Op zoek naar een leuk meisje dan maar? EW kent er nog wel een paarquote:
Als atroplex goed werkt en niet veel duurder is of zo is het toch niet nodig om over te stappen?quote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Primeval moet Atroplex gaan vervangen. Beide zijn het namelijk voedingsupplementen, die helpen het gewricht soepel te houden.
Dat is nog ergerquote:Op zondag 7 september 2008 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op zoek naar een leuk meisje dan maar? EW kent er nog wel een paar
quote:
Dit zou beter moeten werken. Ik heb geen idee of atroplex werkt. Ik zie geen verschilquote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als atroplex goed werkt en niet veel duurder is of zo is het toch niet nodig om over te stappen?
Ja.Is een beetje de mispoes winnen. Het meisje dat niet gekozen is door EW mag jij dan.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 09:27 schreef Hekates het volgende:
Goedemorgen allemaal, is weer gezellig hier zie ik.
Mijn vriend wil er nog altijd wel een meisje bij trouwens, dus als je interesse hebt in een jongen EN een meisje...
Lolquote:Op maandag 8 september 2008 16:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey Ing! Welcom back!!!
Je hebt wat gemist hoor.....De andere dames hier in't topic, hebben hun gezamelijke crush op Remco van het asiel kenbaar gemaakt..
Ik raad je af! om de topics terug te lezen
Er werd ook nog geopperd dat je trots zou zijn op onze platvloersheid een paar dagen geleden. En? Are you prrroud of us?quote:Op maandag 8 september 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Bedankt voor je uitgebreide PM Greys![]()
Dus.....er is een vriezer; is er al iemand die het diepgevroren vlees op de ochtend van de actie op gaat halen?
En zullen we na volgend weekend es precies gaan kijken wat waar ligt en wie het op gaat halen?
Ik glim van trotsquote:Op maandag 8 september 2008 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er werd ook nog geopperd dat je trots zou zijn op onze platvloersheid een paar dagen geleden. En? Are you prrroud of us?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |