quote:Op maandag 8 september 2008 09:27 schreef Hekates het volgende:
Goedemorgen allemaal, is weer gezellig hier zie ik.
Mijn vriend wil er nog altijd wel een meisje bij trouwens, dus als je interesse hebt in een jongen EN een meisje...
Lolquote:Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey Ing! Welcom back!!!
Je hebt wat gemist hoor.....De andere dames hier in't topic, hebben hun gezamelijke crush op Remco van het asiel kenbaar gemaakt..
Ik raad je af! om de topics terug te lezen
Er werd ook nog geopperd dat je trots zou zijn op onze platvloersheid een paar dagen geleden. En? Are you prrroud of us?quote:Op maandag 8 september 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Bedankt voor je uitgebreide PM Greys![]()
Dus.....er is een vriezer; is er al iemand die het diepgevroren vlees op de ochtend van de actie op gaat halen?
En zullen we na volgend weekend es precies gaan kijken wat waar ligt en wie het op gaat halen?
Ik glim van trotsquote:Op maandag 8 september 2008 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er werd ook nog geopperd dat je trots zou zijn op onze platvloersheid een paar dagen geleden. En? Are you prrroud of us?
Super!quote:Op maandag 8 september 2008 20:23 schreef Greys het volgende:
Ja hij werd iets uitgebreider dan gepland, die PM
Ik wil het vlees wel gaan halen die ochtend vroeg. QuBe heeft al gemaild met Corine van die firma, dat ik die zaterdagochtend bij hun die spullen kan gaan halen. Dus dan maken we gewoon een omrit via daar naar Zwolle. En Maes heeft aangeboden te rijden met haar grote auto, want ik weet niet of het spul in mijn Smartje past
Jij was zelfs degeen die zeker wist dat Ing trots op ons zou zijn. En wel om die reden.quote:Op maandag 8 september 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
Ga d'r nou niet zo aanmoedigen om terug te lezen, TheYoung1 was ook al bezig![]()
Ik werk niet meer in Rotterdam tegenwoordig. Wat ik heb, heb je laatst op de foto gezien. Is niet onwijs veel. Hoe laat zou dat worden? Ik heb ook nog steeds dat kleding rek, wilde je dat nog?quote:Op maandag 8 september 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
DML, was jij van plan om een keer uit je werk langs te rijden of is dat geen doen, die spullen mee naar het werk? Ik zit nogal krap in de tijd de komende tijd en ik ga morgenavond naar Delft om bij Mascara-Klodder de spulletjes op te halen. Hoeveel spullen heb jij eigenlijk, omdat je het van meerdere mensen hebt? Past het makkelijk in een auto? Misschien dat ik dan anders daarna even door kan rijden, of gaat dat niet passen?
Hihi.... stel kippen bij elkaarquote:Op maandag 8 september 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
Ga d'r nou niet zo aanmoedigen om terug te lezen, TheYoung1 was ook al bezig![]()
Morgen? Je bedoelt vast vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2008 02:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga morgen met mijn ouders bespreken hoe of wat, mbt de 20e.
Met dat tijdstip was het voor mij nog gisterenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:39 schreef verita het volgende:
[..]
Morgen? Je bedoelt vast vandaagHoop dat je er bij kunt zijn, de 20ste!
Zeker dat het welkom is! Op de 1e pagina in de openingspost staat wie waar zit en inzameltquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:02 schreef Cat22 het volgende:
Hallo actievoerders!![]()
Ik heb 24 zakjes senior natvoer en 12 zakjes kitten natvoer in de aanbieding. En ik zal kijken of ik er nog wat speeltjes oid bij kan doen. Ik kan afleveren in Eindhoven of Heerlen. Is het spul welkom en wat is dan het handigst?
Mooi! Doen we! En ik wil een tagjequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zeker dat het welkom is! Op de 1e pagina in de openingspost staat wie waar zit en inzameltJe zou dan een PM kunnen sturen naar die betreffende persoon om zo de overdracht te regelen
Ik weet wel dat er ooit over begonnen is en dat inderdaad eind van de ochtend een optie was, maar of dit ook al vast stond weet ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
Niemand die iets over het tijdstip te zeggen heeft? Ik meende dat het asiel het ook over eind van de ochtend had, zal even kijken of ik dat nog kan vinden.
Ja maar ik bedoel gewoon waar jullie voorkeur naar uit gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er ooit over begonnen is en dat inderdaad eind van de ochtend een optie was, maar of dit ook al vast stond weet ik niet
quote:Ik heb even overlegd met de beheerder (Monique) en 20 september zou ze waarschijnlijk wel kunnen. Dus laten we dat afspreken (even onder voorbehoud).
Welke tijd zouden jullie willen komen? Rond 11.00 uur of 12.00 uur?
Ik vind alles primaquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel gewoon waar jullie voorkeur naar uit gaat
[..]
wat zij zegt!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
Nou stop allemaal even met werken en kom je voorkeur posten![]()
Ik stem voor 11u of laterquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb mijn ouders net even gesproken, maar me dunkt dat wij nu ondertussen ook even een vaste tijd moeten verzinnen. Hoe laat gaan we daar zijn? Ik zat te denken aan een uur of 11, maar goed ik weet niet hoe laat Greys er kan zijn? Dus zeg het maar.
Als het allemaal niet te laat wordt kan ik dus wel heen, maar we kunnen ook niet om 1800 of zo nog eens de pups ophalen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:05 schreef Greys het volgende:
Waar zit het bedrijf ook alweer waar we het vriesvoer moeten ophalen?
Harderwijk of iets in die richting toch? Ik ga even routeplanneren hoe lang dat rijden is, hoe lang we daar nodig denken te hebben om in te laden (half uurtje, incl. bedanken enzo?) en hoe lang het dan nog rijden is naar Zwolle.
Cat22, ik ga je tagje aanvragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |