Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee dat is het niet! Het is megamindy die....quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Mor, ik ben heel benieuwd hoe jullie het vinden, maak je foto's???
Ik word net voor MegaMindy uitgemaakt , als compliment, omdat ik zo goed kan multitasken![]()
En nu heb ik dus dat liedje in mn hoofd....
Oh jaaaaaaaaaaaa! Die ook nog heel langzaam doorliep!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij dat stoplicht, die indo die ineens overstak toen wij/ik groen kreeg, en nog boos keek ook toen ik op wilde trekken
Oh ja, hoe kon ik die vergeten!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fucking Cutzooi![]()
[SC] #179 waar we verder discussieren over teefheleen
Of....z'n moeder was weer zo vervelend in de auto dat hij haar er uit heeft gezet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Waar blijft JJH nou?
Of is hij inmiddels naar het derde asiel doorgestuurd voor een kat die op (Loveless) een flat kan?
Ja, maar dat was de laatste keer he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 bedankt Greys voor het verhuizen van m'n spullen van de Asielactie topics naar de SC
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik krijg een dezer dagen de tekening van Nok n.a.v. de asielactie, ik ben heel benieuwd....
Vallen je ogen dicht?quote:
Dan stuur ik wel een masseur langsquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dat was de laatste keer he?![]()
Als ik een keer *wink* last van mijn rug *wink* heb dan breng ik al mijn strijkwerk naar jou
Die doet het strijkwerk toch niet!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan stuur ik wel een masseur langs
Dat kan ze prima zelf weer als die masseur klaar met Greysie isquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die doet het strijkwerk toch niet!
Mijn strijk ook bij haar kunnen brengen? Omdat ze na die masseur zoveel energie heeft?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:18 schreef Morretje het volgende:
Ja maaaaar! dan had jij nu net best....
Jij snapt het tenminste Mor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:18 schreef Morretje het volgende:
Ja maaaaar! dan had jij nu net best....
Heb jij na een massage ooit wel eens 'veel energie' gehad dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn strijk ook bij haar kunnen brengen? Omdat ze na die masseur zoveel energie heeft?
Prima idee Morretje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |