quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef Gert het volgende:
OK. Begrijpelijk dat het gebeuren op de chat van vanmiddag interessant
wordt gevonden. En dat er hier over gepost werd: prima, logisch.
Maar het neigt nu weer een verantwoording te worden van een chatmod tegen users.
En daar willen we hier per se geen kanaal voor zijn op FOK!
Gaarne elders die discussie voortzetten. Thx!
Het woord "chat" is echt niet verboden.
En zeker als er verwevenheid is met wat er op de stream gebeurt,
dan hoort dat gewoon thuis in de COS.
Alleen we willen hier geen kanaal zijn waar moderaties waar wij geen invloed op hebben
worden bediscussieerd of uitgevochten. Daarvoor dient SV zelf iets in te regelen.
We zijn echt niet streng, maar het is en blijft een COS hier.![]()
Ze is er weer. En er is een Ditishuub binnengekomen.quote:
Ik was even wat werkdingen aan het doen! Het moet toch niet gekker worden!quote:
Dat kan toch alleen maar op oorlog uitdraaien? Smullen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Oh God, dus er komt echt een samenwerking met die loser? De goede beslissingen volgen elkaar in rap tempo op.
Denk het wel Cc, had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Oh God, dus er komt echt een samenwerking met die loser? De goede beslissingen volgen elkaar in rap tempo op.
Net alsof dat belangrijker is. Vermaak ons!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was even wat werkdingen aan het doen! Het moet toch niet gekker worden!
koekje wil dat der ban wordt opgeheven denk ik, waarom zoveel moeite doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Chanel5 het volgende:
Die koekje met der PM voor Sly, pffff joh geef het op NL door.
Ja, Sly dacht dat ze PB was?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koekje wil dat der ban wordt opgeheven denk ik, waarom zoveel moeite doen
die gaat het tot de bodem uitzoeken hoe PB alles weet en op dat forum kan, maar hij weet niet waar ie moet zoeken denk ik, dus wie er nu iets verdachts zegt hup dan ramt ie op de banknop.quote:
Ik zag het ja. Ik laat Sly nog maar even in zijn overwinningsroes. Als ik de volgende tekst van NL hier geplakt heb zal hij zich wel even achter z'n oren krabben.. Hij moest es weten dat het lek in zijn eigen moderatorteam zitquote:
daar heeft altijd al de lek gezeten...whahahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik laat Sly nog maar even in zijn overwinningsroes. Als ik de volgende tekst van NL hier geplakt heb zal hij zich wel even achter z'n oren krabben.. Hij moest es weten dat het lek in zijn eigen moderatorteam zit
Ik volg het met belangstelling.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:16 schreef Chanel5 het volgende:
:11 nowlive: oh mijn nl is niet zo goed
3:11 nowlive: ja idd hanssie
3:11 nowlive: weg ermee
Die rat probeert Hansie te motiveren om Cc te bannen..
Niet teveel prijsgeven! Of je moet hem willen gekmakenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik laat Sly nog maar even in zijn overwinningsroes. Als ik de volgende tekst van NL hier geplakt heb zal hij zich wel even achter z'n oren krabben.. Hij moest es weten dat het lek in zijn eigen moderatorteam zit
De meest linkse is Pascal, de maker van de Bonte Koe en Mexico videoclip.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Genoeg volk over de vloer, dit i.v.m. de clip?
Vooralsnog gebeurt er weinig.
LOLquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Heb ik even gemist (werkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:16 schreef Chanel5 het volgende:
Die rat probeert Hansie te motiveren om Cc te bannen..
Cc doet niks verkeerds, zegt gewoon haar mening mag toch echt nee ze gaan nu zoeken wie ze er allemaal kunnen afgooien, straks nog een mod van evilwon erbij en dan hebben hun een gezellige chatquote:
Oooo, nou je leest het. En Hansie zei dat je idd naar een ban aan het solliciteren was. Dat heb ik zo gauw niet gekopieerd, maar zal best wel door iemand gelezen zijn. Disana volgde het ook met belangstelling.quote:
Wat is evilwon?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Cc doet niks verkeerds, zegt gewoon haar mening mag toch echt nee ze gaan nu zoeken wie ze er allemaal kunnen afgooien, straks nog een mod van evilwon erbij en dan hebben hun een gezellige chat
Play the record backwards ...quote:
Ik las dat ook inderdaad. Dat kwam uit het nietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oooo, nou je leest het. En Hansie zei dat je idd naar een ban aan het solliciteren was. Dat heb ik zo gauw niet gekopieerd, maar zal best wel door iemand gelezen zijn. Disana volgde het ook met belangstelling.
draai nowlive om wat krijg je danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is evilwon?
Ja die 'gezellige chat' komt er op deze manier vanzelf wel. Ik vraag me af wie die Hansie tot mod heeft gemaakt, is dat de al even domme René misschien.
Kan alleen maar Rene zijn geweest want die was er op het moment dat Hansie Mod werd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is evilwon?
Ja die 'gezellige chat' komt er op deze manier vanzelf wel. Ik vraag me af wie die Hansie tot mod heeft gemaakt, is dat de al even domme René misschien.
Wat een enorme sukkel is die René dan zeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan alleen maar Rene zijn geweest want die was er op het moment dat Hansie Mod werd.
I second that wholeheartedly!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Mera! Wil je niet terugkomen op je beslissing?
Dat zeker. Maar volgens mij heeft Dottey gisteravond Hansie tot moderator gekroond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een enorme sukkel is die René dan zeg.
Dat kun je niet menen, ik dacht dat Dottey tenminste nog wel doorhad dat de chat met René's moderatie naar de Filistijnen ging. Dan neem je er toch niet een nóg grotere sukkel bij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar volgens mij heeft Dottey gisteravond Hansie tot moderator gekraand.
Je hebt daarna ook nog iets gezegd over Sly. (viel trouwens best mee) Dat was n.a.v. dat hij weer onder de gordel reageerde tegen BQ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Omdat ik die Chantal een doorgesnoven snol oid noemde?
Misschien nergeert hij z'n pm welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
Zo. Heb Hans even een privébericht gestuurd om te vragen hoe ik precies naar die ban solliciteerde.
Dot heeft tot laat gewerkt en Hansie is 's-middags al mod geworden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar volgens mij heeft Dottey gisteravond Hansie tot moderator gekroond.
Zullen we die even prive houden het evt. antwoord dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
Zo. Heb Hans even een privébericht gestuurd om te vragen hoe ik precies naar die ban solliciteerde.
Oh wacht. Hij zei idd iets lulligs en toen noemde ik hem een trieste gozer oid?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Chanel5 het volgende:
Je hebt daarna ook nog iets gezegd over Sly. (viel trouwens best mee) Dat was n.a.v. dat hij weer onder de gordel reageerde tegen BQ?
Echt iedere keer als hij mee begint te chatten is er meteen een nare intimiderende sfeer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Toverheks het volgende:
nou echt, ik kan jullie voorspellen, dat als evilwon zich met de chat gaat bemoeien er herrie komt.
Tuurlijk!quote:
Maar ik wil het wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we die even prive houden het evt. antwoord dan?
Ja, dat bedoel ik en daar werd opingegaan. Weet niet meer de volgorde of hansie eerst iets zei over een ban en daarna Sly daar op reageerde. Maar Sly had graag gezien dat je een ban zou hebben gehad, reken daar maar op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij zei idd iets lulligs en toen noemde ik hem een trieste gozer oid?
Poe hé! Wat een vuilspuiterij van mijn kant.
Dot zit op het werk ook op de chat, dus denk niet dat dat uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dot heeft tot laat gewerkt en Hansie is 's-middags al mod geworden.
Dikke doei, en dat ik dan al die shit krijg? Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Mera! Wil je niet terugkomen op je beslissing?
Dacht om 18:30 uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
want Jaap krijgt woensdagavond om 19:30 een eigen show die schijnbaar nog heul niet is
ingevuld maar wel 3,5 uur duurt.
Oke, maar ik meen me te herinneren dat Rene op dat moment op de chat zat en ze het er over hadden, kan het mis hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dot zit op het werk ook op de chat, dus denk niet dat dat uitmaakt.
Mera is geen mod meer op de chat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik loop hopeloos achter![]()
Wat is er met Mera, welke beslissing heeft ze genomen ?
Wie is Hansie?
Komt Huub ook in SV?
Jaap en Huub samen misschien?
Zit Johan in Polen?
Thanks Chanelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mera is geen mod meer op de chat.
Hansie is de nieuwe mod daar.
Ik betwijfel of Huub in SV komt, maar ja wie ben ik?
Huub en Jaap samen?
Ik weet niet waar Johan zat maar hij is weer terug in SV
Ik heb afstand gedaan van moderatie van de chat, en verder alle andere publieke communicatie met derden, doe alleen nog dingen waar niemand last van heeft, zogezegdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik loop hopeloos achter![]()
Wat is er met Mera, welke beslissing heeft ze genomen ?
Wie is Hansie?
Komt Huub ook in SV?
Jaap en Huub samen misschien?
Zit Johan in Polen?
Jij kan het een stuk bondiger dan ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mera is geen mod meer op de chat.
Hansie is de nieuwe mod daar.
Ik betwijfel of Huub in SV komt, maar ja wie ben ik?
Huub en Jaap samen?
Ik weet niet waar Johan zat maar hij is weer terug in SV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |