De eerste asielactie ontstond in een topic van ElisaB over softies als het om dieren ging. Na de actie hebben we het nakletsen naar de F&F SC verplaatst en die is daarna geblevenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Allemaal gefeliciteeeerd!![]()
![]()
![]()
Geen idee wanneer ik er in kwam; ik gok ergens tegelijk met Greys.
Leverde overigens wel direct een parel van een actie op![]()
En een lieve Baloe...die had ik zonder jullie heul niet eens gehad![]()
Nu hou ik nog meer van jullie
Jaaaa! Met Greys en der eendjesquote:Op woensdag 30 december 2009 13:01 schreef senesta het volgende:
[..]
De eerste asielactie ontstond in een topic van ElisaB over softies als het om dieren ging. Na de actie hebben we het nakletsen naar de F&F SC verplaatst en die is daarna gebleven
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij kwam als tweede, na Greys. In 61 staan nog foto's van toen je Baloe net had
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:05 schreef bigbird het volgende:
Dat kan ik me ook nog herinneren![]()
Hoe is het hier? Ik loop over van de dingen die gedaan moeten worden en heb een gebrek aan tijd
Dat was dan ook de schuld van Greysquote:Op woensdag 30 december 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa! Met Greys en der eendjes![]()
Maar meestal bloedde de SC weer dood na de actie.....en Greys is nog een tijdje vreemdgegaan met de Slankies![]()
Ik was ontroostbaarquote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was dan ook de schuld van Greys
Ik heb net die foto's gezien van toen je Baloe net hadquote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Allemaal gefeliciteeeerd!![]()
![]()
![]()
Geen idee wanneer ik er in kwam; ik gok ergens tegelijk met Greys.
Leverde overigens wel direct een parel van een actie op![]()
En een lieve Baloe...die had ik zonder jullie heul niet eens gehad![]()
Nu hou ik nog meer van jullie
Wij niet. Zitten met enorme onderbezetting. Heb ook nog maar 2 uur staan voor dit jaar om op te maken. Is in ieder geval wel hoop geplan met oliebollen bakken nogquote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Same here...gelukkig vanmiddag een uurtje eerder vrij
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was dan ook de schuld van Greys
Lekker doorgaan zoquote:
Oliebollen? Yep!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:09 schreef nieslief het volgende:
Whoei ik heb alles gebakken
Gaat er nog iemand zelf bakken??
Dat ie bij me op de arm ligt?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net die foto's gezien van toen je Baloe net had![]()
overigens, 350 in dit hele jaar, waarvan 340 in het laatste half jaarquote:Op woensdag 30 december 2009 12:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahahaha, ja daar zat wel heel veel tijd tussen![]()
Hoe lang heb je F&F gemod eigenlijk?
[..]
Ja op de arm, maar ook dat ie net brokjes krijgt en nog een foto van Loetje die in het asiel afscheid neemt van zijn maatjequote:Op woensdag 30 december 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ie bij me op de arm ligt?![]()
Geen tijd om te kijken; dat uurtje eerder vrij betekent eiks gewoon de pauze halveren![]()
Dus ik ben weer weggg![]()
Drinken jullie er ook ff eentje namens mij!
Wij dusquote:Op woensdag 30 december 2009 13:09 schreef nieslief het volgende:
Whoei ik heb alles gebakken
Gaat er nog iemand zelf bakken??
Hahahahaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 december 2009 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens, 350 in dit hele jaar, waarvan 340 in het laatste half jaar
quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, sterkte met je snotkokert trouwens
Dat wordt opruimen, snel alles in een doos en doos naar de zolder of in een kastquote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh mijn-je smst net dat ze over een half uurtje al hier is in plaats van vanavond
oh dan komt ze het het uitmakenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh mijn-je smst net dat ze over een half uurtje al hier is in plaats van vanavond
Je kent duidelijk mijn huis nietquote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat wordt opruimen, snel alles in een doos en doos naar de zolder of in een kast![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dan komt ze het het uitmaken![]()
Geen idee eigenlijk, een jaartje? Ik ben daar zo slecht in, mss wel langer, ik heb het van Verbal overgenomen die heeft F&F opgerichtquote:Op woensdag 30 december 2009 12:58 schreef senesta het volgende:
Hahahaha, ja daar zat wel heel veel tijd tussen![]()
Hoe lang heb je F&F gemod eigenlijk?
Nee joh, MrS is een perfectionist, daar is het altijd tiptop volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat wordt opruimen, snel alles in een doos en doos naar de zolder of in een kast![]()
Ja, dat van Verbal wist ikquote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, een jaartje? Ik ben daar zo slecht in, mss wel langer, ik heb het van Verbal overgenomen die heeft F&F opgericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |