heb ik zo gauw niet gekopieerd, maar zal best wel door iemand gelezen zijn. Disana volgde het ook met belangstelling.quote:
Wat is evilwon?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Cc doet niks verkeerds, zegt gewoon haar mening mag toch echt nee ze gaan nu zoeken wie ze er allemaal kunnen afgooien, straks nog een mod van evilwon erbij en dan hebben hun een gezellige chat
Play the record backwards ...quote:
Ik las dat ook inderdaad. Dat kwam uit het nietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oooo, nou je leest het. En Hansie zei dat je idd naar een ban aan het solliciteren was. Dat heb ik zo gauw niet gekopieerd, maar zal best wel door iemand gelezen zijn. Disana volgde het ook met belangstelling.
draai nowlive om wat krijg je danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is evilwon?
Ja die 'gezellige chat' komt er op deze manier vanzelf wel. Ik vraag me af wie die Hansie tot mod heeft gemaakt, is dat de al even domme René misschien.
Kan alleen maar Rene zijn geweest want die was er op het moment dat Hansie Mod werd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is evilwon?
Ja die 'gezellige chat' komt er op deze manier vanzelf wel. Ik vraag me af wie die Hansie tot mod heeft gemaakt, is dat de al even domme René misschien.
Wat een enorme sukkel is die René dan zeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan alleen maar Rene zijn geweest want die was er op het moment dat Hansie Mod werd.
I second that wholeheartedly!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Mera! Wil je niet terugkomen op je beslissing?
Dat zeker. Maar volgens mij heeft Dottey gisteravond Hansie tot moderator gekroond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een enorme sukkel is die René dan zeg.
Dat kun je niet menen, ik dacht dat Dottey tenminste nog wel doorhad dat de chat met René's moderatie naar de Filistijnen ging. Dan neem je er toch niet een nóg grotere sukkel bij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar volgens mij heeft Dottey gisteravond Hansie tot moderator gekraand.
Je hebt daarna ook nog iets gezegd over Sly. (viel trouwens best mee) Dat was n.a.v. dat hij weer onder de gordel reageerde tegen BQ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Omdat ik die Chantal een doorgesnoven snol oid noemde?
Misschien nergeert hij z'n pm welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
Zo. Heb Hans even een privébericht gestuurd om te vragen hoe ik precies naar die ban solliciteerde.
Dot heeft tot laat gewerkt en Hansie is 's-middags al mod geworden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar volgens mij heeft Dottey gisteravond Hansie tot moderator gekroond.
Zullen we die even prive houden het evt. antwoord dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
Zo. Heb Hans even een privébericht gestuurd om te vragen hoe ik precies naar die ban solliciteerde.
Oh wacht. Hij zei idd iets lulligs en toen noemde ik hem een trieste gozer oid?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Chanel5 het volgende:
Je hebt daarna ook nog iets gezegd over Sly. (viel trouwens best mee) Dat was n.a.v. dat hij weer onder de gordel reageerde tegen BQ?
Echt iedere keer als hij mee begint te chatten is er meteen een nare intimiderende sfeer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Toverheks het volgende:
nou echt, ik kan jullie voorspellen, dat als evilwon zich met de chat gaat bemoeien er herrie komt.
Tuurlijk!quote:
Maar ik wil het wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we die even prive houden het evt. antwoord dan?
Ja, dat bedoel ik en daar werd opingegaan. Weet niet meer de volgorde of hansie eerst iets zei over een ban en daarna Sly daar op reageerde. Maar Sly had graag gezien dat je een ban zou hebben gehad, reken daar maar op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij zei idd iets lulligs en toen noemde ik hem een trieste gozer oid?
Poe hé! Wat een vuilspuiterij van mijn kant.
Dot zit op het werk ook op de chat, dus denk niet dat dat uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dot heeft tot laat gewerkt en Hansie is 's-middags al mod geworden.
Dikke doei, en dat ik dan al die shit krijg? Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Mera! Wil je niet terugkomen op je beslissing?
Dacht om 18:30 uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
want Jaap krijgt woensdagavond om 19:30 een eigen show die schijnbaar nog heul niet is
ingevuld maar wel 3,5 uur duurt.
Oke, maar ik meen me te herinneren dat Rene op dat moment op de chat zat en ze het er over hadden, kan het mis hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dot zit op het werk ook op de chat, dus denk niet dat dat uitmaakt.
Mera is geen mod meer op de chat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik loop hopeloos achter![]()
Wat is er met Mera, welke beslissing heeft ze genomen ?
Wie is Hansie?
Komt Huub ook in SV?
Jaap en Huub samen misschien?
Zit Johan in Polen?
Thanks Chanelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mera is geen mod meer op de chat.
Hansie is de nieuwe mod daar.
Ik betwijfel of Huub in SV komt, maar ja wie ben ik?
Huub en Jaap samen?
Ik weet niet waar Johan zat maar hij is weer terug in SV
Ik heb afstand gedaan van moderatie van de chat, en verder alle andere publieke communicatie met derden, doe alleen nog dingen waar niemand last van heeft, zogezegdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik loop hopeloos achter![]()
Wat is er met Mera, welke beslissing heeft ze genomen ?
Wie is Hansie?
Komt Huub ook in SV?
Jaap en Huub samen misschien?
Zit Johan in Polen?
Jij kan het een stuk bondiger dan ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mera is geen mod meer op de chat.
Hansie is de nieuwe mod daar.
Ik betwijfel of Huub in SV komt, maar ja wie ben ik?
Huub en Jaap samen?
Ik weet niet waar Johan zat maar hij is weer terug in SV
Jammer dat je er mee gestopt bent, maar kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb afstand gedaan van moderatie van de chat, en verder alle andere publieke communicatie met derden, doe alleen nog dingen waar niemand last van heeft, zogezegd![]()
Hansie is dus de nieuwe mod op de chat en de verzorger van Radio Vlemmix;
Huub werd genoemd omdat hij ogenschijnlijk op de chat verscheen (maar miss was het gewoon iemand die onder 'ditishuub' geregistreerd heeft);
En toen zei ongetekende dat Huub en Jaap samen wel leuk zou zijn, want Jaap krijgt woensdagavond om 19:30 een eigen show die schijnbaar nog heul niet is ingevuld maar wel 3,5 uur duurt.
Johan zat gisteravond in een hotel en dat zag er blijkbaar nogal Pools uit, maar dat was in (of in de buurt van) Wageningen.![]()
Zo. Even erbij zeggen dat dit mijn conclusies zijn uit het volgen van de COS he, niet dat ik meer weet ofzo want zoals gezegd heb ik even een stapje terug gedaan.
Hey! Ze heeft wel een a4-tje vol met ideetjes voor de politieke partij! En haar moeder kan een penis niet van een hand onderscheiden!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Jian het volgende:
Kut, heb ik slaai gemist![]()
Wie is die irritante doos aan de bar ?niet Liesbeth
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij kan het een stuk bondiger dan ik.
Die is vast populair op elke nieuwjaarsreceptie danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey! Ze heeft wel een a4-tje vol met ideetjes voor de politieke partij! En haar moeder kan een penis niet van een hand onderscheiden!!!
Hilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarisch
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is vast populair op elke nieuwjaarsreceptie dan
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:07 schreef Laysa het volgende:
En de vergiftende sfeer van NL sijpeld langzaam door de Sjat van SV heen
En het mag gewoon!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:12 schreef mootie het volgende:
Oooh Cc we hebben nu 3 keer poepen gezegd.
Ja, relkloon. Als ik wil weten wat die vetzak te zeggen heeft ga ik me daar wel aanmelden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef dathajdacht het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Slaai is blij
Niet met teveel borrels op SV binnen, drinken doe je maar in SV!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Jian het volgende:
Ik snap de hele functie van dat blaasapparaat daar nog steeds niet hoor
Binnen mag je ook niet veel drinkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet met teveel borrels op SV binnen, drinken doe je maar in SV!
fap fapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef dathajdacht het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Slaai is blij
Als ie piept neem johan hoogst persoonlijk een bloedproef bij je afquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:29 schreef Disana het volgende:
Controleert Johan de uitslagen van al die blaastesten ook of mag je voor jezelf constateren dat je niet dronken bent.
Sjips Adje jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Binnen mag je ook niet veel drinken![]()
Arme Adje.
Ik zag hem er niet bij staan dus vroeg me af hoe hij e.e.a. controleert.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie piept neem johan hoogst persoonlijk een bloedproef bij je af
Vriendjespolitiek van de bovenste plankquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"vind hem/zij vrij neutraal"
Echt, het niveau
Rook naar een soort pyramideverkoop.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
What the Fuck is die LYONESSNL nou weer voor een zool ?
Cappe voor Maanvis .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje Johan heeft gasten? lekkere wijve...![]()
Die Tonka was vroeger een vent. Vorige week of zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja één lekker wijf en een dooie paardestaart...
Die andere is de broer van Kellyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja één lekker wijf en een dooie paardestaart...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Tonka was vroeger een vent. Vorige week of zo.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik geef die chat nog een maand. Dan zit hij vol met: "Ja sly vind ik ook hoor sly je hebt gelijk sly hihihihihi sly, sly"
...
"...sly".
Ja, gaat goed hč. En hoe zit het met jou? Dit is echt zoooo easy Fluiter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Chanel5 dank je wel voor de caps, je bent er nu erg handig in. x![]()
Hij wil daar morgen echt even voor gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
Johan wil serieus aan de verkiezingen mee doen en echt iets betekenen. Mafkees
Een kroeg waar weinig tot niets gedronken mag worden en een blaastest voorafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef Jian het volgende:
Ow, hij wil gewoon echt gaan draaien als kroeg voor Jan en Alleman. Dat had ik nog niet zo begrepen ? ooow
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
Hij wil daar morgen echt even voor gaan zitten.
Echt hč.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een kroeg waar weinig tot niets gedronken mag worden en een blaastest vooraf
Een hele dagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij wil daar morgen echt even voor gaan zitten.
Echt hč.
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
Johan wil serieus aan de verkiezingen mee doen en echt iets betekenen. Mafkees
Nee, Alsido is veel te ruig met de kabels omgegaan. Er zit een knikje in en dat heeft-ie nu met tape ongedaan gemaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn dit opname's in de Greenroom, helaas werd er net geschakeld en is het zw/wit geworden.
Mag natuurlijk ook niet gerookt worden dan, ... een soort kroeg voor streng gereformeerden dus, gat in de markt zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een kroeg waar weinig tot niets gedronken mag worden en een blaastest vooraf
O ja, dat geloof ik best, maar echt iets betekenen ...... voor wie dan ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.![]()
Als hij het goed aanpakt gaat hem dat echtwel lukken dus.
Ik weet niet of hij Bram aan de lijn heeft, zou wel kunnen want hij had een berichtje van Bram dat er iets niet goed stond v.w.b. de stream o.i.d. en dat gaf Johan door aan de regie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
Wie is die Liesbeth eigenlijk want die woont daar bijna.
Is dat Bram aan de lijn? BunkerBram?
Als hij er voor gaat zorgen dat er weer in de kroeg mag worden gerookt heeft hij mijn stemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, dat geloof ik best, maar echt iets betekenen ...... voor wie dan ?
En dan? Dan is het gelukt en dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.![]()
Ja lekker, als hij het voor het zeggen krijgt mogen we weer roken, maar niet meer zuipenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij er voor gaat zorgen dat er weer in de kroeg mag worden gerookt heeft hij mijn stem
Hij bedoelt waarschijnlijk gemonteerdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Johan zegt nu dat er "achter" een videoclip wordt opgenomen.
Spaßbremsequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan? Dan is het gelukt en dan?
Misschien moet die daar ook nog even voor gaan zitten.
Kijk naar de caps boven je LSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gemonteerd
Gewoon met een polonaise de tweede kamer binnen hossen, dan zien we daarna wel wat we d'r mee doen.quote:
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de kamer te komen, daarmee bedoel jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh dolletjes. Als het daarna maar wel head first is!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon met een polonaise de tweede kamer binnen hossen, dan zien we daarna wel wat we d'r mee doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal leuk, toppiejoppie en ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh dolletjes. Als het daarna maar wel head first is!
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de kamer te komen, daarmee bedoel je
een paar jaar geleden? Met de Partij van de Toekomst Tweede Kamerverkiezingen van 2002 en 2003,
zonder zetels te halen, als de Minister van Feest ?
Wanneer kan je op Johan stemmen , wanneer begint het , voorjaar, wil best helpen.![]()
Wie ze precies is? Ze is in ieder geval multifuctioneel. Ook een plattegrond gemaakt, met de Huisregels beziggeweest..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef tuinfluiter het volgende:
En wie is Liesbeth?
Liesbeth was vandaag bezig met een hoesje voor de CD.
Verder gaat ze zaterdag naar het optreden van Marian [waterkoker] die gaat optreden, te volgen
via de stream, en ook gaat Liesbeth project huis Binnenveld oppakken in Huissen, aanvulling
is welkom.
Vooral Kees hčquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die chat is wel een stuk minder leuk als Copycat en Kees K er niet zijn.
Ik kom hier spontaan binnen vallen en deze post doet toch denken dat er echt gestreamd wordt, leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een van de mensen in de clip komt wat te drinken halen.
Johan vraagt: 'gaat het goed?' Ja hoor het gaat goed.
De moderators hebben het niet zo op hem, begreep ik. Wel vreemd, want de meeste gasten en vaste bewoners lijken hem wel te waarderen.quote:
Wat dacht je van Slaai, every good chat deserves a bad guyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die chat is wel een stuk minder leuk als Copycat en Kees K er niet zijn.
Ik vind het wel grappig om te kijken en caps te maken. Hebben de mensen die overdag niet kunnen kijken, en geinteresseerd zijn, ook nog wat om terug te kijken en te lezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kom hier spontaan binnen vallen en deze post doet toch denken dat er echt gestreamd wordt, leuk!
Toch mis ik dgk nog wel soms
Sommige moderators daar hebben als richtlijn de tien gebodenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De moderators hebben het niet zo op hem, begreep ik. Wel vreemd, want de meeste gasten en vaste bewoners lijken hem wel te waarderen.
En binnenkort op Vlemmix-radio. Alsof het nog niet duidelijk was dat Johan de chat nooit leest.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dacht je van Slaai, every good chat deserves a bad guy
Heb jij wel eens een radio uitzending van die bolle gehoord ? da's lache hoor als ie weer door het lint gaat. Geloof me dat wordt smullen hierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En binnenkort op Vlemmix-radio. Alsof het nog niet duidelijk was dat Johan de chat nooit leest.
Wel eens een telefoongesprek. Dat was van een zeer bedenkelijk allooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een radio uitzending van die bolle gehoord ? da's lache hoor als ie weer door het lint gaat. Geloof me dat wordt smullen hier
Topclip! Kan niet anders!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:59 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
En de clip is klaar!
hehe, hij haalde bij de verkiezingen van 2003 13K stemmen. dat is nog een hele hoop tekort voor een zetelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of zoals hij het zelf een tijdje geleden op de stream zei: "we hadden bijna net zoveel stemmen als alle andere partijen bij elkaar dus we kwamen net te kort"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hij haalde bij de verkiezingen van 2003 13K stemmen. dat is nog een hele hoop tekort voor een zetel
ff opgezocht op wiki.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of zoals hij het zelf een tijdje geleden op de stream zei: "we hadden bijna net zoveel stemmen als alle andere partijen bij elkaar dus we kwamen net te kort"
Ja die doet het bij mij ook niet, je moet de onderste link hebben uit de op, en dan op kijk live klikken, dan doet hij het wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Goofy16 het volgende:
een goedenavond alemaal.
kan iemand mij vertellen waarom de streams het niet meer doen?
of is er een nieuwe link ik heb deze :http://www.onlinetvkijken.nl/popup.htm
Die van HiDi doet het toch weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die doet het bij mij ook niet, je moet de onderste link hebben uit de op, en dan op kijk live klikken, dan doet hij het wel.
En dat is best raar omdat je dan dezefde url krijgt die je krijgt als je op de bovenste link uit de OP klikt.![]()
Ontopic, er is een Palma is de chat.
dank je wel,hij doet het weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die doet het bij mij ook niet, je moet de onderste link hebben uit de op, en dan op kijk live klikken, dan doet hij het wel.
En dat is best raar omdat je dan dezefde url krijgt die je krijgt als je op de bovenste link uit de OP klikt.![]()
Ontopic, er is een Palma is de chat.
Die deed het eerder vandaag niet, maar nu wel weer dus?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Jian het volgende:
Deze loopt bij mij toch het prettigst en je hebt smiley's![]()
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Ik heb er vanmorgen even opgezeten, maar toen was het saai en tussendoor ook nog werken gaat zo lastig met die chatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die deed het eerder vandaag niet, maar nu wel weer dus?
Wat moet jij met smileys als je er toch niet reageert?
Gezellig!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er vanmorgen even opgezeten, maar toen was het saai en tussendoor ook nog werken gaat zo lastig met die chat
Maar maak je geen zorgen, ik ruim nog wel tijd in
Doet die het van HiDiHO weer. bedankt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Jian het volgende:
Deze loopt bij mij toch het prettigst en je hebt smiley's![]()
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Wat zie je dan?quote:
Voor zichzelf natuurlijk, net als de meeste politici, het betaalt immers nogal leuk, en als je je beloftes niet kunt waarmaken dan ligt het natuurlijk nooit aan jou, maar aan die andere 149 kamerleden waarvan niet minstens de helft voor jouw plan heeft gestemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, dat geloof ik best, maar echt iets betekenen ...... voor wie dan ?
En zodra ze daar over de hekken klimmen omdat ze hun zin niet meer krijgen hebben we weer topstreams.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een radio uitzending van die bolle gehoord ? da's lache hoor als ie weer door het lint gaat. Geloof me dat wordt smullen hier
Sukkel... Sukkeltjuhhhh..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel eens een telefoongesprek. Dat was van een zeer bedenkelijk allooi.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:04 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
"Mam, er zitten hier 2 kaboutersletjes en die zitten mijn petuhr te versieren!"
Volgens Sjors was er nog helemaal geen site. Hij gaat het nu allemaal regelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
De website van SV schijnt verdwenen te zijn
Is het leuk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Sjors was er nog helemaal geen site. Hij gaat het nu allemaal regelen.
Meen je???quote:
Het is weer een puinhoop. Maar wees gerust: Rene bemoeit zich ermee, dus het blijft nog een hele tijd een puinhoop.quote:
Ik weet niet eens wie René isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige hier die al die sterke verhalen van René niet gelooft?
Ah, ik snap um. De mod daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is nu als Spanningszoeker de chat de nek aan het omdraaien.
Welke sterke verhalen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige hier die al die sterke verhalen van René niet gelooft?
Het is een soort Helpdesk-medewerker from Hell.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zijn van die Mods waar je alleen maar mot van krijgt
Hij vertelde Johan dat hij binnenkort wegmoet. Hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende drie jaar in de gaten houden enz.quote:
En als hij zich dan alleen maar daarmee bezig hieldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een soort Helpdesk-medewerker from Hell.
Leo en Aaltsje zijn aan het werk en Peter gaat in de toekomst nieuwe RCO-ers opleiden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch iemand in het hok nou die de camera's kan besturen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vertelde Johan dat hij binnenkort wegmoet. Hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende drie jaar in de gaten houden enz.
Die zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt derikteur en knallertjes gemist!
Knallertjes of grote knallers, zo noemt Peter de borsten van de dames liefkozendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk.
Ik heb het geluid niet aan maar ik zie ze nu spastische bewegingen maken.
En daar rollen de ballen weer uit mijn broek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij vertelde Johan dat hij binnenkort wegmoet. Hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende drie jaar in de gaten houden enz.
Hangen je heuvels vort zo laag?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar rollen de ballen weer uit mijn broek.
Oh, dan is het dus helemaal niet leuk. Wat jongetjesachtig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Knallertjes of grote knallers, zo noemt Peter de borsten van de dames liefkozend
Wel een ambulance? Hopelijk deed het geen zeer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Johan raakt op dreef, de stelten zijn verruilt voor een 1-wieler.
Inmiddels hoor ik dat hij is gevallen, jammer geen cap
Gewoon hangen aan de bar dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn god, ze zijn de personeelsplanning aan het doen voor woensdagavond. Dit is echt te erg. De eerste 4 mensen krijgen de functie allround.
Ik blijf er voor thuis....!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar er moet wel iemand komen om de gasten op te vangen. Bram neemt ook nog één iemand mee. Dottey komt toch, ook al kan ze niet. OMFG Woensdag wordt smullen
Viel wel mee, hoorde Liesbeth wel iets zeggen over ijsblokjes...ach hij kan tegen een stootjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een ambulance? Hopelijk deed het geen zeer!![]()
Ja en soms van die taktische blikken en gemompel pfff, namen aanwijzen e.d.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar er moet wel iemand komen om de gasten op te vangen. Bram neemt ook nog één iemand mee. Dottey komt toch, ook al kan ze niet. OMFG Woensdag wordt smullen
wat is er woensdag dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is al lang begonnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar wanneer gaat het echte real life gebeuren nou komen?
niet echt toch?quote:
Nee, nee die wordt woensdagavond opgenomen in Studio Vlemmix. 3,5 uur durende talkshow.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ze gaan allemal naar jaaps show kijken in sv ofzo?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
ah ze gaan allemal naar jaaps show kijken in sv ofzo?
yeah, maar al die gasten die erheen gaan. zijn dat gsten voor jaaps show of gaan ze erheen om als publiek te zitten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, nee die wordt woensdagavond opgenomen in Studio Vlemmix. 3,5 uur durende talkshow.
Nou waarschijnlijk gaan ze nog zeker een paar keer "een nieuwe frisse start" maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
niet echt toch?![]()
dit is toch gewoon een aanloopje om te kijken of alle camera's enzo het doen?
Dan ga ik daar nog even op wachtenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk gaan ze nog zeker een paar keer "een nieuwe frisse start" maken.
Nee, geen publiek. Daar heeft Johan geen zin in hoewel hij al wel de hele dag tegen mensen loopt te zeggen dat het leuk is als ze woensdag ook langskomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar al die gasten die erheen gaan. zijn dat gsten voor jaaps show of gaan ze erheen om als publiek te zitten?
net op de chat ook. hadden ze t er ook al over.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, geen publiek. Daar heeft Johan geen zin in hoewel hij al wel de hele dag tegen mensen loopt te zeggen dat het leuk is als ze woensdag ook langskomen.
Er is daar echt niemand die weet waar-ie het over heeft. Ze vragen Johan ook gewoon niet om opheldering over het hoe en wat van woensdagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef Copycat het volgende:
Dit is bij vlagen zo briljant omdat het gewoon The Office in het echt is.
Maar dat moet je ze niet vertellen!
hij maakte me een schuiverquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een ambulance? Hopelijk deed het geen zeer!![]()
time for pizza and postarsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Copycat het volgende:
Ricky Gervais: eat your heart out for not coming up with this shit!
Johan verzorgt de gasten voor show Jaap en medewerkers Vlemmix mogen een paar mensenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
Yeah, maar al die gasten die erheen gaan. zijn dat gasten voor Jaap's show of gaan
ze erheen om als publiek te zitten?
Eet smakelijk.quote:
ahk tyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan verzorgt de gasten voor show Jaap en medewerkers Vlemmix mogen een paar mensen
publiek meenemen.
Proost!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nog heel even keek en het geniale stukje meekreeg waarin Johan met angstige ogen Peter en Liesbeth ervan probeerde te overtuigen dat er echt hele bijzondere gasten kwam.
En dat hij er vertrouwen in had dat zij het goed zouden doen, want ze waren er nu al zo goed mee bezig.
BRILJANT!
BIER!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |