Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee dat is het niet! Het is megamindy die....quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Mor, ik ben heel benieuwd hoe jullie het vinden, maak je foto's???
Ik word net voor MegaMindy uitgemaakt , als compliment, omdat ik zo goed kan multitasken![]()
En nu heb ik dus dat liedje in mn hoofd....
Oh jaaaaaaaaaaaa! Die ook nog heel langzaam doorliep!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij dat stoplicht, die indo die ineens overstak toen wij/ik groen kreeg, en nog boos keek ook toen ik op wilde trekken
Oh ja, hoe kon ik die vergeten!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fucking Cutzooi![]()
[SC] #179 waar we verder discussieren over teefheleen
Of....z'n moeder was weer zo vervelend in de auto dat hij haar er uit heeft gezet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Waar blijft JJH nou?
Of is hij inmiddels naar het derde asiel doorgestuurd voor een kat die op (Loveless) een flat kan?
Ja, maar dat was de laatste keer he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 bedankt Greys voor het verhuizen van m'n spullen van de Asielactie topics naar de SC
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik krijg een dezer dagen de tekening van Nok n.a.v. de asielactie, ik ben heel benieuwd....
Vallen je ogen dicht?quote:
Dan stuur ik wel een masseur langsquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dat was de laatste keer he?![]()
Als ik een keer *wink* last van mijn rug *wink* heb dan breng ik al mijn strijkwerk naar jou
Die doet het strijkwerk toch niet!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan stuur ik wel een masseur langs
Dat kan ze prima zelf weer als die masseur klaar met Greysie isquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die doet het strijkwerk toch niet!
Mijn strijk ook bij haar kunnen brengen? Omdat ze na die masseur zoveel energie heeft?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:18 schreef Morretje het volgende:
Ja maaaaar! dan had jij nu net best....
Jij snapt het tenminste Mor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:18 schreef Morretje het volgende:
Heb jij na een massage ooit wel eens 'veel energie' gehad dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn strijk ook bij haar kunnen brengen? Omdat ze na die masseur zoveel energie heeft?
Prima idee Morretje!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:18 schreef Morretje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn strijk ook bij haar kunnen brengen? Omdat ze na die masseur zoveel energie heeft?
Prima idee Morretje!
Misschien moet Eliesje onder die linkjes in het Asieltopic nog even zetten zo:quote:
Ik ga mss in november twee dagen op de Winner een infostand voor de chinese naakthond bemannen maar dan wil ik wel weelderig in luxe overnachten, dat leek me dan wel een leuk verjaardagskado aan mezelf, maar tis iets duurder dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat wilde je in het Hilton dan?
En hebben ze daar ook een jacuzzi?![]()
[..]
Jij snapt het tenminste Mor!
[..]
Heb jij na een massage ooit wel eens 'veel energie' gehad dan?
Daar val je toch bij in slaap?
jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
[..]
Vallen je ogen dicht?
Ligt eraan wat voor massage, zo'n uberrelaxende wel ja. Maar goed, dan stuur ik gewoon zo'n thaise gast. Voor een paar euro'tjes extra doen die heel veelquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste Mor!
[..]
Heb jij na een massage ooit wel eens 'veel energie' gehad dan?
Daar val je toch bij in slaap?
Zie! Morretje kent me langer dan vandaag!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Arme Greys, ze houdt al zo van strijken!
MB heeft het ook gevonden!quote:
Mogen daar hondjes dan, in het Hilton? En zo ja, meer dan eentje per kamer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga mss in november twee dagen op de Winner een infostand voor de chinese naakthond bemannen maar dan wil ik wel weelderig in luxe overnachten, dat leek me dan wel een leuk verjaardagskado aan mezelf, maar tis iets duurder dan ik dacht
Ieuwquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor massage, zo'n uberrelaxende wel ja. Maar goed, dan stuur ik gewoon zo'n thaise gast. Voor een paar euro'tjes extra doen die heel veel
Jacuzzi-meet!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh uh, hallo allemaal!
Ik wilde ff een nachtje Hilton boeken in Amsterdam maar dat is bijna net zo duur als mn midweek Texel
Greys jij moet met mij mee naar Luzern en dan regel ik een kamer met jacuzzi en uitzicht op het meer voor een bodemprijs.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Ja! I'm in!quote:
Oh dat is tof!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Daarom wil ik juist het Hilton, daar doen ze daar echt niet moeilijk over!
Is je vriendin niet goed afgericht?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand die hier dus voor me wil strijken?
Welke vriendin? Ik heb hier 2 vrouwen rondlopen maar die hebben allebei 4 pootjes en een staart. Ik kan het vragen, maar denk niet dat ze willen strijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is je vriendin niet goed afgericht?
Ik strijk niet, voor niemand...zelfs niet voor meneer I.
Oh, ik dacht dat Loveless iets heel anders bedoelde met 'voor een paar euro iets extra doen'.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:30 schreef Morretje het volgende:
mwoa, een Thai regelen is misschien makkelijker, sneller en goedkoper dan wanneer je je was naar mij moet opsturen..
Mup, dat was wel wat hij bedoelde.. Maar aangezien hij net riep dat hij jou een masseur zou sturen om daarna te kunnen strijken...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Loveless iets heel anders bedoelde met 'voor een paar euro iets extra doen'.
Ik dacht niet aan strijken. Maar da's misschien mijn dirty mindVandaar dat ik 'ieuw' riep
Er stonden maar liefst 2!! linkjes!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie! Morretje kent me langer dan vandaag!
[..]
MB heeft het ook gevonden!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |