Ik ook niet LekkerSimpel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH Ik krijg de rechter chatbal niet kompleet in beeld
Doe dan ook gewoon lief tegen elkaar, verdomme.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:31 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ongelijk verdeeld in de wereld
@Ian Zoiets. Maar mera kreeg een telefoontje van iemand die in paniek was erover, en dus kwam ze ff verhaal halen.
Lowlife jankerds die alles lopen te overdrijven neem ik aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Heb hem ook gemist.
Wat is dat voor nonsens, niet over Fok! hebben vanwege de tere NL zieltjes? of iets van die strekking
Dit:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Heb hem ook gemist.
Wat is dat voor nonsens, niet over Fok! hebben vanwege de tere NL zieltjes? of iets van die strekking
quote:<@MeraViglioSa> het punt is... dat nowlivers zich misschien een beetje ongemakkelijk voelen als het hier steeds over Fok gaat
De chat over Lowlife?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Het was P6 ter ore gekomen, dat de chat in de toekomst via nowlive zou gaan, Daar waren meerdere streamers (including meamyself) niet echt blij mee. Toen kwam er een horde nowlivers waaronder sly zeggen dat ze het zo belachelijk vonden dat er altijd zo negatief over nowlive gepraat werd. BQ die ook even binnen kwam kreeg nog een veeg van sly: jij was toch overspannen? Naja en toen liep ik vast, net als elke 20 minuten op SV. Toen ik terugkwam was alles koek en ei en vroeg ik Cc of ze de bunker miste, als ze de bar zag, want die was op de streams. Maanbis vertelde dat PeterN op de meet kwam en daar hadden we het even over, en toen kwam Mera met de vraag of we het neutraal konden houden omdat ze telefoontjes kreeg over de chat. Dat was 'em, alsjeblieft Ian.
Snel naar de Aldi.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Copycat het volgende:
Als je vastloopt, moet je een nieuwe computer, want het probleem legt pertinent niet bij SV!
Ik loop niet anders dan vast op die streamsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Copycat het volgende:
Als je vastloopt, moet je een nieuwe computer, want het probleem legt pertinent niet bij SV!
Ja en ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:42 schreef Copycat het volgende:
Dus al die lui daar die nog slechter typten dan ik daar, kwamen allemaal van NowLive?
Ohja, shit, dan kan ik er ook niet meer inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef Copycat het volgende:
Maar hoezo die chat trouwens op NowLive? En wat met de mensen die daar geband for life zijn? Vanwege ... tja.
Dat was ook de bedoeling, naar ik begreep.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze de chat naast hun stream op NL willen hebben, wat niet betekent dat iedereen alleen maar via NL op de chat kan komen. DAT zou de grootst mogelijke nonsens zijn.
In Vlemmix Studio hadden ze het erover dat ze ermee bezig zijn dat Slyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze de chat naast hun stream op NL willen hebben, wat niet betekent dat iedereen alleen maar via NL op de chat kan komen. DAT zou de grootst mogelijke nonsens zijn.
Ik begrijp er geen hout van, ze kunnen nu toch ook op de chat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In Vlemmix Studio hadden ze het erover dat ze ermee bezig zijn dat Sly
vanuit zijn site Nowlive gelijk op de chat kan, dat er een blokje van de chat op de site Nowlive komt.
Een mooie bende.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die toegevoegde waarde ook niet. Maar dat is het ´m wellicht ook.
En als die chat daar komt, betekent dat dan één op één dat Sly en consorten daar een vinger in de pap in kunnen hebben=
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Stefan doet Potje met Vet.![]()
![]()
![]()
Speciaal voor mij.
Nou, hij heeft de gewoonte zijn liedjes niet af te maken, dus het stopte na 5 regels.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik heb het helaas moeten missen want ik liep weer eens vast maar tof!
Maar wel 5 regels speciaal voor mijn P.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft de gewoonte zijn liedjes niet af te maken, dus het stopte na 5 regels.
Ik dus ook, zal wel lekker belangrijk willen zijn en dat laatste zijn er meerdere bang voor, denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
En als die chat daar komt, betekent dat dan één op één dat Sly en consorten daar een vinger in de pap in kunnen hebben=
Dat vastlopen word je gek van, ik heb de moed opgegeven hoor. Ik lees hier wel wat er allemaal voor spannend gebeurt daarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik heb het helaas moeten missen want ik liep weer eens vast maar tof!
Ik vind het randmongolen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, naar ik begreep.
Dat de chat naast de officiële site, ook op hun site ingebouwd wordt.
Wat mij betreft kan er in dit topic een punt achter deze discussie worden gezet.
Of Ian moet nog de behoefte hebben ff te herhalen dat hij het randmongolen vind.
Ik vind een COS + SC ook wel genoeg. Mogen die mongolen de C wel hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vastlopen word je gek van, ik heb de moed opgegeven hoor. Ik lees hier wel wat er allemaal voor spannend gebeurt daar
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind een COS + SC ook wel genoeg. Mogen die mongolen de C wel hebben.![]()
Tsss.... Ik ben in het begin twee keer op die chat geweest en ben er juist vertrokken vanwege het aanvallende gedrag van Sly en een paar van zijn groupies jegens Fokkers. Ik begon juist weer te denken dat het misschien toch wel leuk kon zijn tot ik hem vanmiddag weer, jawel, zag rellen.quote:
Dan zou der een mod moeten worden..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
En ik heb afstand gedaan van de moderator functie en van alle andere eventuele publieke activiteiten. Zo. Had ook even geen trek meer in die eeuwige forum debacles die vast ergens over gaan maar die niets te maken hebben met heel die chat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsss.... Ik ben in het begin twee keer op die chat geweest en ben er juist vertrokken vanwege het aanvallende gedrag van Sly en een paar van zijn groupies jegens Fokkers. Ik begon juist weer te denken dat het misschien toch wel leuk kon zijn tot ik hem vanmiddag weer, jawel, zag rellen.
Ik hou het wel bij een blik op de stream af en toe (on-topic).
Oh echt? Wat is de reden?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik heb afstand gedaan van de moderator functie en van alle andere eventuele publieke activiteiten. Zo.
Alleen nog achter de schermen dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik heb afstand gedaan van de moderator functie en van alle andere eventuele publieke activiteiten. Zo.
Nee. Ben totaal niet geschikt voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen nog achter de schermen dus?
Geen zin meer in "gezeik"?
Ik vind het geen gekke beslissing hoor. Dan word je ook niet bij dingen betrokken en krijg je de zwarte piet niet toegespeeld als het niet lekker loopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Ben totaal niet geschikt voor dat soort dingen.
Dat betekent toch niet dat we je niet meer op de streams zien????quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet zo makkelijk. Gezeik steeds weer kunnen relativeren, niet persoonlijk aantrekken. En dat je behulpzaam wilt zijn maar dat zich dat dikwijls juist tégen je keert. Nou ja, rust in de tent dus nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat betekent toch niet dat we je niet meer op de streams zien????
Dat gaat wel in overleg! Daar ga ik nog even HEEEEEEEEEEUL hard op hameren!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:06 schreef Copycat het volgende:
Ik sta nergens meer verbaasd van, Dotje van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |