Stream :http://streams.servehttp.com/sv.asphttp://www.onlinetvkijken.nl/popup.htmwww.johanvlemmix.tv.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef Maanvis het volgende:"Liesbeth! Weet jij hoe dat gas werkt hier?Het is je eigen huis Johan. Je eigen Fokking HUIS!
Stefan. ![]()
.
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:Tja, ik denk dat z'n moeder liever niet heeft dat hij alleen thuis is
als zij bij Johan aan het poetsen is.
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:Die moeder moet dan ook op het schavot. Je zoon (zich) zo voor lul laten zetten.
Vuile waterkoker dat het is.
Uit de chat.Goede morgen allemaal.
ik heb me maar even aangemeld voor korte duur op de chat, ik wil even iets uit de weg
hebben. Ik was gister bij SV waar ik al veel langer met regelmaat kom, op dat moment was
Stefan ook aanwezig, er werden speculaties gedaan dat ik de moeder was van Stefan en
dat ik op de brandstapel zou moeten omdat ik "mijn zoon"daar voor zou lenen om hem daar
zo voor schut te laten zetten.Dus wil ik jullie even vertellen dat ik NIET de moeder van Stefan
ben en hem zelfs nooit eerder gezien had. Dus misschien moeten jullie de ECHTE moeder maar
opsporen en het tegen haar zeggen ipv een ander in een kwaad daglicht te stellen.
Fijne dag allemaal verder. Groetjes van Marian ( de waterkoker) haha.
Reacties in de COS:-'De Waterkoker' als iemand uit de chat of de waterkoker uit de keuken? Ik mis alles .
-Adje is een ware Topper!
-Sjors bakt pannekoekjes. Liesbeth komt ook helpen. Je kunt de liefde in de lucht proeven.
-Liesbeth bewaart gepaste afstand. Sjors moet zich immers kunnen concentreren.
-Als je vastloopt, moet je een nieuwe computer, want het probleem
legt pertinent niet bij SV!
-Ik vind een COS + SC ook wel genoeg. Mogen die mongolen de C wel hebben.
-Mera kunnen we je nog bekijken op stream, of stop je ook achter de schermen, graag ff uitleg schat.
-Sing en Shower gaat van start over pak en beet 15 minuten!
-Is dit SC of is dit COS? ik ben effe de weg kwijt .
-Johan hoopt dat iemand van de chat het programma opneemt dan hoeven zij dat niet te doen.
-Heb je het bericht van de waterkoker al wel gelezen?
-Ik had net wel een hapering . Maar ja, ik zat dan ook wel even aan m'n muis, sorry René .
-De cam staat weer op de bar, waar Alsido z'n best doet om niet in beeld te komen.
-Maar ik heb hem toch gecapped, de schobbejak!
Liesbeth en Rene .
Vorige topics:[SV COS #15] Liesbeth lonkt naar goudblonde Stefan.[SV COS #14] Het is soms net een internetcafe.[RLS] Filmpjeshoekje.[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef Maanvis het volgende:Beelden van een confrontatie eerder op de dag.
Er wordt druk gevochten tussen de actievoerders en het team van de Vlem.
Nicknames:Alsido: Kruknegert.
Liesbeth: Jacoba/Marleen/Marjolein
René: Sjors
Peter: Gelboy
Johan: De Vlem
Mera: Ouwe (volgens René)
Marian: Waterkoker.
[ Bericht 7% gewijzigd door tuinfluiter op 07-01-2010 11:21:07 (Aangevuld) ]