Jij snapt het nietquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Rotterdam is een errug mooie stad s'avonds.
;
Kan 't mooi zien vanaf m'n balkonnetje
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet zo eens in de vriezer gaan kijken.
Enne Q idd even de testen afwachten..neem aan dat ondanks dat hij arts is hij niet helderziende is.
Jij ouwe vrijmetselaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, nu effe opnieuw:
Morgen komt mijn boek... de nieuwe Dan Brown
Fijn het is er weer voor dit weekend hoorde ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, nu effe opnieuw:
Morgen komt mijn boek... de nieuwe Dan Brown
quote:
Best diep he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
Verder moest ik een traantje wegpinken net, was ontroerd bij het zien van zulk een hoog niveau hier in de eerste paar posts van dit topic. Té mooi gewoon![]()
Ja ja, niveautje he, van de Pink Bandana Possequote:
Hoe weet jij nou of het er voor het weekend is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fijn het is er weer voor dit weekend hoorde ik.
ja prima hoor... 2 daagjes alleen hier aangezien MB bij mams is voor wat TLCquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, niveautje he, van de Pink Bandana Posse
Laat je niet overhalen hoor Re! Roze haarbanden staan jou niet, daar ben jij te mannelijk voor![]()
Hoe ist?
Hij kwam om half zes uit bedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Greys!
Gekaasfondued met je Mr?
issie al wat beter?
Bwehehe, een beetje vertroeteld worden is altijd leuk natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kwam om half zes uit bed
Heeft wel gegeten, maar ik vraag me soms wel af hoe ziek hij nou écht is, als je ziet dat ie wel kaasfondue lust nu maar te brak is om een bord op het aanrecht te zetten
Dus je gaat heel Al Bundy allerlei man-dingen doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja prima hoor... 2 daagjes alleen hier aangezien MB bij mams is voor wat TLC![]()
Gaat wel hoor, dank jequote:en hoest met jou nu, heb laaste tijd niet echt gevolgd enzo...
Is het de grijze Mito?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:56 schreef ElisaB het volgende:
Hi allen
Tis gelukt; ElisaB heeft een nieuwe auto. Wie had dat gedacht!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:56 schreef ElisaB het volgende:
Hi allen
Tis gelukt; ElisaB heeft een nieuwe auto. Wie had dat gedacht!
Dank je wel en nee: het is echt een grijze Mitoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Is het de grijze Mito?
Of ga je ons weer verrassen met weer een andere wending?Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Tja, dat zijn gewoon mannen. Dat heeft geen reet met ziek zijn te makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kwam om half zes uit bed
Heeft wel gegeten, maar ik vraag me soms wel af hoe ziek hij nou écht is, als je ziet dat ie wel kaasfondue lust nu maar te brak is om een bord op het aanrecht te zetten
Weleens van het begrip 'flitser' gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een foto maken in het donker?
Greys wat heeft hij nu gedaan dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Gaat wel hoor, dank je
Er moet nog veel duidelijk worden en opgelost worden, maar een ding tegelijk.
(Hij was twee weken in het buitenland, net sinds gister thuis, en nu ziek).
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)effect__.html?p=20,2
nee ik ga naar de 50.000 vandaag denk ik, ofzo...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je gaat heel Al Bundy allerlei man-dingen doen?
[..]
ahhh, ja nog ff profiteren van je dus...quote:Gaat wel hoor, dank je
Er moet nog veel duidelijk worden en opgelost worden, maar een ding tegelijk.
(Hij was twee weken in het buitenland, net sinds gister thuis, en nu ziek).
Luister naar Llquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een foto maken in het donker?
Whut, OB beloofd toch geen blauw bloed?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi
Hm, zullen wij OB aanklagen? Nog steeds geen blauw bloed?
Watquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Helleu![]()
Heb ik nog iets gemist?
Ik ging net boodschappen doen met knorrende maag, en jaaaaaa ik had een lijstje, maar dat wil niet zeggen dat je niks extra's mag kopen dan?
Fuck me, echt waar, 100 euro weten uit te geven![]()
De helft bij de super en de andere helft bij de Aldi![]()
Echt knap.
Maar ik heb voorraden tot volgend jaar geloof ik
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys wat heeft hij nu gedaan dan?
Heb het toen wel gelezen maar niet genoeg tijd gehad om het te volgen dus op wat flarden na snap ik het niet..
Oh enne wil je er niets over kwijt meldt het dan pas ik m'n post aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik doe niet meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi
Hm, zullen wij OB aanklagen? Nog steeds geen blauw bloed?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Even gegluurd en die ga je wel halen denk ik zo!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Re het volgende:
[..]
nee ik ga naar de 50.000 vandaag denk ik, ofzo...
Erhm. Ander onderwerpquote:ahhh, ja nog ff profiteren van je dus...
Ja wat nou gvd kuthoerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
OW Greys, kaasfondue lijkt me niks voor zieke mensen en zn bordje wegzetten dat kan een lijk toch nog?
![]()
Maar ging ie dan weer zn nest in of wat?
En Qwea LEER JE NOU ES AAN GOFFERTOMME GEEN ETEN OP TAFEL TE LATEN STAAN![]()
Kuthoerrrr![]()
Hoest met de poepert nu?
Maar ik had wel echt een hele rits pannenzegels EN heel veel extra rocks en 3 flessen wasmiddel bijvoorbeeld ( die pasten amper nog in de kast want ik had nog 2 flessen staan , maar hey, tis wel Witte Reus ).quote:
Ja dan zet je t ff op t aanrecht of zo, hoe moeilijk is dat nou?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wat nou gvd kuthoerFucking hel. Als ik dus moet pissen moet ik het op de vensterbank zetten ofzo? De 1ste de beste x dat ik hem betrap krijg ie een slof naar zn harses
MIJN HAPJES
Poepert doet auw, as usual
Oh ja wasmiddelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik had wel echt een hele rits pannenzegels EN heel veel extra rocks en 3 flessen wasmiddel bijvoorbeeld ( die pasten amper nog in de kast want ik had nog 2 flessen staan , maar hey, tis wel Witte Reus ).
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de spoilers.
Laten we het gezellig over iets anders hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb een heeeeeeeele grote voorraadkast.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja wasmiddeltsja ik heb een kelder do I need to say more?
Ik wil toch niet telkens daar bij na hoeven te denken. Serieus, dit is iets van de laatste 3 maanden. Voorheen liet ie het wel uit zn hoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan zet je t ff op t aanrecht of zo, hoe moeilijk is dat nou?
Of je zaagt zn poten onder zn lijf vandaan, kennie dr ook nie meer bij
Dan mag je als je lief bent Re zijn schoenen poetsenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben gister net de 15.000 over gegaan
N00bquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
kweet dat men zegt dat een mep achteraf niet helpt maar ze blijft overal af want ook als ik binnen kom en en is iets weg dan krijgt ze minimaal een preek en dat ze donders goed weet waarom.Hoor nu snurkgeluidjes dus van de marsepein blijft ze afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan zet je t ff op t aanrecht of zo, hoe moeilijk is dat nou?
Of je zaagt zn poten onder zn lijf vandaan, kennie dr ook nie meer bij
Tis toch ook voor zijn bestwil assie zo allergisch is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil toch niet telkens daar bij na hoeven te denken. Serieus, dit is iets van de laatste 3 maanden. Voorheen liet ie het wel uit zn hoofd
Ik breek gewoon zn poten
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de spoilers.
Laten we het gezellig over iets anders hebben
thanks voor de uitleg iig.
En kan me voorstellen dat dit een kut (solly) situatie is.
Ow ik heb a la jou ook nog n picca van mijn outfit van gisterstraks eens uploaden na het eten.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ow dan zou ik het ook weg zetten Q das zielig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis toch ook voor zijn bestwil assie zo allergisch is?
Ik vind t een kleine moeite om even na te denken zo heel af en toe es Qwea
Oh lekker! Dus jij hebt er 1?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:oh en bij de Super de Boerrrr deelden ze zomaar ijstaarten uit
quote:
Ooh mooi!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
Goeie foowtoows ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga d'r maar goed voor zitten, zo "slow" is 't hier soms nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
he kijk nou, een slowchat
ff gezellig meedoen hoor
Maar morgen moet ik 8 kilo carnivoer en 4 kilo duck halenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
Superleuk Elisa, ze zijn echt zo cute die mito's!
Dooreten oh-oh
Ja, ik lijk wel gekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef oh-oh het volgende:Prachtig Elies, ziet dr lief uit
![]()
(sorry ik heb echt niks met oto's maar hoe cute dat je in t donker foto's gaat maken van je nieuwe aanwinst)
Oepsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar morgen moet ik 8 kilo carnivoer en 4 kilo duck halen
Hij heeft er geen enkele last van gehad en heeft ze nog niet gemistquote:
Wat een mooierd Elisa!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:15 schreef ElisaB het volgende:
Hoi, ik ben Fritz. Vroeger had ik ballen, maar sinds een paar uur geleden niet meer. Ik ga er erg sexy van kijken
[ afbeelding ]
Welkomquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
he kijk nou, een slowchat
ff gezellig meedoen hoor
Beetje onnozel en vooroorlogsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg even dit;
Bij bedrijfsfeestjes van Mr worden de mannen en vrouwen steeds gescheiden.
Deze ronde was het vrouwen bloemschikken en mannen raften.
Vorige keer vrouwen bonbons maken en mannen wiskey/sigaren proeven.
Keer daarvoor vrouwen aan tafel zitten of de mannen toejuichen die spellen speelden.
Ik word er moe van..of ben ik nu gek?
Echt belachelijk eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg even dit;
Keer daarvoor vrouwen aan tafel zitten of de mannen toejuichen die spellen speelden.
Hij is nog maagd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft er geen enkele last van gehad en heeft ze nog niet gemist
WTF. Vooral dat onderste voorbeeld, echt van de zotte.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg even dit;
ik heb er 10 jaar over gedaan hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Ja je hebt natuurlijk altijd oudjes die niet op die boot willen maar laat mensen verdimme zelf kiezen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt belachelijk eerlijk gezegd
Bijzonder ouderwets ook. Kunnen ze nou niets bedenken dat iedereen leuk vindt?
En snappen ze niet dat vrouwen ook best willen karten of raften oid?
De laatste keer dat wij met een aantal vrouwen een kerststukje gingen fröbelen (geen bedrijfsfeestje) knipte een van ons per ongeluk met de takkenknipper het snoer van het lijmpistool door. Alle stoppen sloegen door, er vloog een stuk takkenknipper door de tent... eigenlijk was dat het leukste moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Charlie heeft dat ook gehad. Je weet dat ie t doet, zet het dan ook niet voor zijn neus neer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil toch niet telkens daar bij na hoeven te denken. Serieus, dit is iets van de laatste 3 maanden. Voorheen liet ie het wel uit zn hoofd
Ik breek gewoon zn poten
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
WTF. Vooral dat onderste voorbeeld, echt van de zotte.
Dat spellen gedoe was de eerste keer dat ik mee ging, zat ik daar aan tafel met wilvreemde vrouwen die nog niet eens aardig probeerden te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Bloemschikken, echt waar????
Mss moeten de vrouwen volgende keer een statement maken en niet komen, of zeggen dat ze man zijn of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |