![]()
Stream is te volgen bij :
http://streams.servehttp.com/sv.aspVorige topics:
[SV COS #14] Het is soms net een internetcafe.[SV COS #13] We hebben een programmaboekje!
Studio VlemmixEr 'wonen' alleen maar vrijwilligers. Die zijn in beeld.
De bedoeling is programma's uit te gaan zenden.
Nieuwe programma's zijn er nog niet zoveel , komt nog.
Gert heeft een sticky topic gemaakt over wie er rondlopen.
[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk IIVandaagJohan heeft bij de afrekening van Gas en Licht dit keer 4700 euro moeten bijbetalen.
Overleg over het hoesje van de CD .
Johan moet even de kieswet regelen, daarom mag er niemand op zijn computer.
![]()
Stefan was in Studio Vlemmix, zijn moeder helpt met het een en ander in de studio.
Stefan zingt, danst en maakt zijn kleding zelf, hij deed ook mee aan popstars. (Cap van Chanel5)
Enkele reacties en opmerkingen in de COS:
-Nu geluid op de stream, ene Stefan is op bezoek.
-Leuke jongen .
-Viltjes onder de poten van de krukken zou ook handig zijn.
-Uitbuiting van de zwakkeren.
-Ik wilde Stefan even een aanmoedigend berichtje sturen, maar die chat kom ik ook niet op.
Of ik nou probeer in te loggen of te registreren, zodra ik wat probeer te typen springt ie weer terug naar het inlogscherm.
-Waarom stopt die stream steeds?
-Je kunt die lui daar heel goed manipuleren via de chat. Peter en Sjors zijn daar heel gevoelig voor.
-Het is gewoon 24/7 de voor- voorrondes van Idols.
-Iedereen die wil cappen: Gadwin printscreen 4.4 nederlandstalig is gratis te downloaden, met als optie 'selecteer rechthoekig gebied' .
-Rene lijkt me geen jongen die een hoofdpersoonsrol op zich neemt, alleen voor de naam of voor
zichzelf. Hij is medesponsor en wil wel een aantal dagen daar gratis insteken om, zoals hij zegt
''die toko te helpen''. Verder schijnt hij een goede bekende te zijn van Japio.
-Zou het beter idee zijn dat ze allemaal zenders omdoen, zodat we de gesprekken kunnen volgen?
-Je mag hier niet over de chat posten maar eigenlijk is ie momenteel wel erg leuk .