Ik mag denk ik niet zeggen dat het doet denken aan mijn 5 jarige?quote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben single. Meneer hoorde het en rende weg. 'Een fijn leven!!,' riep die nog.
En dat met 39.5 graden koorts hè.
Ja heb het zelf van Hidiho te horen gekregen hoe dat moestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind het heel leuk en handig dat je nu kan cappen.
Maanvis fijn, bedankt voor de uitleg.
Ahahahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stefan's Thriller, kijk die hand....
SV is in alles leedvermaak'televisie', maar Stefan is duidelijk niet helemaal honderd en dat vind ik gemeen.quote:
Stefan zong mee met "zo verdomd alleen"quote:
Ik vind het ook wat zielig. Hij zette ook nog z'n telefoonnummer op de chat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
SV is in alles leedvermaak'televisie', maar Stefan is duidelijk niet helemaal honderd en dat vind ik gemeen.
Ah.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stefan zong mee met "zo verdomd alleen"
Hij heeft zich gewoon vergeten in te schrijven. Weer een ideetje waar niks van terecht komt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Johan moet even de kieswet regelen, daarom mag er niemand op zijn computer. anders "kan ik niet meedoen aan de verkiezingen"
Stefan wordt misbruikt en nu voel ik me bezoedeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het ook wat zielig. Hij zette ook nog z'n telefoonnummer op de chat.
Dat zal toch niet? Zou hij het verkiezingsprogram trouwens al wel af hebben?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft zich gewoon vergeten in te schrijven. Weer een ideetje waar niks van terecht komt?
Tja, ik denk dat z'n moeder liever niet heeft dat hij alleen thuis is als zij bij Johan aan het poetsen is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stefan wordt misbruikt en nu voel ik me bezoedeld.
Nu heb je mijn empatie "aangezet".quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stefan wordt misbruikt en nu voel ik me bezoedeld.
[SV COS #14] Het is soms net een internetcafe.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef Gert het volgende:
Ík wilde Stefan even een aanmoedigend berichtje sturen, maar die chat kom ik ook niet op.
Of ik nou probeer in te loggen of te registreren, zodra ik wat probeer te typen springt ie weer
terug naar het inlogscherm.
Nou dan maar vanaf hier: Stefan, lajenie jek make, en je komt er wel.
Ik zeg altijd maar zo: de aanhouder wint en niet geschoten is altijd mis!
De vrouw die af en toe de bar sopt is zij de moeder van Stefan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Copycat het volgende:
Die moeder moet dan ook op het schavot. Je zoon (zich) zo voor lul laten zetten.
Vuile waterkoker dat het is.
Second thatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve beequeen ik moet weer aan je denken, kus en veel sterkte !!![]()
![]()
Ik zit even op de chat. Je bent een schat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef tuinfluiter het volgende:
![]()
Nee, Els is niet de moeder van Stefan. Dat is Waterkoker die op Annie Schilder lijkt. Maar dat vind alleen ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Els hoofdhuishouding op de chat Elsepels is de moeder van Stefan?
Dit even om het zelf te weten en voor in het topic Who is who?
![]()
Wat fijn dat je even op de chat zit, toch weer een beetje afleiding.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
Ik zit even op de chat. Je bent een schat.![]()
Maar dat is nogal OffTopic.
Dansen??!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Jian het volgende:
Kijk 'm dansen zeg, ik dacht dat het een grapje was, maar het is echt een soort Herman
Dat legt aan je eigen laptop!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
De streams zijn echter erg traag af en toe, omdat Johan z'n laptop aanstaat.
Staat tie nou nog aan...wat een prutsers daar....echt profie bezig hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
Stefan heeft inmiddels het nummer "Geil moet ze zijn" voorgedragen, inclusief een guitig huppeldansje, en daarna deed hij iets met een aansteker.
De streams zijn echter erg traag af en toe, omdat Johan z'n laptop aanstaat.
Niet zo hard oordelen, Stefan doet erg zijn best voor ons en af en toe zie je al een glimp celebrity-uitstraling.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Staat tie nou nog aan...wat een prutsers daar....echt profie bezig hoor
Sly , ruikt talent en was er al snel bij ,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Jian het volgende:
Ik zeg Stefan als vijfde lid van de nieuwe boyband![]()
Jammer voor Gert, maar die jongen heeft gewoon talent
Hidi vraagt net op de chat of ie van de mannenliefde is ? och,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
Stefan, poserend op zijn fansite:
[ afbeelding ]
Ja hoor, laat maar gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach laat gaan, wij weten wel beter.
Oh fuck, hij is special. Ja, nu is die dus zielig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
Stefan, poserend op zijn fansite:
[ afbeelding ]
Adopteer je mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
Oh fuck, hij is special. Ja, nu is die dus zielig.
Hou op hem te dissen met z'n allen!
Nee, zo ver wil ik niet gaan. De hele dag naar zijn vertraagde stem luisteren werkt vast op mijn zenuwen en ik heb een kruipruimte. Jij niet dus he is all yours!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |