Als ie piept neem johan hoogst persoonlijk een bloedproef bij je afquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:29 schreef Disana het volgende:
Controleert Johan de uitslagen van al die blaastesten ook of mag je voor jezelf constateren dat je niet dronken bent.
Sjips Adje jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Binnen mag je ook niet veel drinken![]()
Arme Adje.
Ik zag hem er niet bij staan dus vroeg me af hoe hij e.e.a. controleert.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie piept neem johan hoogst persoonlijk een bloedproef bij je af
Vriendjespolitiek van de bovenste plankquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"vind hem/zij vrij neutraal"
Echt, het niveau
Rook naar een soort pyramideverkoop.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
What the Fuck is die LYONESSNL nou weer voor een zool ?
Cappe voor Maanvis .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje Johan heeft gasten? lekkere wijve...![]()
Die Tonka was vroeger een vent. Vorige week of zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja één lekker wijf en een dooie paardestaart...
Die andere is de broer van Kellyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja één lekker wijf en een dooie paardestaart...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Tonka was vroeger een vent. Vorige week of zo.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik geef die chat nog een maand. Dan zit hij vol met: "Ja sly vind ik ook hoor sly je hebt gelijk sly hihihihihi sly, sly"
...
"...sly".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |