studeerse!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Verdomme, Patrick Swayze is dood
en nu ga ik studeren, brr.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben goed!
De foto's van Re en mij staan op het asielactiefotoboekding
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben goed!
De foto's van Re en mij staan op het asielactiefotoboekding
Die heb ik nog niet gedaan. Komt vanavond (zo eerst werken)quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Alleen de thumbnails werken nog niet.
En ik mis de foto van Q, Haar, Greys en ik.
Of zijn ze zo vreselijk vreselijk?![]()
Werkse dan maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gedaan. Komt vanavond (zo eerst werken)
Nog steeds aan het bijkomen van zaterdag?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik niet, donderdag denk ik. Momenteel strompel ik als oude man nog door m'n huis
Nah meer van zondag. Met het laminaat leggen ergens in mn rug wat verrekt oidquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog steeds aan het bijkomen van zaterdag?
Mag ik ook een inlogdingesquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef DABAMaster het volgende:
en ik moest de thumbnails nog doenMB: je bent een held (en ik heb niet eens gemerkt dat je die serieus-kijkende-mij-op-de-foto hebt gemaakt
)
Ik vind dat ze altijd kijkt alsof ze op een napoleon zuurtje sabbeltquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
De Kannegin is op tv
En ik ben ook zo benieuwd naar JJH en pwiezie-news!
MissBliss, jij toppertje!
Haha wat knullig, en die beer rechts is Trujilo, de bassist. Lekker met het hele clubje ff shoppuhquote:
Ja, one bad motherplucker!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha wat knullig, en die beer rechts is Trujilo, de bassist. Lekker met het hele clubje ff shoppuh
Ze was nu best aan het stralen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze altijd kijkt alsof ze op een napoleon zuurtje sabbelt
Welke? Die hierboven?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |