Ik voeg je toequote:Op zaterdag 6 september 2008 15:28 schreef appelbanaancitroen het volgende:
Mag ik dan ook bij de brengers? Vanuit Nijmegen
Nijmegen en omgeving ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:54 schreef nein het volgende:
Waar blijven al die (regio) Eindhovenaren met hun spullen? Heel Nederland doneert, en zuidoost brabant...is gewoon....stil!
Kom op eindhovenaren, jullie kunnen heus wel wat oude handdoekjes kwijt
Valkenswaard meldt zichquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:54 schreef nein het volgende:
Waar blijven al die (regio) Eindhovenaren met hun spullen? Heel Nederland doneert, en zuidoost brabant...is gewoon....stil!
Kom op eindhovenaren, jullie kunnen heus wel wat oude handdoekjes kwijt
Nou inderdaad. Wat een klotedag.quote:Op zondag 7 september 2008 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
Zondag bloody zondag
Eeewwwww, ik doe altijd mijn best om kleding dat gestreken moet worden niet te kopenquote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wat een klotedag.
Niets bijzonders, niets om over uit te wijden, maar gewoon blergh.
En bovenal heb ik netgestreken
quote:Op zondag 7 september 2008 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij heerst er al een half jaar wat
quote:Op zondag 7 september 2008 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee wat er bij jou heerst.
Wat er hier rondwaart is iig besmettelijk. EW's dinnetje heeft het opeens ook, hoor ik net. Maar dat die elkaar aansteken vind ik dan weer niet zo heel erg onlogisch![]()
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Sinds wanneer danIk dacht dat ie van mij zou worden na zijn 18e
Is dat dan in plaats van het dure voer dat hij nu gebruikt?quote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef Qwea het volgende:
ja, dat kan idd. Zo niet ben ik 75 euro lichterMaar als je echt wilt weten of het goed aanslaat, ben je 2 a 3 emmers verder dacht ik
Nope. Die moet hij gewoon de komende 2 maand zeker nog houden, en wie weet wel voor altijd.quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat dan in plaats van het dure voer dat hij nu gebruikt?
Maar ik begrijp het nog niet helemaal. Die emmers zouden op den duur in plaats van iets moeten komen? Of>quote:Op zondag 7 september 2008 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Die moet hij gewoon de komende 2 maand zeker nog houden, en wie weet wel voor altijd.
Nee, hij krijgt nu atroplex voor zn artrose. Kost me per maand +- 15 euro.
Baloe moet trouwens 2 maatscheppen per dag. 1 zo'n schep is 7.5gr. Dus 2000/15 = 133 dagen
das dus +- 4 maand (ruim gerekend) 4x 15 = 60. Als het nou helpt, wil ik eigk best die 15 euro extra uitgeven.
Mannenquote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Nog niet zo lang, maar het had een aanloop.
Hij gaat dus toch voor een jongere vrouw. Arme jij
Ja. Primeval moet Atroplex gaan vervangen. Beide zijn het namelijk voedingsupplementen, die helpen het gewricht soepel te houden.quote:Op zondag 7 september 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ik begrijp het nog niet helemaal. Die emmers zouden op den duur in plaats van iets moeten komen? Of>
Op zoek naar een leuk meisje dan maar? EW kent er nog wel een paarquote:
Als atroplex goed werkt en niet veel duurder is of zo is het toch niet nodig om over te stappen?quote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Primeval moet Atroplex gaan vervangen. Beide zijn het namelijk voedingsupplementen, die helpen het gewricht soepel te houden.
Dat is nog ergerquote:Op zondag 7 september 2008 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op zoek naar een leuk meisje dan maar? EW kent er nog wel een paar
quote:
Dit zou beter moeten werken. Ik heb geen idee of atroplex werkt. Ik zie geen verschilquote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als atroplex goed werkt en niet veel duurder is of zo is het toch niet nodig om over te stappen?
Ja.Is een beetje de mispoes winnen. Het meisje dat niet gekozen is door EW mag jij dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |