hehe, hij haalde bij de verkiezingen van 2003 13K stemmen. dat is nog een hele hoop tekort voor een zetelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.![]()
Als hij het goed aanpakt gaat hem dat echtwel lukken dus.
Of zoals hij het zelf een tijdje geleden op de stream zei: "we hadden bijna net zoveel stemmen als alle andere partijen bij elkaar dus we kwamen net te kort"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hij haalde bij de verkiezingen van 2003 13K stemmen. dat is nog een hele hoop tekort voor een zetel
ff opgezocht op wiki.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of zoals hij het zelf een tijdje geleden op de stream zei: "we hadden bijna net zoveel stemmen als alle andere partijen bij elkaar dus we kwamen net te kort"
Ja die doet het bij mij ook niet, je moet de onderste link hebben uit de op, en dan op kijk live klikken, dan doet hij het wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Goofy16 het volgende:
een goedenavond alemaal.
kan iemand mij vertellen waarom de streams het niet meer doen?
of is er een nieuwe link ik heb deze :http://www.onlinetvkijken.nl/popup.htm
Die van HiDi doet het toch weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die doet het bij mij ook niet, je moet de onderste link hebben uit de op, en dan op kijk live klikken, dan doet hij het wel.
En dat is best raar omdat je dan dezefde url krijgt die je krijgt als je op de bovenste link uit de OP klikt.![]()
Ontopic, er is een Palma is de chat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |