1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Dat vroeg ik me nét af!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
Bij welk deel zijn we de asielactie begonnen
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:
Tikfout in de TT... het moet Jubeleumtopic zijn
Jubeleumquote:
quote:
Dode beestjes in een korstje?quote:
ja maar het zijn wel GEFRITUURDE dode dieren in een korstjequote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dode beestjes in een korstje?![]()
Kunnen we niet beter wat flora serveren?![]()
[ afbeelding ]
Maar in 2008 waren we ook hier, toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Elies, vanaf deel 180 () kwamen we hier binnen na de Asielactie!
[SC] #180 Asieltopics-zwervertjes/kneusjes verzamelen!!!
Die is op slot gezet. Op jouw verzoek.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Jawel, maar daarna was dat weer flink ingekaktquote:Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar in 2008 waren we ook hier, toch?
Ll en ik hadden er allebei eentje geopend geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is op slot gezet. Op jouw verzoek.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is op slot gezet. Op jouw verzoek.
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef Cat22 het volgende:
Watch out girls, de F&F asielactiebende komt eraan!
Ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
gaan we overigens dit hele topic volspammen met OMFG LOL WTF BBQ 500 YAY ?
gewoon in je AT kijken hequote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens meer wanneer ik hier ben begonnen
Ik zag het gewoon gebeuren he?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar daarna was dat weer flink ingekakt
Na déze asielactie bleef het echt gaan hier en kwamen er ook newbies als Loveless bij enzo![]()
Kijk Cat, dit was DE POST! Van jou!
[SC] #179 waar we verder discussieren over teefheleen
Drie keer raden in welk topic jij je eerste post zette.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens meer wanneer ik hier ben begonnen
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie keer raden in welk topic jij je eerste post zette.
Zie TT
[SC] #193 Met de tieten van Greys
Nietus, want jij stond een hele tijd in de OPquote:Op woensdag 30 december 2009 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom hier al van ver voor de vorige asielactie![]()
Maar ik hoor dr niet bij hoor, ik ben lijstjesweigeraar
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
he kijk nou, een slowchat
ff gezellig meedoen hoor
[..]
Zie TT
Ja ik was zelfs tijdens mijn afwezigheid zonder te vragen in die OP gezet, nooit vrijwilligquote:Op woensdag 30 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus, want jij stond een hele tijd in de OP
Overigens kwam ik daarvoor ook al hier, maar toen ging het nog veel langzamer
[..]
Zie TT
Dat was lief bedoeldquote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik was zelfs tijdens mijn afwezigheid zonder te vragen in die OP gezet, nooit vrijwillig
Zal ik je er bij zetten?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef Ole het volgende:
Ohw ik zie dat er rechtsonder nog precies een mooi plekje is voor mijn poeze- UI
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's alleen even in het begin, dat zwakt vanzelf af
Wederom... toevalquote:Op woensdag 30 december 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Wel symbolisch enzo, dat fotolijstje met SeSa
Ja joepiequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Greys, deze is ook zo leuk:
(oh-oh zegt dat we wat snel gaan)
[..]
![]()
![]()
![]()
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 30 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Greys, deze is ook zo leuk:
(oh-oh zegt dat we wat snel gaan)
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste post zou ik niet echt weten, ik ben via de asielactietopics volgens mij naadloos in de slow speedchat gerold.
OMFG we hebben geen levenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
waarom heb ik deze post eerder gelezen?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[SC] Deel 96. Met de Mini-GT en dure DA's.
Mijn eerste post hier is dankzij een fijne uitspraak van Nok
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb nooit geweten dat F&F ook een slowchat topic heeft!
Dat is een fijn idee! En idee rijmt op TeeVeePee!
quote:
Hoi trollekop!quote:
Waar ligt er sneeuw?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:57 schreef trovey het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
...en nu ben ik weer weg
....nog even douchen, fysio en dan andere dingetjes doen die gedaan moeten worden(o.a.de medicijnen van Sasha zoeken in twee vuilniszakken
....wacht toch maar even deze...
). Trouwens hier weer een dikke laag sneeuw
.....vraag mijn broer wel vanmiddag te sneewuruimen....anders kom ik nooit van de arm af
quote:
:Gosh, wat komt me dat bekend voorquote:Op woensdag 30 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Mijn eerste post zou ik niet echt weten, ik ben via de asielactietopics volgens mij naadloos in de slow speedchat gerold.
Ja, een paar posts verder spam je het fototopic van 2007. Dus vanaf topic 60 zijn we er officieelquote:Op woensdag 30 december 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dat was na de eerste Asielactie toch?
In ieder geval in Zwollequote:
Oh!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:02 schreef trovey het volgende:
[..]
In ieder geval in Zwolle...en nog een dikke laag ook
...vannacht gevallen net voordat ik ging slapen....de hondjes waren er ook heel blij mee....echt van zo.....
![]()
![]()
.......
Dit was een grapje!!! en we zijn nog twee dagen te vroeg ookquote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef Pagan het volgende:
Goed, topic #400. Nog 25 dagen voor nieuwjaar. Conclusie: 100 topics : 25 dagen = 4 topics per dag volbaggeren en we beginnen het nieuwe jaar met [SC] 500 Met vuurwerk en champagne, gelukkig nieuwjaar!
Trusten allemaal!!!
Ik heb ook maar gegoogledquote:Op woensdag 30 december 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die is leuk
Mag ik die bovenin de OP zetten?
Dat kun je volgens mij beter niet doen (of check in elk geval de vooruitzichten even en neem je piejaamaa mee)quote:Op woensdag 30 december 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Oh!
Hopen dat het hier niet komt, moet vanavond nog naar Zeist en vannacht laat weer terug.
en dat zeg je nu?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit was een grapje!!! en we zijn nog twee dagen te vroeg ook
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hij staat erquote:
Ik heb hier echt totaal niet het idee van gladdigheid ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kun je volgens mij beter niet doen (of check in elk geval de vooruitzichten even en neem je piejaamaa mee)
Ik kwam er op t zelfde moment in als jij, mijn post 3 posts na de jouwe of zo was geloof ik mijn eerstequote:Op woensdag 30 december 2009 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Mijn aller aller aller eerste post in de SC was deze: [SC] deel 61 met de invasie van werkeloze asielactivisten. *slik*
Om toen weer out of lovete vallen en me hier opnieuw te melden: [Asielactie 2008] Nu met vrieskist!
Om vervolgens door Lush weer in de SC gelokt te worden: [SC] Deel 150, waar poezen denken dat ze molletjes zijn
En daarna ben ik wat frequenter gaan posten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit hier te huilen door Lady haar posts.
Sterkte.
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:06 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Wat leuk, 500!
Ik weet niet wanneer mn eerste post hier was, maar ik denk ergens na de vorige asielactie
En verder: *snif*hatsjoe*snotter*
Met dat verschil dat ik de SC helemaal zelluf kon vinden.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kwam er op t zelfde moment in als jij, mijn post 3 posts na de jouwe of zo was geloof ik mijn eerste![]()
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:49 schreef Pagan het volgende:
Een hele goede morgen allemaal,
Ik was gisteren jarig, en mijn moppie, Strega, heeft voor mij bij de asielactie een schilderij gekocht van nokwanda. Ik ben er zo blij mee en kan niet wachten tot het hier hangt en het onderwerp zit onderwijl ik dit tiep op mijn tenen te sabbelen/knagen.
En het wordt zoooo mooi!!!
Oordeel zelf
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]Blissje!
Sterkte met de verkoudheid!
Trutquote:Op woensdag 30 december 2009 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik de SC helemaal zelluf kon vinden.![]()
Wel grappig, allebei in hetzelfde topic gestart.
Laf joe.quote:
Had je al reactie van Lush?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laf joe.![]()
Ik ga dadelijk in bad. En heb nu eindelijk kerstlush om erin te gooien!Wat zal ik doen: Nicolala of Christmas Eve?
Ik wilde Cinders of So White doen, maar die zijn dus op de Antillen beland.![]()
Ik heb maar 1 kerstding so far, een soort van sneeuwpopje met oranje?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laf joe.![]()
Ik ga dadelijk in bad. En heb nu eindelijk kerstlush om erin te gooien!Wat zal ik doen: Nicolala of Christmas Eve?
Ik wilde Cinders of So White doen, maar die zijn op de Antillen beland.
Jij bent zo slim, dat snap jij toch wel!quote:
Nope. Ze leven daar een uur later en zijn zichzelf wellicht nu van de grond aan het oprapen. En dat kost natuurlijk effe tijd.quote:
Satsumo Santa? Die bruisbal? Heb ik niet gekocht, vaak vallen die dingen wat tegen vinnik.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kerstding so far, een soort van sneeuwpopje met oranje?
De rest ken ik niet![]()
Ik baal dat mn Hot Toddy niet door gaat
Ik heb ook die Satsumo gekochtquote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Ze leven daar een uur later en zijn zichzelf wellicht nu van de grond aan het oprapen. En dat kost natuurlijk effe tijd.![]()
[..]
Satsumo Santa? Die bruisbal? Heb ik niet gekocht, vaak vallen die dingen wat tegen vinnik.
Als mijn pakje dadelijk (weer) spoorloos is en ik geen vervangende Hot Toddies krijg, dan word ik echt boos!
Volgens mij is het geen bruisbal.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Ze leven daar een uur later en zijn zichzelf wellicht nu van de grond aan het oprapen. En dat kost natuurlijk effe tijd.![]()
[..]
Satsumo Santa? Die bruisbal? Heb ik niet gekocht, vaak vallen die dingen wat tegen vinnik.
Als mijn pakje dadelijk (weer) spoorloos is en ik geen vervangende Hot Toddies krijg, dan word ik echt boos!
ik vrees dat dat inhouden wordtquote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij bent zo slim, dat snap jij toch wel!
Even doorrekenen, 100 topics per maand, dus 500 in vijf maanden. Graag topic #1000 openen op 29 mei 2010 ter ere van onze trouwdag. Gaat dat lukken denken jullie?![]()
prima, merk er nog niks vanquote:Hoe gaat het met de medicijnen Zwabber?
Als het deze is, is het een ballisticquote:Op woensdag 30 december 2009 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen bruisbal.
Hijs plat ieg.
Ik hoop dat het geen bruisbal is
Christmas Kisses zijn njam. Ik heb ze zit jaar niet gekocht want ik had er nog 3 over van de 9 die ik vorig jaar gekocht/geruild heb.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook die Satsumo gekochtBen benieuwd.
En ik wil ook Hot Toddies, maar uitverkocht![]()
Hoe zijn de Christmass Kisses?
Kan ook Mr Butterball zijn. Da's een sneeuwpopje. En dat is ook een bruisbal. Maar wel een lekkere! Met stukjes melt erin voor ene zacht velletje.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen bruisbal.
Hijs plat ieg.
Ik hoop dat het geen bruisbal is
Voor een MMM zul je vast niet ruilen he?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat had jij serieus interesse in dat vanille parfun trouwens?
Eerste SC opener! Heldin!quote:
eerste van dit jaar is #150 (aangemaakt op 10 januari)quote:Op woensdag 30 december 2009 12:42 schreef senesta het volgende:
Hi Bluezz![]()
Deel 500 alweer, wat gaat het hard![]()
En de eerste in 2003
Hoeveel zullen er afgelopen jaar voorbij zijn gekomen?
Hahahaha, ja daar zat wel heel veel tijd tussenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik werd door Zwabber gePM't![]()
Er was ooit al eens iets qua slowchat geprobeerd maar dat werkte niet, dus door een enkel vraagje van mij is het uitgegroeid tot iets heel gezelligs
(ik was toen nog modje van F&F trouwens)
Er moest trouwens ook nog wel eens wat gereanimeerd worden van mei 03 tot okt 04 niet gepostF&F slowchat topic :)
En wat was ik enthousiast en aanwezig als modje![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste van dit jaar is #150 (aangemaakt op 10 januari)
dus alleen dit jaar al 350 topics
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Allemaal gefeliciteeeerd!![]()
![]()
![]()
Geen idee wanneer ik er in kwam; ik gok ergens tegelijk met Greys.
Leverde overigens wel direct een parel van een actie op![]()
En een lieve Baloe...die had ik zonder jullie heul niet eens gehad![]()
Nu hou ik nog meer van jullie
De eerste asielactie ontstond in een topic van ElisaB over softies als het om dieren ging. Na de actie hebben we het nakletsen naar de F&F SC verplaatst en die is daarna geblevenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
Jaaaa! Met Greys en der eendjesquote:Op woensdag 30 december 2009 13:01 schreef senesta het volgende:
[..]
De eerste asielactie ontstond in een topic van ElisaB over softies als het om dieren ging. Na de actie hebben we het nakletsen naar de F&F SC verplaatst en die is daarna gebleven
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij kwam als tweede, na Greys. In 61 staan nog foto's van toen je Baloe net had
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:05 schreef bigbird het volgende:
Dat kan ik me ook nog herinneren![]()
Hoe is het hier? Ik loop over van de dingen die gedaan moeten worden en heb een gebrek aan tijd
Dat was dan ook de schuld van Greysquote:Op woensdag 30 december 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa! Met Greys en der eendjes![]()
Maar meestal bloedde de SC weer dood na de actie.....en Greys is nog een tijdje vreemdgegaan met de Slankies![]()
Ik was ontroostbaarquote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was dan ook de schuld van Greys
Ik heb net die foto's gezien van toen je Baloe net hadquote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
Wij niet. Zitten met enorme onderbezetting. Heb ook nog maar 2 uur staan voor dit jaar om op te maken. Is in ieder geval wel hoop geplan met oliebollen bakken nogquote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Same here...gelukkig vanmiddag een uurtje eerder vrij
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was dan ook de schuld van Greys
Lekker doorgaan zoquote:
Oliebollen? Yep!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:09 schreef nieslief het volgende:
Whoei ik heb alles gebakken
Gaat er nog iemand zelf bakken??
Dat ie bij me op de arm ligt?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net die foto's gezien van toen je Baloe net had![]()
overigens, 350 in dit hele jaar, waarvan 340 in het laatste half jaarquote:Op woensdag 30 december 2009 12:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahahaha, ja daar zat wel heel veel tijd tussen![]()
Hoe lang heb je F&F gemod eigenlijk?
[..]
Ja op de arm, maar ook dat ie net brokjes krijgt en nog een foto van Loetje die in het asiel afscheid neemt van zijn maatjequote:Op woensdag 30 december 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ie bij me op de arm ligt?![]()
Geen tijd om te kijken; dat uurtje eerder vrij betekent eiks gewoon de pauze halveren![]()
Dus ik ben weer weggg![]()
Drinken jullie er ook ff eentje namens mij!
Wij dusquote:Op woensdag 30 december 2009 13:09 schreef nieslief het volgende:
Whoei ik heb alles gebakken
Gaat er nog iemand zelf bakken??
Hahahahaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 december 2009 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens, 350 in dit hele jaar, waarvan 340 in het laatste half jaar
quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, sterkte met je snotkokert trouwens
Dat wordt opruimen, snel alles in een doos en doos naar de zolder of in een kastquote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh mijn-je smst net dat ze over een half uurtje al hier is in plaats van vanavond
oh dan komt ze het het uitmakenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh mijn-je smst net dat ze over een half uurtje al hier is in plaats van vanavond
Je kent duidelijk mijn huis nietquote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat wordt opruimen, snel alles in een doos en doos naar de zolder of in een kast![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dan komt ze het het uitmaken![]()
Geen idee eigenlijk, een jaartje? Ik ben daar zo slecht in, mss wel langer, ik heb het van Verbal overgenomen die heeft F&F opgerichtquote:Op woensdag 30 december 2009 12:58 schreef senesta het volgende:
Hahahaha, ja daar zat wel heel veel tijd tussen![]()
Hoe lang heb je F&F gemod eigenlijk?
Nee joh, MrS is een perfectionist, daar is het altijd tiptop volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat wordt opruimen, snel alles in een doos en doos naar de zolder of in een kast![]()
Ja, dat van Verbal wist ikquote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, een jaartje? Ik ben daar zo slecht in, mss wel langer, ik heb het van Verbal overgenomen die heeft F&F opgericht
LOL!!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, MrS is een perfectionist, daar is het altijd tiptop volgens mij![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:24 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog even een dienstmededeling: als je nieuwe snaren op je gitaren gaat zetten, moet je zorgen dat de katten uit de buurt zijn!
/dienstmededeling
Dat isquote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kent duidelijk mijn huis niet... vraag maar aan Cat hoeveel stress ik nu heb
Ik ga voor C.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is
A) omdat er toch niets meer aan te doen is
B) je nettter bent dan je vriendin (en het verpest voor de rest van de mannen)
C) Cat22 leg uit
B)quote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is
C) Cat22 leg uit
De Lush dozen blijven maar posten...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, MrS is een perfectionist, daar is het altijd tiptop volgens mij![]()
De Lush dozen zijn gepost
Ik ga voor Bquote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is
C) Cat22 leg uit
Dat laatste klopt wel, ik houd niet van opruimen, maar als het netjes is, is het ineens ook netjes in je hoofd op de een of andere manierquote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
LOL!!
Ik ben zoooooo niet een perfectionist... echt 100% generalist
Alleen is mijn huisje vrijwel altijd orderlijk en netjes... ik haal er rust uit als mijn huisje netjes en gezellig is
Fitness zequote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga es fitnessen, met frise tegenzin, maar al een wek niet gedaan
toedels en andere dingen
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:24 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog even een dienstmededeling: als je nieuwe snaren op je gitaren gaat zetten, moet je zorgen dat de katten uit de buurt zijn!
/dienstmededeling
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja greys, deze vond ik noghet was onderdeel van de bewijs-foto's voor het geval je niet zou geloven dat ik je SS was
Zelf een vleesetende plant maken in 4 stappen:
[ afbeelding ]
Stap 1: Drink bier
[ afbeelding ]
Stap 2: Koop een kussentje (in de vorm van eenhartje
) en knip er twee rondjes uit voor de binnenkant van de mond
[ afbeelding ]
Stap 3: Verf de dopjes lelijk groen
[ afbeelding ]
Stap 4: Maak de boel aan elkaar met wat ijzerdraad en wat props van de Xenos
Tadaa....
Hey, krijg nou wat, die kreeg ik voor mn verjaardagquote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja greys, deze vond ik noghet was onderdeel van de bewijs-foto's voor het geval je niet zou geloven dat ik je SS was
Zelf een vleesetende plant maken in 4 stappen:
[ afbeelding ]
Stap 1: Drink bier
[ afbeelding ]
Stap 2: Koop een kussentje (in de vorm van eenhartje
) en knip er twee rondjes uit voor de binnenkant van de mond
[ afbeelding ]
Stap 3: Verf de dopjes lelijk groen
[ afbeelding ]
Stap 4: Maak de boel aan elkaar met wat ijzerdraad en wat props van de Xenos
Tadaa....
Ja daar heb ik helaas geen foto's van gemaakt schijnbaarquote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Tussen stap 3 en 4 mist wel een hoop hoor
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, krijg nou wat, die kreeg ik voor mn verjaardag![]()
![]()
Oooooh! Da´s Nicolala!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Cat, die kerstbaddinges die ik heb, die ligt op deze foto helemaal vooraan, voor de vanillafountain en de floating Island , dat oranje ding met wit dr op, tis echt een kerstmannetjesgezicht, maar niet zo een hele kerstman:
[ afbeelding ]
Ja die heb ik dusquote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh! Da´s Nicolala!(of Wee Harry, zoals hij in de UK heet). Die heb ik net half in bad gemikt en is lekkerrrrrr.
![]()
En idd een BBS.
Mooie oogst heb je trouwens.
*meldt*quote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is
C) Cat22 leg uit
+1quote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef senesta het volgende:
Trouwens, volgens mij heb ik een jaloerse kat![]()
Als Elco naar me toe loopt (die wil nog wel eens zijn kop op mijn benen leggen voor een aai) en Hummer heeft het in de gaten dan schiet hij met een noodgang op mijn schoot en gaat languit liggen![]()
Hebben jullie dat wel eens eerder gehoord of gezien?
Hier ook ja, maar dat was vooral in het begin toen we Boor nog niet zo lang haddenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef senesta het volgende:
Als Elco naar me toe loopt (die wil nog wel eens zijn kop op mijn benen leggen voor een aai) en Hummer heeft het in de gaten dan schiet hij met een noodgang op mijn schoot en gaat languit liggen![]()
Lief van je!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja trouwens Cat, ik wil die Vanilairy vast na de hele sale en grabbag toestanden wel ruilen voor wat zoete badmeuk die jij niet hoeft hoor, ik hoef dr geen spectaculaire dingen voor terug. Dus ik hou m wel ff vast tot na alle toestanden en dan gooi ik m dr nog es in
Kaikuh en koopuh?quote:
Binnenkort zit jij hier om 08:00, fris uit bed te chatten, ontbijtje al achter de kiezen, en om 23:00 doet Zwabberquote:Op woensdag 30 december 2009 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vrees dat dat inhouden wordt
[..]
prima, merk er nog niks van![]()
nah, over twee weken gaat de dosering omhoog, eens kijken wat er dan gebeurt
Ja is prima hoor, als ik dr iemand blij mee kan maken doe ik dat gewoon, maar anders kunnen wij wel ruilen voor dingen die jij niet wil die ik wel wilquote:Op woensdag 30 december 2009 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief van je!Maar als je hem tussendoor kwijt kunt voor een goede ruil dan moet je dat vooral doen he. Niet speciaal voor mij vasthouden.
![]()
Voorlopig heb ik aan zoete meuk voor je:
- MMM
- Star melt
- Purplesparkle melts die ook best wel zoet zijn.
Hier is het andersom. Charlie moet er altijd bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef senesta het volgende:
Yesquote:
Ik wilde mijn brood ook altijd in stukjes gesneden, en anders niet. Maar alleen mijn oma was zo gek om het te doen,quote:Op woensdag 30 december 2009 15:09 schreef nieslief het volgende:
Raar kind heb ik toch, hij lust geen appels maar als ik er een puzzel-appel van maak dan weet hij niet hoeveel hij er op een dag op moet eten.
Dat zou een unicum zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 15:11 schreef nieslief het volgende:
Wat een stilte hier trouwens, stilte voor de storm of moet dit topic open blijven tot 1 januari?
quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 15:35 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, badkamers bekeken! Was leuk! Nu nog kijken of alles in onze badkamer past wat we willen
En nu inschatten of we het verstandig is om vanavond naar Zeist te rijden. Conleche PMde dat er in Amsterdam sneeuw ligt en nog veel sneeuw wordt verwacht en dat het haske glad is. Maar ik heb er hier geen benul van, echt niets van sneeuw of gladheid. Waar zal ik met de Smart in belanden als ik naar Zeist ga? Waar kan ik dat nou het beste nakijken?
Het klinkt niet superverschrikkelijk.quote:Verwachting tot morgen middernacht
woensdag 30 december en donderdag 31 december 2009
Af en toe regen of motregen, in het noorden wat sneeuw. Kans op ijzel
De grens tussen de koude en zachte lucht ligt nu nog boven ons land. In de zuidelijke helft valt van tijd tot tijd regen, terwijl in het noorden af en toe nog wat lichte sneeuw valt. De temperatuur varieert van iets onder nul in het noorden tot 3 graden in het zuiden. In het uiterste zuidoosten is het met ongeveer 9 graden beduidend warmer. De wind is matig uit oost tot noordoostelijke richting, aan de kust (vrij) krachtig 5 tot 6 Bft. In het uiterste zuidoosten komt de wind eerst nog uit het zuidwesten en is daar matig.
Vanavond en komende nacht trekt de vorstgrens weer langzaam zuidwaarts. Er valt vooral in het midden en zuiden af en toe nog regen of (natte) sneeuw en nabij de vorstgrens is nog steeds kleine kans op IJZEL. In de nanacht en morgenochtend vroeg gaat ook de neerslag in het zuiden weer over in sneeuw, m.u.v. Zuid-Limburg. De temperatuur daalt uiteindelijk bijna overal tot iets onder nul, behalve in het uiterste zuidoosten. De noordoostelijke wind verandert nauwelijks.
Vind ik ook altijd lastig. We zitten hier in zo'n uithoek waar het weer eigenlijk nooit klopt met de voorspelling. En dan moet ik morgen naar Deventer. Tsja daar schijnt het glibberig te zijn. Maar hier is niks aan het handje.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, badkamers bekeken! Was leuk! Nu nog kijken of alles in onze badkamer past wat we willen
En nu inschatten of we het verstandig is om vanavond naar Zeist te rijden. Conleche PMde dat er in Amsterdam sneeuw ligt en nog veel sneeuw wordt verwacht en dat het haske glad is. Maar ik heb er hier geen benul van, echt niets van sneeuw of gladheid. Waar zal ik met de Smart in belanden als ik naar Zeist ga? Waar kan ik dat nou het beste nakijken?
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Barbaaf het volgende:
Mijn eerste post in F&F SC: [SC] Deel *54 Alle dieren tellen mee. , waar een meet gepland zou worden
Ik wilde hem daar al quoten ja, met de tekst dikzak.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Check die Spider op de achtergrondHij ziet er dik uit
Het ligt aan de houding! En aan zn vacht! Echt waar! Hij is best slank namelijk en heel langgerektquote:Op woensdag 30 december 2009 @ 15:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde hem daar al quoten ja, met de tekst dikzak.
Ik geloof je, zelfde verhaal hierquote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ligt aan de houding! En aan zn vacht! Echt waar! Hij is best slank namelijk en heel langgerekt
Ik ben bang van wel, voor zover ik weet is er sindsdien geen gewone (= niet asiel- of andere actie) meet voor iedereen geweest.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat die meet die ze nog steeds aan het plannen zijn??????
Ja maar morgen moet ik gewoon werken, en op zaterdag naar de winkel in die drukte, das niet mijn idee van een lekkere zaterdag , dus ik ga vanavond fijn ook voor de hele volgende week al boodschappen doenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
De winkels zijn morgen toch gewoon nog open en alleen vrijdag dicht en dan zaterdag weer open?
Of niet?
Morgen iig wel open ja, zaterdag lijkt me ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
De winkels zijn morgen toch gewoon nog open en alleen vrijdag dicht en dan zaterdag weer open?
Of niet?
Maar we hebben wel dieren EN kneusjes!!!quote:
Wat heb jij van de vanille in de aanbieding Oh?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja is prima hoor, als ik dr iemand blij mee kan maken doe ik dat gewoon, maar anders kunnen wij wel ruilen voor dingen die jij niet wil die ik wel wil
Ik heb dat parfum, ff zoeken hoor...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat heb jij van de vanille in de aanbieding Oh?
Ik ben dol op die geur, name your price
Zo kort dag kun je bij mijn weten alleen een pil bij de DA halen. Bach en Feliway zal weinig uithalen zo kort dag. Maar goed, dat is symptoombestrijding.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef nieslief het volgende:
Strega weet jij nog iets last minute voor stressende maltezer hondjes en vuurwerk. Ik heb zelf bach rescue geadviseerd en vooral knallen negeren en zelf het goede voorbeeld geven.
Niiiiice! Aparte douches zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Oh mochten er geďnteresseerden zijn... dit is hoe het badkamertje nu is ongeveer:
[ afbeelding ]
En we willen er dus rechts een 90 cm. bij pakken van de logeerkamer. Die is eigenlijk erg groot dus daar kan makkelijk een meter vanaf in de hoek. En dan wordt het ongeveer zo, met dus rechts een opening in de wand en dan een inloopdoucheHoef ik niet meer in bad te douchen. En het bad wordt dus gedraaid tot onder het raam, want dan kunnen we een bad van 1.90 plaatsen (allebei lang) en dat past nu niet.
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijk met de Bach beginnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef nieslief het volgende:
Strega weet jij nog iets last minute voor stressende maltezer hondjes en vuurwerk. Ik heb zelf bach rescue geadviseerd en vooral knallen negeren en zelf het goede voorbeeld geven.
Bach gaat toch nooit op tijd werken? Als het überhaupt al zou werken, want dat is bij elke kat ook nog niet zo.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk met de Bach beginnen.
Als het goed is moet de meneer ook HomeoCalm bij de dierenarts kunnen kopen.
Dit werkt sneller, ook erg goed voor zenuwachtige poezels die voor het eerst bevallen.
Voor de rest gordijnen dicht, zelf rustig blijven, meestal pakken honden jouw stress op.
(Mijn schoonmoeder is doodsbang voor vuurwerk en onweer, de oudste hond daar, kruipt dan ook het liefst samen met haar in de kast)
Dus de geur en het poeder zou je wel kwijt willen?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb deze hele doos
En de bodylotion had ik nog een potje van zag ik![]()
Maar de vanilla fountain vind ik zelf wel erg lekker, het poeder en t parfum wat minder![]()
Maar de doos vind ik wel superleuk
Dat zei ik dus ook al tegen hem dat hij a. te laat was met starten met Bach en b. het wel zo verstandig was om de knallen te negeren en de hondjes dus ook. Maar ja hij en de buuv zijn zachte eitjes met die hondjes dus knal - kroel kroel - ach wat een arm schatje ben je toch. Nou steek mij maar lek maar daar worden die hondjes dus vanzelf bang van. Uitgelegd vanmorgen aan hem en hij heeft al bach gekocht en is als het goed is ook gestart ermee. Nou nog hopen dat hij het idee dat hij de roedelleider is en dus het goede voorbeeld moet geven aangekomen is.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk met de Bach beginnen.
Als het goed is moet de meneer ook HomeoCalm bij de dierenarts kunnen kopen.
Dit werkt sneller, ook erg goed voor zenuwachtige poezels die voor het eerst bevallen.
Voor de rest gordijnen dicht, zelf rustig blijven, meestal pakken honden jouw stress op.
(Mijn schoonmoeder is doodsbang voor vuurwerk en onweer, de oudste hond daar, kruipt dan ook het liefst samen met haar in de kast)
I hatez it.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt totaal geen problemen met douchen in bad hoor
Ik op zich ook niet, doe het hier al jaren, behalve dan dat de douchestang enzo hier veel te laag hangt voor ons allebei. Dus we staan eigenlijk altijd half gebukt onder de douche ons haar te wassenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt totaal geen problemen met douchen in bad hoor
Zal ik dan maar niets zeggen over de zindelijkheid van die beesten en over het lawaai dat ze maken als ze even weggaanquote:Op woensdag 30 december 2009 16:30 schreef Qwea het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ik baloe heb getraind met oud en nieuw elk jaar.
Ik haat symptoom bestrijding.
De bodylotion kan ik ook wel missen, ik heb daar nog een pot van en ik heb nog een halve pot Sympathy for the skinquote:Op woensdag 30 december 2009 16:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Dus de geur en het poeder zou je wel kwijt willen?
Da's ook altijd beter als ze uberhaupt getraind zijn om niet bang te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:30 schreef Qwea het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ik baloe heb getraind met oud en nieuw elk jaar.
Ik haat symptoom bestrijding.
Oh dr is ook van dat homeopatisch spul waar ze helemaal out van gaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
Nies, ik zou ze ook een kalmeringspilletje bij de DA laten halen.
Dan gaan ze lekker half-stoned het nieuwe jaar inDat lijkt me beter dan volledig over de rooie.
Volgens mij is het dier waarom het hier gaat geen asieldier?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook altijd beter als ze uberhaupt getraind zijn om niet bang te zijn.
Maar soms lukt dat niet (meer) als je bv een asieldier hebt dat al spookbang is.
In zulke gevallen vind ik eens per jaar zo'n pilletje echt een uitkomstHet is niet wekelijks ofzo!
Tsja en dan nog werken pillen niet altijd. Ik heb een poes gehad die nooit bang was en na de vuurwerkramp in ene bang was voor elke knal of klap. Daar hielpen pillen niet meer voor jammer genoeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook altijd beter als ze uberhaupt getraind zijn om niet bang te zijn.
Maar soms lukt dat niet (meer) als je bv een asieldier hebt dat al spookbang is.
In zulke gevallen vind ik eens per jaar zo'n pilletje echt een uitkomstHet is niet wekelijks ofzo!
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mij is het dier waarom het hier gaat geen asieldier?
Ik ben heel erg voorstander van trainen met dit soort shit, en je hond goed onder controle hebben
Vanmiddag buiten een keiharde knal, en beer zou zo de weg oprennen. Een " HE!" was genoeg om hem te laten stoppen
Nog maar ff wat vuurwerk achter af gestoken terwijl MM met hem op het gras liep, en dat ging prima
Nou, de Rescue Remedy en de Rock Rose werken wel meteen. De rescue remedy is ook speciaal voor stress a la moment, Rescue Remedy wekt enorm goed vlak voor b.v. examenstress en bij dieren meteen na een traumatische ervaring, het kan ook voorkomen dat je kat of hond in shock raakt na bv een ongeluk of iets waar hij vreselijk van schrikt. Dus eigenlijk zou hij nu moeten beginnen de hond 3 a 4 keer per dag een paar druppels (2) op z'n tong te geven.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bach gaat toch nooit op tijd werken? Als het überhaupt al zou werken, want dat is bij elke kat ook nog niet zo.
Ja mop, maar dat trainen halen ze nu niet meer in 1 dagquote:Op woensdag 30 december 2009 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben heel erg voorstander van trainen met dit soort shit, en je hond goed onder controle hebben
Vanmiddag buiten een keiharde knal, en beer zou zo de weg oprennen. Een " HE!" was genoeg om hem te laten stoppen
Nog maar ff wat vuurwerk achter af gestoken terwijl MM met hem op het gras liep, en dat ging prima
Whut? Hoezo drogeert ze hem elk weekend?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dr is ook van dat homeopatisch spul waar ze helemaal out van gaan.
Vriendin van me drogeert daar elk weekend dr teckel mee als ze gaat stappen de hele nacht.
Valeriaan of zo, kan dat?
Dat heb ik hem dus ook gezegd dat hij de rescue remedy moet halen en die twee druppels in de bek geven 1 x per dag. Zal hem voor morgen vertellen dat hij morgen naar 3 x mag.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, de Rescue Remedy en de Rock Rose werken wel meteen. De rescue remedy is ook speciaal voor stress a la moment, Rescue Remedy wekt enorm goed vlak voor b.v. examenstress en bij dieren meteen na een traumatische ervaring, het kan ook voorkomen dat je kat of hond in shock raakt na bv een ongeluk of iets waar hij vreselijk van schrikt. Dus eigenlijk zou hij nu moeten beginnen de hond 3 a 4 keer per dag een paar druppels (2) op z'n tong te geven.
Ja dat kan, ik maak altijd zelf valeriaan tinctuur voor Pagan's hart. De katten hier worden gek als er dan een druppeltje op het aanrecht ligtquote:Op woensdag 30 december 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dr is ook van dat homeopatisch spul waar ze helemaal out van gaan.
Vriendin van me drogeert daar elk weekend dr teckel mee als ze gaat stappen de hele nacht.
Valeriaan of zo, kan dat?
Om te gaan stappen, anders schreeuwt ie de hele flat bij elkaarquote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Hoezo drogeert ze hem elk weekend?
Die gare teckel is volgens mij gewoon verslaafd aan dat spul , die komt heel blij aanrennen als ze t flesje paktquote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik maak altijd zelf valeriaan tinctuur voor Pagan's hart. De katten hier worden gek als er dan een druppeltje op het aanrecht ligt. Gaan er in liggen rollen enzo. Maare....ik zou m'n hond er niet zoveel van willen geven dat hij "out"gaat. Er zit ook alcohol in.
Nee, maar daar noem je ook een trauma, ik denk dat een hoop mensen daar ook nog last van hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja en dan nog werken pillen niet altijd. Ik heb een poes gehad die nooit bang was en na de vuurwerkramp in ene bang was voor elke knal of klap. Daar hielpen pillen niet meer voor jammer genoeg.
Ik ben ook een groot voorstander van je hond goed onder controle hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou die van Greys gaat vast mooi worden!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Chill, ik wil ook graag een nieuwe badkamer, volgend jaar mn hypotheekmeneer es over bellen
Nee ik vind het ook bizar dat ze dat doet hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
Dan zou ik dáárbij dus harder roepen 'dan moet ze hem maar trainen, ik haat symptoombestrijding'
Dat wekelijkse gedrogeer vind ik vele malen sneuer (ook al is het homeopaaaaaaaatisch, net wat Strega al zegt, best is het nooit als ie er out van gaat en zij kan het weten
) dan een pilletje met O&N.
En ik kijk jou d'r niet op aan hoor oh-oh, maar van haar vind ik het wat vreemd. Maar wellicht is die teckel anders niet te harden en/of is ze te lui om het alleen blijven goed te gaan trainen
Ja, en mocht de hond vreselijk nerveus zijn, dan mag het morgenavond ook ieder uur.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat heb ik hem dus ook gezegd dat hij de rescue remedy moet halen en die twee druppels in de bek geven 1 x per dag. Zal hem voor morgen vertellen dat hij morgen naar 3 x mag.
De kat in kwestie werd op een gegeven moment zo ongelukkig dat we haar hebben moeten laten inslapen was de moeilijkste beslissing die ik heb moeten maken maar ze was gewoon compleet psychisch en anti-depressiva hielpen haar niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, maar daar noem je ook een trauma, ik denk dat een hoop mensen daar ook nog last van hebben.
Dan heb je voor je kat heel veel geduld nodig.
Ja, ik heb katten er na een ongeluk erg goed op zien reageren. (waaronder één van m'n eigen)quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken best veel mensen die zweren bij die Rescue Remedy , zijn we aan het wandelen, gebeurt er iets met een hond, dan is dr altijd wel iemand die dr meteen een flesje rescue in leeggooit, of op show, bij gestresste honden. Ik heb dr nooit iets van werking van gezien moet ik eerlijk zeggen, behalve dat die mensen t schijnbaar erg fijn vonden dat ze op dat moment iets konden doen
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en mocht de hond vreselijk nerveus zijn, dan mag het morgenavond ook ieder uur.
(Ik adviseer het baasje vaak dezelfde behandeling als z'n hond of kat, baas=rustig, hond=rustig,
Laat maar ff weten wat je kwijt wilt voor hoeveel.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De bodylotion kan ik ook wel missen, ik heb daar nog een pot van en ik heb nog een halve pot Sympathy for the skin
Dat zou dus echt zo maar kunnen!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die gare teckel is volgens mij gewoon verslaafd aan dat spul , die komt heel blij aanrennen als ze t flesje pakt
Tja, ik zou t niet doen ook hoor, maar Louis is ondertussen al een jaar of 8 en het gaat tot nu toe goed, dus ze doet maar.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat zou dus echt zo maar kunnen!
En roepen dat iets homeop of van kruiden is is geen garantie dat het niet gevaarlijk kan zijn.
Ik maak tinctuur van vingerhoedskruid, 1 druppel kan wonderen doen bij hartfalen, een heel borrelglaasje ga je ook als mens toch echt wel dood aan.
Nee, soms houd het gewoon op. Maar ja, dat geld ook voor den mensch.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
De kat in kwestie werd op een gegeven moment zo ongelukkig dat we haar hebben moeten laten inslapen was de moeilijkste beslissing die ik heb moeten maken maar ze was gewoon compleet psychisch en anti-depressiva hielpen haar niet meer.
Voor jou altijdquote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou je bent echt in the mood zo te zien
Wat een schatje en wat een mooi, lief vestje!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef nieslief het volgende:
Even spammen hoor:
Mijn meisje ligt heerlijk, de foto is wat vaag maar dat komt door mininiesje G die op mij hing te wiebelen. En ik wou perse geen flits gebruiken.
[ afbeelding ]
En kijk het babyvestje is af.
[ afbeelding ]
Jij ook gefeliciteerd héquote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef Enfermera het volgende:
Gefeli met ons jubileumtopicKan ik nog net meeposten!
Ze maken maar een uitzondering voor ons.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jullie weten dat de reeks nu moet sluiten toch? max 500 topics per slowchat op FOK!je moet nu een nieuwe SC openen
Grapjasquote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jullie weten dat de reeks nu moet sluiten toch? max 500 topics per slowchat op FOK!je moet nu een nieuwe SC openen
Ze is wel twee maanden hardstikke gelukkig geweest op die anti-depressiva dus we hebben wel twee stressvrije maanden gehad met het lieverdje.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, soms houd het gewoon op. Maar ja, dat geld ook voor den mensch.
He eindelijk. Ik begon het hier al aardig zat te worden.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ach, wie weet, hebben ze er samen lol om.Als ze hem al zo lang heeft zal ze hem goed kennen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, ik zou t niet doen ook hoor, maar Louis is ondertussen al een jaar of 8 en het gaat tot nu toe goed, dus ze doet maar.
Ze is dr verder wel heel leuk mee en zo.
Dan heb ik er nog een paar voor jequote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee, maar ik ben aan het afkicken tochquote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Jij had vlak na de Asielactie ook niet het idee dat je nog zo lang hier zou blijven hangen, of wel, Ll?
Nee. F&F moet maar helemaal sluiten.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze maken maar een uitzondering voor ons.
Misbruik Fiets zijn account eens niet, Swets.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. F&F moet maar helemaal sluiten.
*aai*quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog een paar voor je![]()
[KLB SC #1981] Ik ben moe.
Al deel 1981, direct een slotje en alle verantwoordelijke mods op zwart + permban![]()
PUB SC [4855] - Met als avondeten teennagelsoep!
Deze is bijna 10x over de kop, zelfde behandeling plus alle FA's op zwart![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misbruik Fiets zijn account eens niet, Swets.
oh kutquote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
*aai*
Adem innnnnnnn, adem uittttttttttttt![]()
Mot je ons niet meer?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben aan het afkicken toch
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet een beetje variatie houden hé, en ik kan het vaak gewoon ook niet echt meer volgen aangezien ik minder online benquote:
dat is KLB en PUB he. Toevallig ben ik KLB mod en PUB is een plek voor alles wat we niet in de overige subfora willen hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog een paar voor je![]()
[KLB SC #1981] Ik ben moe.
Al deel 1981, direct een slotje en alle verantwoordelijke mods op zwart + permban![]()
PUB SC [4855] - Met als avondeten teennagelsoep!
Deze is bijna 10x over de kop, zelfde behandeling plus alle FA's op zwart![]()
![]()
Dat laatste kan je weinig aan doen idd, maar dat eerste...quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet een beetje variatie houden hé, en ik kan het vaak gewoon ook niet echt meer volgen aangezien ik minder online ben
OH JA IS DAT TOEVAL?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is KLB en PUB he. Toevallig ben ik KLB mod en PUB is een plek voor alles wat we niet in de overige subfora willen hebben.
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He eindelijk. Ik begon het hier al aardig zat te worden.in dat geval kan ik je wel een beetje helpen. Permban maar doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH JA IS DAT TOEVAL?
IK RUIK VOORTREKKERIJ, DIE HOGEN HEREN IN DEN HAAG DENKEN MAAR DAT ZE ALLES KENNEN MAKEN EN JAN MET DE PET MAAR WERKEN, EN BELASTING BETALEN
COURGETTEquote:Op woensdag 30 december 2009 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in dat geval kan ik je wel een beetje helpen. Permban maar doen dan?
ACH JE WEET NIET WAAR JE OVER PRAAT LOVELESSSSSquote:Op woensdag 30 december 2009 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH JA IS DAT TOEVAL?
IK RUIK VOORTREKKERIJ, DIE HOGEN HEREN IN DEN HAAG DENKEN MAAR DAT ZE ALLES KENNEN MAKEN EN JAN MET DE PET MAAR WERKEN, EN BELASTING BETALEN
Nee joh, doe geen moeite.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in dat geval kan ik je wel een beetje helpen. Permban maar doen dan?
wat is dat voor codequote:
Dit werkt vaak beterquote:
Ik vind jou echt iets voor PUB,quote:Op woensdag 30 december 2009 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, doe geen moeite.![]()
Ik ga wel naar PUB of R&P of zo.
Ik voel me haast schuldig dat ik hem de link heb gegeven.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Zeg SF, kom je alleen om te trollen of kom je ons om de hals vallen om te feliciteren?![]()
/mod
nope, alleen voor het trollen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Zeg SF, kom je alleen om te trollen of kom je ons om de hals vallen om te feliciteren?![]()
/mod
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik voel me haast schuldig dat ik hem de link heb gegeven.
quote:Ik ben heel erg slim en knap. zegt:
*http://forum.fok.nl/topic/1387190/6 je bent nog net op tijd voor topic 500 trouwens.
En nu zonder te lachen!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nope, alleen voor het trollen.
Ik haat jullie allemaal.
HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD, EN DAT ALLEMAAL VOOR EEN SNELLE WIPquote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik voel me haast schuldig dat ik hem de link heb gegeven.
quote:
dit is m'n aparte naam die ik jou gegeven heb, zo heet je dus als je online komt bij mijquote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
Mijn echte msnnaam is veel mooier,
. Trut.
oh in dat geval gaat ie alsnog dichtquote:Op woensdag 30 december 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
Ah, we kunnen gewoon door
Nu heb je het weer goed gemaakt Fiets!
greys was blauwquote:
geen ideequote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef senesta het volgende:
Zit er eigenlijk een limiet aan voor mods?
oja dit is topic #500 hequote:Op woensdag 30 december 2009 18:14 schreef senesta het volgende:
Wij kunnen nog wel een poosje door jubileumkletsen dus
Jaquote:Op woensdag 30 december 2009 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oja dit is topic #500 he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |