Nope. Ze leven daar een uur later en zijn zichzelf wellicht nu van de grond aan het oprapen. En dat kost natuurlijk effe tijd.quote:
Satsumo Santa? Die bruisbal? Heb ik niet gekocht, vaak vallen die dingen wat tegen vinnik.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kerstding so far, een soort van sneeuwpopje met oranje?
De rest ken ik niet![]()
Ik baal dat mn Hot Toddy niet door gaat
Ik heb ook die Satsumo gekochtquote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Ze leven daar een uur later en zijn zichzelf wellicht nu van de grond aan het oprapen. En dat kost natuurlijk effe tijd.![]()
[..]
Satsumo Santa? Die bruisbal? Heb ik niet gekocht, vaak vallen die dingen wat tegen vinnik.
Als mijn pakje dadelijk (weer) spoorloos is en ik geen vervangende Hot Toddies krijg, dan word ik echt boos!
Volgens mij is het geen bruisbal.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Ze leven daar een uur later en zijn zichzelf wellicht nu van de grond aan het oprapen. En dat kost natuurlijk effe tijd.![]()
[..]
Satsumo Santa? Die bruisbal? Heb ik niet gekocht, vaak vallen die dingen wat tegen vinnik.
Als mijn pakje dadelijk (weer) spoorloos is en ik geen vervangende Hot Toddies krijg, dan word ik echt boos!
ik vrees dat dat inhouden wordtquote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij bent zo slim, dat snap jij toch wel!
Even doorrekenen, 100 topics per maand, dus 500 in vijf maanden. Graag topic #1000 openen op 29 mei 2010 ter ere van onze trouwdag. Gaat dat lukken denken jullie?![]()
prima, merk er nog niks vanquote:Hoe gaat het met de medicijnen Zwabber?
Als het deze is, is het een ballisticquote:Op woensdag 30 december 2009 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen bruisbal.
Hijs plat ieg.
Ik hoop dat het geen bruisbal is
Christmas Kisses zijn njam. Ik heb ze zit jaar niet gekocht want ik had er nog 3 over van de 9 die ik vorig jaar gekocht/geruild heb.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook die Satsumo gekochtBen benieuwd.
En ik wil ook Hot Toddies, maar uitverkocht![]()
Hoe zijn de Christmass Kisses?
Kan ook Mr Butterball zijn. Da's een sneeuwpopje. En dat is ook een bruisbal. Maar wel een lekkere! Met stukjes melt erin voor ene zacht velletje.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen bruisbal.
Hijs plat ieg.
Ik hoop dat het geen bruisbal is
Voor een MMM zul je vast niet ruilen he?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh Cat had jij serieus interesse in dat vanille parfun trouwens?
Eerste SC opener! Heldin!quote:
eerste van dit jaar is #150 (aangemaakt op 10 januari)quote:Op woensdag 30 december 2009 12:42 schreef senesta het volgende:
Hi Bluezz![]()
Deel 500 alweer, wat gaat het hard![]()
En de eerste in 2003
Hoeveel zullen er afgelopen jaar voorbij zijn gekomen?
Hahahaha, ja daar zat wel heel veel tijd tussenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik werd door Zwabber gePM't![]()
Er was ooit al eens iets qua slowchat geprobeerd maar dat werkte niet, dus door een enkel vraagje van mij is het uitgegroeid tot iets heel gezelligs
(ik was toen nog modje van F&F trouwens)
Er moest trouwens ook nog wel eens wat gereanimeerd worden van mei 03 tot okt 04 niet gepostF&F slowchat topic :)
En wat was ik enthousiast en aanwezig als modje![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste van dit jaar is #150 (aangemaakt op 10 januari)
dus alleen dit jaar al 350 topics
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Allemaal gefeliciteeeerd!![]()
![]()
![]()
Geen idee wanneer ik er in kwam; ik gok ergens tegelijk met Greys.
Leverde overigens wel direct een parel van een actie op![]()
En een lieve Baloe...die had ik zonder jullie heul niet eens gehad![]()
Nu hou ik nog meer van jullie
De eerste asielactie ontstond in een topic van ElisaB over softies als het om dieren ging. Na de actie hebben we het nakletsen naar de F&F SC verplaatst en die is daarna geblevenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Allemaal gefeliciteeeerd!![]()
![]()
![]()
Geen idee wanneer ik er in kwam; ik gok ergens tegelijk met Greys.
Leverde overigens wel direct een parel van een actie op![]()
En een lieve Baloe...die had ik zonder jullie heul niet eens gehad![]()
Nu hou ik nog meer van jullie
Jaaaa! Met Greys en der eendjesquote:Op woensdag 30 december 2009 13:01 schreef senesta het volgende:
[..]
De eerste asielactie ontstond in een topic van ElisaB over softies als het om dieren ging. Na de actie hebben we het nakletsen naar de F&F SC verplaatst en die is daarna gebleven
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij kwam als tweede, na Greys. In 61 staan nog foto's van toen je Baloe net had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |