Het is weer een puinhoop. Maar wees gerust: Rene bemoeit zich ermee, dus het blijft nog een hele tijd een puinhoop.quote:
Ik weet niet eens wie René isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige hier die al die sterke verhalen van René niet gelooft?
Ah, ik snap um. De mod daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is nu als Spanningszoeker de chat de nek aan het omdraaien.
Welke sterke verhalen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige hier die al die sterke verhalen van René niet gelooft?
Het is een soort Helpdesk-medewerker from Hell.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
Dat zijn van die Mods waar je alleen maar mot van krijgt
Hij vertelde Johan dat hij binnenkort wegmoet. Hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende drie jaar in de gaten houden enz.quote:
En als hij zich dan alleen maar daarmee bezig hieldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een soort Helpdesk-medewerker from Hell.
Leo en Aaltsje zijn aan het werk en Peter gaat in de toekomst nieuwe RCO-ers opleiden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch iemand in het hok nou die de camera's kan besturen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vertelde Johan dat hij binnenkort wegmoet. Hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende drie jaar in de gaten houden enz.
Die zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt derikteur en knallertjes gemist!
Knallertjes of grote knallers, zo noemt Peter de borsten van de dames liefkozendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk.
Ik heb het geluid niet aan maar ik zie ze nu spastische bewegingen maken.
En daar rollen de ballen weer uit mijn broek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij vertelde Johan dat hij binnenkort wegmoet. Hij gaat een bedrijf van 300 man reorganiseren, eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende drie jaar in de gaten houden enz.
Hangen je heuvels vort zo laag?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar rollen de ballen weer uit mijn broek.
Oh, dan is het dus helemaal niet leuk. Wat jongetjesachtig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Knallertjes of grote knallers, zo noemt Peter de borsten van de dames liefkozend
Wel een ambulance? Hopelijk deed het geen zeer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Johan raakt op dreef, de stelten zijn verruilt voor een 1-wieler.
Inmiddels hoor ik dat hij is gevallen, jammer geen cap
Gewoon hangen aan de bar dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn god, ze zijn de personeelsplanning aan het doen voor woensdagavond. Dit is echt te erg. De eerste 4 mensen krijgen de functie allround.
Ik blijf er voor thuis....!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar er moet wel iemand komen om de gasten op te vangen. Bram neemt ook nog één iemand mee. Dottey komt toch, ook al kan ze niet. OMFG Woensdag wordt smullen
Viel wel mee, hoorde Liesbeth wel iets zeggen over ijsblokjes...ach hij kan tegen een stootjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een ambulance? Hopelijk deed het geen zeer!![]()
Ja en soms van die taktische blikken en gemompel pfff, namen aanwijzen e.d.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar er moet wel iemand komen om de gasten op te vangen. Bram neemt ook nog één iemand mee. Dottey komt toch, ook al kan ze niet. OMFG Woensdag wordt smullen
wat is er woensdag dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is al lang begonnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar wanneer gaat het echte real life gebeuren nou komen?
niet echt toch?quote:
Nee, nee die wordt woensdagavond opgenomen in Studio Vlemmix. 3,5 uur durende talkshow.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ze gaan allemal naar jaaps show kijken in sv ofzo?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
ah ze gaan allemal naar jaaps show kijken in sv ofzo?
yeah, maar al die gasten die erheen gaan. zijn dat gsten voor jaaps show of gaan ze erheen om als publiek te zitten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, nee die wordt woensdagavond opgenomen in Studio Vlemmix. 3,5 uur durende talkshow.
Nou waarschijnlijk gaan ze nog zeker een paar keer "een nieuwe frisse start" maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
niet echt toch?![]()
dit is toch gewoon een aanloopje om te kijken of alle camera's enzo het doen?
Dan ga ik daar nog even op wachtenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk gaan ze nog zeker een paar keer "een nieuwe frisse start" maken.
Nee, geen publiek. Daar heeft Johan geen zin in hoewel hij al wel de hele dag tegen mensen loopt te zeggen dat het leuk is als ze woensdag ook langskomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar al die gasten die erheen gaan. zijn dat gsten voor jaaps show of gaan ze erheen om als publiek te zitten?
net op de chat ook. hadden ze t er ook al over.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, geen publiek. Daar heeft Johan geen zin in hoewel hij al wel de hele dag tegen mensen loopt te zeggen dat het leuk is als ze woensdag ook langskomen.
Er is daar echt niemand die weet waar-ie het over heeft. Ze vragen Johan ook gewoon niet om opheldering over het hoe en wat van woensdagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef Copycat het volgende:
Dit is bij vlagen zo briljant omdat het gewoon The Office in het echt is.
Maar dat moet je ze niet vertellen!
hij maakte me een schuiverquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een ambulance? Hopelijk deed het geen zeer!![]()
time for pizza and postarsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Copycat het volgende:
Ricky Gervais: eat your heart out for not coming up with this shit!
Johan verzorgt de gasten voor show Jaap en medewerkers Vlemmix mogen een paar mensenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
Yeah, maar al die gasten die erheen gaan. zijn dat gasten voor Jaap's show of gaan
ze erheen om als publiek te zitten?
Eet smakelijk.quote:
ahk tyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan verzorgt de gasten voor show Jaap en medewerkers Vlemmix mogen een paar mensen
publiek meenemen.
Proost!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nog heel even keek en het geniale stukje meekreeg waarin Johan met angstige ogen Peter en Liesbeth ervan probeerde te overtuigen dat er echt hele bijzondere gasten kwam.
En dat hij er vertrouwen in had dat zij het goed zouden doen, want ze waren er nu al zo goed mee bezig.
BRILJANT!
BIER!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |