studeerse!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Verdomme, Patrick Swayze is dood
en nu ga ik studeren, brr.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben goed!
De foto's van Re en mij staan op het asielactiefotoboekding
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben goed!
De foto's van Re en mij staan op het asielactiefotoboekding
Die heb ik nog niet gedaan. Komt vanavond (zo eerst werken)quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Alleen de thumbnails werken nog niet.
En ik mis de foto van Q, Haar, Greys en ik.
Of zijn ze zo vreselijk vreselijk?![]()
Werkse dan maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gedaan. Komt vanavond (zo eerst werken)
Nog steeds aan het bijkomen van zaterdag?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik niet, donderdag denk ik. Momenteel strompel ik als oude man nog door m'n huis
Nah meer van zondag. Met het laminaat leggen ergens in mn rug wat verrekt oidquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog steeds aan het bijkomen van zaterdag?
Mag ik ook een inlogdingesquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef DABAMaster het volgende:
en ik moest de thumbnails nog doenMB: je bent een held (en ik heb niet eens gemerkt dat je die serieus-kijkende-mij-op-de-foto hebt gemaakt
)
Ik vind dat ze altijd kijkt alsof ze op een napoleon zuurtje sabbeltquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
De Kannegin is op tv
En ik ben ook zo benieuwd naar JJH en pwiezie-news!
MissBliss, jij toppertje!
Haha wat knullig, en die beer rechts is Trujilo, de bassist. Lekker met het hele clubje ff shoppuhquote:
Ja, one bad motherplucker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha wat knullig, en die beer rechts is Trujilo, de bassist. Lekker met het hele clubje ff shoppuh
Ze was nu best aan het stralen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze altijd kijkt alsof ze op een napoleon zuurtje sabbelt
Welke? Die hierboven?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die foto
Ja die!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke? Die hierboven?
Oh gawd, Femke Halsema praat, *zapt*.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke? Die hierboven?
Oh gawd, Femke Halsema praat, *zapt*.
quote:
Ik ben het niet altijd met haar eens, maar ze mag van mij minister president worden (wel graag vanuit een andere partij overigens).quote:
Als we toch zo gaan doen dan graag Mei Li Vos, partij valt ook nog wel mee te levenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met haar eens, maar ze mag van mij minister president worden (wel graag vanuit een andere partij overigens).
PvdA? Nou nee, dan nog liever GroenLinksquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Als we toch zo gaan doen dan graag Mei Li Vos, partij valt ook nog wel mee te leven
Het gaat nu om de persoon!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
PvdA? Nou nee, dan nog liever GroenLinks
Echt? Er is iets aan die vrouw met maar lijzige betweterige toontje waardoor ik niet langer dan een minuut naar haar kan luisteren zonder me vréselijk op te winden. En dan niet op de goede manierquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met haar eens, maar ze mag van mij minister president worden (wel graag vanuit een andere partij overigens).
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die!
Yay m'n 2 seconds of fame van de poes van m'n ex en mij (die die nu bij mij logeert) is er:
Het Icanhascheezburger boek.
[ afbeelding ]
Helemaal bij amazon.com besteld omdat ik niet wilde wachten tot Bol hem hier pas half oktober had
Dat heb ik bij Agnes Kantquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Echt? Er is iets aan die vrouw met maar lijzige betweterige toontje waardoor ik niet langer dan een minuut naar haar kan luisteren zonder me vréselijk op te winden. En dan niet op de goede manierBrrrrrrr!
Een guitig koppie, maar ik vind het net een Laafquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Het gaat nu om de persoon!![]()
[ afbeelding ]
![]()
of
[ afbeelding ]
Daar heb ik het óók bij!quote:
Ik zeg: verhuizen naar F&F-FCquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Daar heb ik het óók bij!
Wat doen we trouwens? Nog één asielactie napraat topic in de hoop dat er nog een verhaal bij de foto op de site van Dierenthuis komt en in afwachting van de asielpuzzie van JHH of massaal verhuizen naar de F&F SC?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een guitig koppie, maar ik vind het net een Laaf
Ik heb het bij veel vrouwelijke politica.quote:
Plan! Hoeven we ons ook niet meer schuldig te voelen over offtopic enzo!quote:
Echt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ontopic maar weer. Ik moest net in de auto nog terugdenken aan dat we eigenlijk bijna de Helmondse plaatselijke zatlap hadden platgereden toen we bijna bij de Mac waren![]()
Bij dat stoplicht, die indo die ineens overstak toen wij/ik groen kreeg, en nog boos keek ook toen ik op wilde trekkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
Echt?Heb ik niets van gemerkt
En 'we'... JIJ reed bijna de plaatselijke zatlap plat dan
Fucking Cutzooiquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
Ffffffffffffunzige Chat?
Fipo Centrum?
Fierljep Cross?
Uiteindelijk komt het weer op het eerste neer natuurlijk, we hebben in dit deel ook jammerlijk gefaald met het voornemen geen vunzige toespelingen te makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ffffffffffffunzige Chat?
Fipo Centrum?
Fierljep Cross?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |