quote:Op maandag 14 september 2009 13:18 schreef Morretje het volgende:
Goed afgerichte blikopener pakjesopener flesjesopener ben je
*knuf*quote:Op maandag 14 september 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Blegh , het is alweer drie weken geleden van Frits nu.
Het voelde vorige week nog als de dag van gisteren en al heel lang, nu alleen nog maar als heeeeeeeel lang.
Ken dat wel een beetje. Heb dat met Roos heel lang gehad en met Spice ook wel een beetje. Elke keer komen we langs het bos waar we haar hebben begraven en dan voel ik me steeds weemoedig, maar groet haar toch even en stel me maar voor dat ze daar als poezengeest naar de vogeltjes zit te kijken.quote:Op maandag 14 september 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Blegh , het is alweer drie weken geleden van Frits nu.
Het voelde vorige week nog als de dag van gisteren en al heel lang, nu alleen nog maar als heeeeeeeel lang.
Volgens mij had je die aan zaterdag. Greys en ik hebben het er nog over gehad op de terugweg. We vonden ze allebei erg lekker uitzien en vooral mooi!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook al herfstig. Ben vandaag blij dat ik laatst lekkere laarzen heb gekocht
Succesquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij had je die aan zaterdag. Greys en ik hebben het er nog over gehad op de terugweg. We vonden ze allebei erg lekker uitzien en vooral mooi!
Hoi liefjes,
Beetje moeilijk gesprekje zo, ben er een beetje zenuwachtig van.
Vandaag ga ik verpakkingsmateriaal organiseren voor jullie schilderij en die verzendenquote:
Okee!!! Dus je hebt er voldoende afstand van kunnen nemen. We kunnen niet wachten, het is zo mooi geworden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vandaag ga ik verpakkingsmateriaal organiseren voor jullie schilderij en die verzenden
Oh tof, ik ga begin oktober een midweek naar Texelquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:24 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Succes Maes!
Hier is het ook prutweer, het is in huis zelfs maar 16,5 graad, de verwarming mag dus weer een beetje aan. Dikkere trui is ook al aan.. De herfst komt eraan!
Komend weekend willen we eigenlijk met budget naar Schiermonnikoog, iemand nog goede tips?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef nokwanda het volgende:komen we wel daar met z'n allen zuurvlees eten
Ga dan een kookworkshop geven! Verdien je het huisje meteen weer terug.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het best
![]()
Oh nee, dan heb ik vakantie en dan wil ik niet een hele dag in de keuken staan sloven natuurlijk
Psies, ik heb een vierpersoons kamer nodig , minstens hoor! Met al die hondenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef nokwanda het volgende:
ja, nee, maar dan wel ook met 6 honden
k was eerder aan t lachen omdat ik dat altijd van mezelf zeg, lijk wel iemand van 80quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:20 schreef nokwanda het volgende:
We klinken o zo jong, maar zoooo versleten
*proest*quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hello![]()
Hoest hier? Ook grijs en nat?
Sluit je aan bij een lokale hondenuitlaatservice? Of begin voor jezelf: briefje bij de DA, in je buurtsuper of zo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:37 schreef Ynske het volgende:
iemand trouwens een idee hoe je in contact kunt komen met een hond die uitgelaten moet worden?
als in, ik heb echt geen plaats voor een hond nu, en moet vind ik zelf meer gaan bewegen, met hond gaat dat natuurlijk veel makkelijker...
Oud edoch viriel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hello![]()
Hoest hier? Ook grijs en nat?
Of incontinent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |