Vooral Kees hèquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die chat is wel een stuk minder leuk als Copycat en Kees K er niet zijn.
Ik kom hier spontaan binnen vallen en deze post doet toch denken dat er echt gestreamd wordt, leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een van de mensen in de clip komt wat te drinken halen.
Johan vraagt: 'gaat het goed?' Ja hoor het gaat goed.
De moderators hebben het niet zo op hem, begreep ik. Wel vreemd, want de meeste gasten en vaste bewoners lijken hem wel te waarderen.quote:
Wat dacht je van Slaai, every good chat deserves a bad guyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die chat is wel een stuk minder leuk als Copycat en Kees K er niet zijn.
Ik vind het wel grappig om te kijken en caps te maken. Hebben de mensen die overdag niet kunnen kijken, en geinteresseerd zijn, ook nog wat om terug te kijken en te lezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kom hier spontaan binnen vallen en deze post doet toch denken dat er echt gestreamd wordt, leuk!
Toch mis ik dgk nog wel soms
Sommige moderators daar hebben als richtlijn de tien gebodenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De moderators hebben het niet zo op hem, begreep ik. Wel vreemd, want de meeste gasten en vaste bewoners lijken hem wel te waarderen.
En binnenkort op Vlemmix-radio. Alsof het nog niet duidelijk was dat Johan de chat nooit leest.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dacht je van Slaai, every good chat deserves a bad guy
Heb jij wel eens een radio uitzending van die bolle gehoord ? da's lache hoor als ie weer door het lint gaat. Geloof me dat wordt smullen hierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En binnenkort op Vlemmix-radio. Alsof het nog niet duidelijk was dat Johan de chat nooit leest.
Wel eens een telefoongesprek. Dat was van een zeer bedenkelijk allooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een radio uitzending van die bolle gehoord ? da's lache hoor als ie weer door het lint gaat. Geloof me dat wordt smullen hier
Topclip! Kan niet anders!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:59 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
En de clip is klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |