Als hij er voor gaat zorgen dat er weer in de kroeg mag worden gerookt heeft hij mijn stemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, dat geloof ik best, maar echt iets betekenen ...... voor wie dan ?
En dan? Dan is het gelukt en dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.![]()
Als hij het goed aanpakt gaat hem dat echtwel lukken dus.
Ja lekker, als hij het voor het zeggen krijgt mogen we weer roken, maar niet meer zuipenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij er voor gaat zorgen dat er weer in de kroeg mag worden gerookt heeft hij mijn stem
Hij bedoelt waarschijnlijk gemonteerdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Johan zegt nu dat er "achter" een videoclip wordt opgenomen.
Spaßbremsequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan? Dan is het gelukt en dan?
Misschien moet die daar ook nog even voor gaan zitten.
Kijk naar de caps boven je LSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gemonteerd
Gewoon met een polonaise de tweede kamer binnen hossen, dan zien we daarna wel wat we d'r mee doen.quote:
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de kamer te komen, daarmee bedoel jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de Kamer te komen, en dat met niet al teveel publiciteit.![]()
Als hij het goed aanpakt gaat hem dat echtwel lukken dus.
Oh dolletjes. Als het daarna maar wel head first is!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon met een polonaise de tweede kamer binnen hossen, dan zien we daarna wel wat we d'r mee doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal leuk, toppiejoppie en ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh dolletjes. Als het daarna maar wel head first is!
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vorige keer kwam hij niet veel stemmen tekort om in de kamer te komen, daarmee bedoel je
een paar jaar geleden? Met de Partij van de Toekomst Tweede Kamerverkiezingen van 2002 en 2003,
zonder zetels te halen, als de Minister van Feest ?
Wanneer kan je op Johan stemmen , wanneer begint het , voorjaar, wil best helpen.![]()
Wie ze precies is? Ze is in ieder geval multifuctioneel. Ook een plattegrond gemaakt, met de Huisregels beziggeweest..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef tuinfluiter het volgende:
En wie is Liesbeth?
Liesbeth was vandaag bezig met een hoesje voor de CD.
Verder gaat ze zaterdag naar het optreden van Marian [waterkoker] die gaat optreden, te volgen
via de stream, en ook gaat Liesbeth project huis Binnenveld oppakken in Huissen, aanvulling
is welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |