Sjips Adje jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Binnen mag je ook niet veel drinken![]()
Arme Adje.
Ik zag hem er niet bij staan dus vroeg me af hoe hij e.e.a. controleert.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie piept neem johan hoogst persoonlijk een bloedproef bij je af
Vriendjespolitiek van de bovenste plankquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"vind hem/zij vrij neutraal"
Echt, het niveau
Rook naar een soort pyramideverkoop.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
What the Fuck is die LYONESSNL nou weer voor een zool ?
Cappe voor Maanvis .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje Johan heeft gasten? lekkere wijve...![]()
Die Tonka was vroeger een vent. Vorige week of zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja één lekker wijf en een dooie paardestaart...
Die andere is de broer van Kellyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja één lekker wijf en een dooie paardestaart...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Tonka was vroeger een vent. Vorige week of zo.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik geef die chat nog een maand. Dan zit hij vol met: "Ja sly vind ik ook hoor sly je hebt gelijk sly hihihihihi sly, sly"
...
"...sly".
Ja, gaat goed hè. En hoe zit het met jou? Dit is echt zoooo easy Fluiter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Chanel5 dank je wel voor de caps, je bent er nu erg handig in. x![]()
Hij wil daar morgen echt even voor gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
Johan wil serieus aan de verkiezingen mee doen en echt iets betekenen. Mafkees
Een kroeg waar weinig tot niets gedronken mag worden en een blaastest voorafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef Jian het volgende:
Ow, hij wil gewoon echt gaan draaien als kroeg voor Jan en Alleman. Dat had ik nog niet zo begrepen ? ooow
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
Hij wil daar morgen echt even voor gaan zitten.
Echt hè.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een kroeg waar weinig tot niets gedronken mag worden en een blaastest vooraf
Een hele dagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij wil daar morgen echt even voor gaan zitten.
Echt hè.
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
Johan wil serieus aan de verkiezingen mee doen en echt iets betekenen. Mafkees
Nee, Alsido is veel te ruig met de kabels omgegaan. Er zit een knikje in en dat heeft-ie nu met tape ongedaan gemaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn dit opname's in de Greenroom, helaas werd er net geschakeld en is het zw/wit geworden.
Mag natuurlijk ook niet gerookt worden dan, ... een soort kroeg voor streng gereformeerden dus, gat in de markt zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een kroeg waar weinig tot niets gedronken mag worden en een blaastest vooraf
O ja, dat geloof ik best, maar echt iets betekenen ...... voor wie dan ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.![]()
Als hij het goed aanpakt gaat hem dat echtwel lukken dus.
Ik weet niet of hij Bram aan de lijn heeft, zou wel kunnen want hij had een berichtje van Bram dat er iets niet goed stond v.w.b. de stream o.i.d. en dat gaf Johan door aan de regie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
Wie is die Liesbeth eigenlijk want die woont daar bijna.
Is dat Bram aan de lijn? BunkerBram?
Als hij er voor gaat zorgen dat er weer in de kroeg mag worden gerookt heeft hij mijn stemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, dat geloof ik best, maar echt iets betekenen ...... voor wie dan ?
En dan? Dan is het gelukt en dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.![]()
Ja lekker, als hij het voor het zeggen krijgt mogen we weer roken, maar niet meer zuipenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij er voor gaat zorgen dat er weer in de kroeg mag worden gerookt heeft hij mijn stem
Hij bedoelt waarschijnlijk gemonteerdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Johan zegt nu dat er "achter" een videoclip wordt opgenomen.
Spaßbremsequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan? Dan is het gelukt en dan?
Misschien moet die daar ook nog even voor gaan zitten.
Kijk naar de caps boven je LSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gemonteerd
Gewoon met een polonaise de tweede kamer binnen hossen, dan zien we daarna wel wat we d'r mee doen.quote:
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de kamer te komen, daarmee bedoel jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh dolletjes. Als het daarna maar wel head first is!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon met een polonaise de tweede kamer binnen hossen, dan zien we daarna wel wat we d'r mee doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal leuk, toppiejoppie en ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh dolletjes. Als het daarna maar wel head first is!
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de kamer te komen, daarmee bedoel je
een paar jaar geleden? Met de Partij van de Toekomst Tweede Kamerverkiezingen van 2002 en 2003,
zonder zetels te halen, als de Minister van Feest ?
Wanneer kan je op Johan stemmen , wanneer begint het , voorjaar, wil best helpen.![]()
Wie ze precies is? Ze is in ieder geval multifuctioneel. Ook een plattegrond gemaakt, met de Huisregels beziggeweest..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef tuinfluiter het volgende:
En wie is Liesbeth?
Liesbeth was vandaag bezig met een hoesje voor de CD.
Verder gaat ze zaterdag naar het optreden van Marian [waterkoker] die gaat optreden, te volgen
via de stream, en ook gaat Liesbeth project huis Binnenveld oppakken in Huissen, aanvulling
is welkom.
Vooral Kees hèquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die chat is wel een stuk minder leuk als Copycat en Kees K er niet zijn.
Ik kom hier spontaan binnen vallen en deze post doet toch denken dat er echt gestreamd wordt, leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een van de mensen in de clip komt wat te drinken halen.
Johan vraagt: 'gaat het goed?' Ja hoor het gaat goed.
De moderators hebben het niet zo op hem, begreep ik. Wel vreemd, want de meeste gasten en vaste bewoners lijken hem wel te waarderen.quote:
Wat dacht je van Slaai, every good chat deserves a bad guyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die chat is wel een stuk minder leuk als Copycat en Kees K er niet zijn.
Ik vind het wel grappig om te kijken en caps te maken. Hebben de mensen die overdag niet kunnen kijken, en geinteresseerd zijn, ook nog wat om terug te kijken en te lezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kom hier spontaan binnen vallen en deze post doet toch denken dat er echt gestreamd wordt, leuk!
Toch mis ik dgk nog wel soms
Sommige moderators daar hebben als richtlijn de tien gebodenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De moderators hebben het niet zo op hem, begreep ik. Wel vreemd, want de meeste gasten en vaste bewoners lijken hem wel te waarderen.
En binnenkort op Vlemmix-radio. Alsof het nog niet duidelijk was dat Johan de chat nooit leest.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dacht je van Slaai, every good chat deserves a bad guy
Heb jij wel eens een radio uitzending van die bolle gehoord ? da's lache hoor als ie weer door het lint gaat. Geloof me dat wordt smullen hierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En binnenkort op Vlemmix-radio. Alsof het nog niet duidelijk was dat Johan de chat nooit leest.
Wel eens een telefoongesprek. Dat was van een zeer bedenkelijk allooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een radio uitzending van die bolle gehoord ? da's lache hoor als ie weer door het lint gaat. Geloof me dat wordt smullen hier
Topclip! Kan niet anders!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:59 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
En de clip is klaar!
hehe, hij haalde bij de verkiezingen van 2003 13K stemmen. dat is nog een hele hoop tekort voor een zetelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of zoals hij het zelf een tijdje geleden op de stream zei: "we hadden bijna net zoveel stemmen als alle andere partijen bij elkaar dus we kwamen net te kort"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hij haalde bij de verkiezingen van 2003 13K stemmen. dat is nog een hele hoop tekort voor een zetel
ff opgezocht op wiki.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of zoals hij het zelf een tijdje geleden op de stream zei: "we hadden bijna net zoveel stemmen als alle andere partijen bij elkaar dus we kwamen net te kort"
Ja die doet het bij mij ook niet, je moet de onderste link hebben uit de op, en dan op kijk live klikken, dan doet hij het wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Goofy16 het volgende:
een goedenavond alemaal.
kan iemand mij vertellen waarom de streams het niet meer doen?
of is er een nieuwe link ik heb deze :http://www.onlinetvkijken.nl/popup.htm
Die van HiDi doet het toch weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die doet het bij mij ook niet, je moet de onderste link hebben uit de op, en dan op kijk live klikken, dan doet hij het wel.
En dat is best raar omdat je dan dezefde url krijgt die je krijgt als je op de bovenste link uit de OP klikt.![]()
Ontopic, er is een Palma is de chat.
dank je wel,hij doet het weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die doet het bij mij ook niet, je moet de onderste link hebben uit de op, en dan op kijk live klikken, dan doet hij het wel.
En dat is best raar omdat je dan dezefde url krijgt die je krijgt als je op de bovenste link uit de OP klikt.![]()
Ontopic, er is een Palma is de chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |