I second that wholeheartedly!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Mera! Wil je niet terugkomen op je beslissing?
Dat zeker. Maar volgens mij heeft Dottey gisteravond Hansie tot moderator gekroond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een enorme sukkel is die René dan zeg.
Dat kun je niet menen, ik dacht dat Dottey tenminste nog wel doorhad dat de chat met René's moderatie naar de Filistijnen ging. Dan neem je er toch niet een nóg grotere sukkel bij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar volgens mij heeft Dottey gisteravond Hansie tot moderator gekraand.
Je hebt daarna ook nog iets gezegd over Sly. (viel trouwens best mee) Dat was n.a.v. dat hij weer onder de gordel reageerde tegen BQ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Omdat ik die Chantal een doorgesnoven snol oid noemde?
Misschien nergeert hij z'n pm welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
Zo. Heb Hans even een privébericht gestuurd om te vragen hoe ik precies naar die ban solliciteerde.
Dot heeft tot laat gewerkt en Hansie is 's-middags al mod geworden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar volgens mij heeft Dottey gisteravond Hansie tot moderator gekroond.
Zullen we die even prive houden het evt. antwoord dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
Zo. Heb Hans even een privébericht gestuurd om te vragen hoe ik precies naar die ban solliciteerde.
Oh wacht. Hij zei idd iets lulligs en toen noemde ik hem een trieste gozer oid?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Chanel5 het volgende:
Je hebt daarna ook nog iets gezegd over Sly. (viel trouwens best mee) Dat was n.a.v. dat hij weer onder de gordel reageerde tegen BQ?
Echt iedere keer als hij mee begint te chatten is er meteen een nare intimiderende sfeer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Toverheks het volgende:
nou echt, ik kan jullie voorspellen, dat als evilwon zich met de chat gaat bemoeien er herrie komt.
Tuurlijk!quote:
Maar ik wil het wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we die even prive houden het evt. antwoord dan?
Ja, dat bedoel ik en daar werd opingegaan. Weet niet meer de volgorde of hansie eerst iets zei over een ban en daarna Sly daar op reageerde. Maar Sly had graag gezien dat je een ban zou hebben gehad, reken daar maar op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij zei idd iets lulligs en toen noemde ik hem een trieste gozer oid?
Poe hé! Wat een vuilspuiterij van mijn kant.
Dot zit op het werk ook op de chat, dus denk niet dat dat uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dot heeft tot laat gewerkt en Hansie is 's-middags al mod geworden.
Dikke doei, en dat ik dan al die shit krijg? Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Mera! Wil je niet terugkomen op je beslissing?
Dacht om 18:30 uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
want Jaap krijgt woensdagavond om 19:30 een eigen show die schijnbaar nog heul niet is
ingevuld maar wel 3,5 uur duurt.
Oke, maar ik meen me te herinneren dat Rene op dat moment op de chat zat en ze het er over hadden, kan het mis hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dot zit op het werk ook op de chat, dus denk niet dat dat uitmaakt.
Mera is geen mod meer op de chat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik loop hopeloos achter![]()
Wat is er met Mera, welke beslissing heeft ze genomen ?
Wie is Hansie?
Komt Huub ook in SV?
Jaap en Huub samen misschien?
Zit Johan in Polen?
Thanks Chanelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mera is geen mod meer op de chat.
Hansie is de nieuwe mod daar.
Ik betwijfel of Huub in SV komt, maar ja wie ben ik?
Huub en Jaap samen?
Ik weet niet waar Johan zat maar hij is weer terug in SV
Ik heb afstand gedaan van moderatie van de chat, en verder alle andere publieke communicatie met derden, doe alleen nog dingen waar niemand last van heeft, zogezegdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik loop hopeloos achter![]()
Wat is er met Mera, welke beslissing heeft ze genomen ?
Wie is Hansie?
Komt Huub ook in SV?
Jaap en Huub samen misschien?
Zit Johan in Polen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |