Als ie piept neem johan hoogst persoonlijk een bloedproef bij je afquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:29 schreef Disana het volgende:
Controleert Johan de uitslagen van al die blaastesten ook of mag je voor jezelf constateren dat je niet dronken bent.
Sjips Adje jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Binnen mag je ook niet veel drinken![]()
Arme Adje.
Ik zag hem er niet bij staan dus vroeg me af hoe hij e.e.a. controleert.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie piept neem johan hoogst persoonlijk een bloedproef bij je af
Vriendjespolitiek van de bovenste plankquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"vind hem/zij vrij neutraal"
Echt, het niveau
Rook naar een soort pyramideverkoop.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
What the Fuck is die LYONESSNL nou weer voor een zool ?
Cappe voor Maanvis .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje Johan heeft gasten? lekkere wijve...![]()
Die Tonka was vroeger een vent. Vorige week of zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja één lekker wijf en een dooie paardestaart...
Die andere is de broer van Kellyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja één lekker wijf en een dooie paardestaart...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Tonka was vroeger een vent. Vorige week of zo.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik geef die chat nog een maand. Dan zit hij vol met: "Ja sly vind ik ook hoor sly je hebt gelijk sly hihihihihi sly, sly"
...
"...sly".
Ja, gaat goed hè. En hoe zit het met jou? Dit is echt zoooo easy Fluiter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Chanel5 dank je wel voor de caps, je bent er nu erg handig in. x![]()
Hij wil daar morgen echt even voor gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
Johan wil serieus aan de verkiezingen mee doen en echt iets betekenen. Mafkees
Een kroeg waar weinig tot niets gedronken mag worden en een blaastest voorafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef Jian het volgende:
Ow, hij wil gewoon echt gaan draaien als kroeg voor Jan en Alleman. Dat had ik nog niet zo begrepen ? ooow
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
Hij wil daar morgen echt even voor gaan zitten.
Echt hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |