Het is weer een puinhoop. Maar wees gerust: Rene bemoeit zich ermee, dus het blijft nog een hele tijd een puinhoop.quote:
Ik weet niet eens wie René isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige hier die al die sterke verhalen van René niet gelooft?
Ah, ik snap um. De mod daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is nu als Spanningszoeker de chat de nek aan het omdraaien.
Welke sterke verhalen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige hier die al die sterke verhalen van René niet gelooft?
Het is een soort Helpdesk-medewerker from Hell.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zijn van die Mods waar je alleen maar mot van krijgt
Hij vertelde Johan dat hij binnenkort wegmoet. Hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende drie jaar in de gaten houden enz.quote:
En als hij zich dan alleen maar daarmee bezig hieldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een soort Helpdesk-medewerker from Hell.
Leo en Aaltsje zijn aan het werk en Peter gaat in de toekomst nieuwe RCO-ers opleiden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch iemand in het hok nou die de camera's kan besturen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vertelde Johan dat hij binnenkort wegmoet. Hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende drie jaar in de gaten houden enz.
Die zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt derikteur en knallertjes gemist!
Knallertjes of grote knallers, zo noemt Peter de borsten van de dames liefkozendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk.
Ik heb het geluid niet aan maar ik zie ze nu spastische bewegingen maken.
En daar rollen de ballen weer uit mijn broek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij vertelde Johan dat hij binnenkort wegmoet. Hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende drie jaar in de gaten houden enz.
Hangen je heuvels vort zo laag?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar rollen de ballen weer uit mijn broek.
Oh, dan is het dus helemaal niet leuk. Wat jongetjesachtig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Knallertjes of grote knallers, zo noemt Peter de borsten van de dames liefkozend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |