kan ie niet terug dan? "gat na wassen"?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n Lekkere Lange Coltrui was dus binnen, petrol is hartstikke mooie kleur. Labeltje eraf geknipt, gelijk aangetrokken... zie ik later dat er een gat zit in de naad van m'n mouw, ter hoogte van m'n onderarm, halverwege. Nu weet ik niet of die er al zat of dat er zelf ergens aan ben blijven hangen. Het is als het goed is zo gemaakt, ik denk dat er ergens een stikseltje ofzo los is gegaan, maar daar sta je dan
.
Zuur iddquote:Op zondag 3 januari 2010 12:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n Lekkere Lange Coltrui was dus binnen, petrol is hartstikke mooie kleur. Labeltje eraf geknipt, gelijk aangetrokken... zie ik later dat er een gat zit in de naad van m'n mouw, ter hoogte van m'n onderarm, halverwege. Nu weet ik niet of die er al zat of dat er zelf ergens aan ben blijven hangen. Het is als het goed is zo gemaakt, ik denk dat er ergens een stikseltje ofzo los is gegaan, maar daar sta je dan
.
Das verrot!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:21 schreef CherryLips het volgende:
.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Das verrot!
Ik heb een keer mijn string kapot geknipt toen ik het kaartje er af wilde knippen
Ik dacht bijbetalen aan de deur of daarna?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:32 schreef Tegan het volgende:
Wat gebeurt er nou precies als je over je limiet bestelt?
Ja ach, het zit precies in de naad in de binnenkant, dus ik denk dat het zo weer gemaakt is, en ik ben te lui om het terug te sturenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
kan ie niet terug dan? "gat na wassen"?
Ik had in mijn vorige bestelling 2 shirtjes die na de was afschuwelijk waren gedraaid. Heb ze teruggestuurd, met uitleg erbij, is gewoon teruggenomen
Dat heb ik bij sokken altijdquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Das verrot!
Ik heb een keer mijn string kapot geknipt toen ik het kaartje er af wilde knippen
Ik heb een keer een gat in de zijkant van een bh geknipt omdat ik dat boekwerk dat ze erin stoppen eruit wilde knippenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Das verrot!
Same here. Maar het is dan ook meer string van kaartjes afknippenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Das verrot!
Ik een keer een gat in de bilnaad van een sportbroek omdat ik het was-etiket eruit wilde knippen. Wie naait dat nou in de bilnaad? Dat irriteert als de pest!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Das verrot!
Ik heb ook de labeltjes uit de knickers van de H&M gehaald. Die staken 's zomers steeds boven m'n broek uit (van die lange smalle labels) en ze kriebeldenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik een keer een gat in de bilnaad van een sportbroek omdat ik het was-etiket eruit wilde knippen. Wie naait dat nou in de bilnaad? Dat irriteert als de pest!
Ik haal al die labels weg. In de beha's zitten ook van die hele flappen. In strings ook. Vind het wel fijn dat in mijn longsleeves de maat en wasinfo in inkt gedrukt staat.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook de labeltjes uit de knickers van de H&M gehaald. Die staken 's zomers steeds boven m'n broek uit (van die lange smalle labels) en ze kriebelden
Oeuh, ik had al maat S besteld in plaats van M, omdat ik dacht dat ze misschien lubberde. Maar goed. Dan nog wat strakker. XDquote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, die!
Ik heb die vorig jaar in het donkergrijs in de winkel voor 5 euro gekocht en ze zijn echt uberfijn.
Het zijn wel echt rokjes die strak om je kont heen zitten,.
Ik denk erover dit jaar de andere kleurtjes ook te bestellen.
Doe ik ook altijd ja. In de hipsters zitten echt idioot grote labelsquote:Op zondag 3 januari 2010 19:24 schreef Tegan het volgende:
Ik haal ook alles standaard weg van ondergoed, de rest alleen als het irriteert.
En dan niet één label, maar een stuk of 6 achter elkaar in 16 verschillende talenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:22 schreef rena het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd ja. In de hipsters zitten echt idioot grote labels
Heb ook de grijze en zwarte variant besteldquote:Op maandag 4 januari 2010 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, die!
Ik heb die vorig jaar in het donkergrijs in de winkel voor 5 euro gekocht en ze zijn echt uberfijn.
Het zijn wel echt rokjes die strak om je kont heen zitten,.
Ik denk erover dit jaar de andere kleurtjes ook te bestellen.
Het elastiek zit gek genoeg niet onwijs strak, dus ik denk -gezien je foboquote:Op maandag 4 januari 2010 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeuh, ik had al maat S besteld in plaats van M, omdat ik dacht dat ze misschien lubberde. Maar goed. Dan nog wat strakker. XD
Ik vind ze iig wel fijn zitten. Zit zelf te denken aan de roze, groene & witte.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef saaw het volgende:
[..]
Heb ook de grijze en zwarte variant besteld
als ze fijn zijn [wat ik wel verwacht] wil ik de blauwe en bruine ook nog
Bestelling staat op begin januari trouwens dus ben benieuwd!
Hoop alleen dat een S niet te groot is, maargoed ik merk het wel.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind ze iig wel fijn zitten. Zit zelf te denken aan de roze, groene & witte.
Heb al een zwart rokje,wel met pailletjes, maargoed, anders wilde ik die ook nog wel misschien.
Okay. Heb er vier!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het elastiek zit gek genoeg niet onwijs strak, dus ik denk -gezien je fobo- dat een S je makkelijk, goed past! Het rokje laat gewoon goed je uhh
kont uitkomen.
De enige keer dat ik wat heb gemaild kreeg ik binnen 3 uur een mail terug.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef L0t.. het volgende:
Iemand ervaring met de reactiesnelheid van de klantenservice?
Ik had het gepost en kreeg op hetzelfde moment een email terug van H&Mquote:Op maandag 4 januari 2010 15:30 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
De enige keer dat ik wat heb gemaild kreeg ik binnen 3 uur een mail terug.
Dat is wel snel.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik had het gepost en kreeg op hetzelfde moment een email terug van H&M
Maar m'n bestelling is dus verlaat omdat ik wel eens ongeldige kortingscodes heb gebruikt en dat willen ze eerst controleren, daar hebben ze al bijna 3 maanden de tijd voor gehad manWat een bullshit. Maargoed, kon m'n bestelling binnen 5 tot 10 dagen verwachten dus daar hoop ik dan maar op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |