quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een kroeg waar weinig tot niets gedronken mag worden en een blaastest vooraf
Een hele dagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij wil daar morgen echt even voor gaan zitten.
Echt hè.
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
Johan wil serieus aan de verkiezingen mee doen en echt iets betekenen. Mafkees
Nee, Alsido is veel te ruig met de kabels omgegaan. Er zit een knikje in en dat heeft-ie nu met tape ongedaan gemaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn dit opname's in de Greenroom, helaas werd er net geschakeld en is het zw/wit geworden.
Mag natuurlijk ook niet gerookt worden dan, ... een soort kroeg voor streng gereformeerden dus, gat in de markt zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een kroeg waar weinig tot niets gedronken mag worden en een blaastest vooraf
O ja, dat geloof ik best, maar echt iets betekenen ...... voor wie dan ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.![]()
Als hij het goed aanpakt gaat hem dat echtwel lukken dus.
Ik weet niet of hij Bram aan de lijn heeft, zou wel kunnen want hij had een berichtje van Bram dat er iets niet goed stond v.w.b. de stream o.i.d. en dat gaf Johan door aan de regie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
Wie is die Liesbeth eigenlijk want die woont daar bijna.
Is dat Bram aan de lijn? BunkerBram?
Als hij er voor gaat zorgen dat er weer in de kroeg mag worden gerookt heeft hij mijn stemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, dat geloof ik best, maar echt iets betekenen ...... voor wie dan ?
En dan? Dan is het gelukt en dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.![]()
Als hij het goed aanpakt gaat hem dat echtwel lukken dus.
Ja lekker, als hij het voor het zeggen krijgt mogen we weer roken, maar niet meer zuipenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij er voor gaat zorgen dat er weer in de kroeg mag worden gerookt heeft hij mijn stem
Hij bedoelt waarschijnlijk gemonteerdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Johan zegt nu dat er "achter" een videoclip wordt opgenomen.
Spaßbremsequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan? Dan is het gelukt en dan?
Misschien moet die daar ook nog even voor gaan zitten.
Kijk naar de caps boven je LSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gemonteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |