1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Dat vroeg ik me nét af!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
Bij welk deel zijn we de asielactie begonnen
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:
Tikfout in de TT... het moet Jubeleumtopic zijn
Jubeleumquote:
quote:
Dode beestjes in een korstje?quote:
ja maar het zijn wel GEFRITUURDE dode dieren in een korstjequote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dode beestjes in een korstje?![]()
Kunnen we niet beter wat flora serveren?![]()
[ afbeelding ]
Maar in 2008 waren we ook hier, toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Elies, vanaf deel 180 () kwamen we hier binnen na de Asielactie!
[SC] #180 Asieltopics-zwervertjes/kneusjes verzamelen!!!
Die is op slot gezet. Op jouw verzoek.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Jawel, maar daarna was dat weer flink ingekaktquote:Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar in 2008 waren we ook hier, toch?
Ll en ik hadden er allebei eentje geopend geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is op slot gezet. Op jouw verzoek.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is op slot gezet. Op jouw verzoek.
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:05 schreef Cat22 het volgende:
Watch out girls, de F&F asielactiebende komt eraan!
Ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
gaan we overigens dit hele topic volspammen met OMFG LOL WTF BBQ 500 YAY ?
gewoon in je AT kijken hequote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens meer wanneer ik hier ben begonnen
Ik zag het gewoon gebeuren he?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar daarna was dat weer flink ingekakt
Na déze asielactie bleef het echt gaan hier en kwamen er ook newbies als Loveless bij enzo![]()
Kijk Cat, dit was DE POST! Van jou!
[SC] #179 waar we verder discussieren over teefheleen
Drie keer raden in welk topic jij je eerste post zette.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens meer wanneer ik hier ben begonnen
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie keer raden in welk topic jij je eerste post zette.
Zie TT
[SC] #193 Met de tieten van Greys
Nietus, want jij stond een hele tijd in de OPquote:Op woensdag 30 december 2009 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom hier al van ver voor de vorige asielactie![]()
Maar ik hoor dr niet bij hoor, ik ben lijstjesweigeraar
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
he kijk nou, een slowchat
ff gezellig meedoen hoor
[..]
Zie TT
Ja ik was zelfs tijdens mijn afwezigheid zonder te vragen in die OP gezet, nooit vrijwilligquote:Op woensdag 30 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus, want jij stond een hele tijd in de OP
Overigens kwam ik daarvoor ook al hier, maar toen ging het nog veel langzamer
[..]
Zie TT
Dat was lief bedoeldquote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik was zelfs tijdens mijn afwezigheid zonder te vragen in die OP gezet, nooit vrijwillig
Zal ik je er bij zetten?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef Ole het volgende:
Ohw ik zie dat er rechtsonder nog precies een mooi plekje is voor mijn poeze- UI
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's alleen even in het begin, dat zwakt vanzelf af
Wederom... toevalquote:Op woensdag 30 december 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh!
Wel symbolisch enzo, dat fotolijstje met SeSa
Ja joepiequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Greys, deze is ook zo leuk:
(oh-oh zegt dat we wat snel gaan)
[..]
![]()
![]()
![]()
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 30 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Greys, deze is ook zo leuk:
(oh-oh zegt dat we wat snel gaan)
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste post zou ik niet echt weten, ik ben via de asielactietopics volgens mij naadloos in de slow speedchat gerold.
OMFG we hebben geen levenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
waarom heb ik deze post eerder gelezen?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[SC] Deel 96. Met de Mini-GT en dure DA's.
Mijn eerste post hier is dankzij een fijne uitspraak van Nok
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb nooit geweten dat F&F ook een slowchat topic heeft!
Dat is een fijn idee! En idee rijmt op TeeVeePee!
quote:
Hoi trollekop!quote:
Waar ligt er sneeuw?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:57 schreef trovey het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
...en nu ben ik weer weg
....nog even douchen, fysio en dan andere dingetjes doen die gedaan moeten worden(o.a.de medicijnen van Sasha zoeken in twee vuilniszakken
....wacht toch maar even deze...
). Trouwens hier weer een dikke laag sneeuw
.....vraag mijn broer wel vanmiddag te sneewuruimen....anders kom ik nooit van de arm af
quote:
:Gosh, wat komt me dat bekend voorquote:Op woensdag 30 december 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Mijn eerste post zou ik niet echt weten, ik ben via de asielactietopics volgens mij naadloos in de slow speedchat gerold.
Ja, een paar posts verder spam je het fototopic van 2007. Dus vanaf topic 60 zijn we er officieelquote:Op woensdag 30 december 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dat was na de eerste Asielactie toch?
In ieder geval in Zwollequote:
Oh!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:02 schreef trovey het volgende:
[..]
In ieder geval in Zwolle...en nog een dikke laag ook
...vannacht gevallen net voordat ik ging slapen....de hondjes waren er ook heel blij mee....echt van zo.....
![]()
![]()
.......
Dit was een grapje!!! en we zijn nog twee dagen te vroeg ookquote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef Pagan het volgende:
Goed, topic #400. Nog 25 dagen voor nieuwjaar. Conclusie: 100 topics : 25 dagen = 4 topics per dag volbaggeren en we beginnen het nieuwe jaar met [SC] 500 Met vuurwerk en champagne, gelukkig nieuwjaar!
Trusten allemaal!!!
Ik heb ook maar gegoogledquote:Op woensdag 30 december 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die is leuk
Mag ik die bovenin de OP zetten?
Dat kun je volgens mij beter niet doen (of check in elk geval de vooruitzichten even en neem je piejaamaa mee)quote:Op woensdag 30 december 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Oh!
Hopen dat het hier niet komt, moet vanavond nog naar Zeist en vannacht laat weer terug.
en dat zeg je nu?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit was een grapje!!! en we zijn nog twee dagen te vroeg ook
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hij staat erquote:
Ik heb hier echt totaal niet het idee van gladdigheid ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kun je volgens mij beter niet doen (of check in elk geval de vooruitzichten even en neem je piejaamaa mee)
Ik kwam er op t zelfde moment in als jij, mijn post 3 posts na de jouwe of zo was geloof ik mijn eerstequote:Op woensdag 30 december 2009 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Mijn aller aller aller eerste post in de SC was deze: [SC] deel 61 met de invasie van werkeloze asielactivisten. *slik*
Om toen weer out of lovete vallen en me hier opnieuw te melden: [Asielactie 2008] Nu met vrieskist!
Om vervolgens door Lush weer in de SC gelokt te worden: [SC] Deel 150, waar poezen denken dat ze molletjes zijn
En daarna ben ik wat frequenter gaan posten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit hier te huilen door Lady haar posts.
Sterkte.
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:06 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Wat leuk, 500!
Ik weet niet wanneer mn eerste post hier was, maar ik denk ergens na de vorige asielactie
En verder: *snif*hatsjoe*snotter*
Met dat verschil dat ik de SC helemaal zelluf kon vinden.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kwam er op t zelfde moment in als jij, mijn post 3 posts na de jouwe of zo was geloof ik mijn eerste![]()
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:49 schreef Pagan het volgende:
Een hele goede morgen allemaal,
Ik was gisteren jarig, en mijn moppie, Strega, heeft voor mij bij de asielactie een schilderij gekocht van nokwanda. Ik ben er zo blij mee en kan niet wachten tot het hier hangt en het onderwerp zit onderwijl ik dit tiep op mijn tenen te sabbelen/knagen.
En het wordt zoooo mooi!!!
Oordeel zelf
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]Blissje!
Sterkte met de verkoudheid!
Trutquote:Op woensdag 30 december 2009 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik de SC helemaal zelluf kon vinden.![]()
Wel grappig, allebei in hetzelfde topic gestart.
Laf joe.quote:
Had je al reactie van Lush?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laf joe.![]()
Ik ga dadelijk in bad. En heb nu eindelijk kerstlush om erin te gooien!Wat zal ik doen: Nicolala of Christmas Eve?
Ik wilde Cinders of So White doen, maar die zijn dus op de Antillen beland.![]()
Ik heb maar 1 kerstding so far, een soort van sneeuwpopje met oranje?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laf joe.![]()
Ik ga dadelijk in bad. En heb nu eindelijk kerstlush om erin te gooien!Wat zal ik doen: Nicolala of Christmas Eve?
Ik wilde Cinders of So White doen, maar die zijn op de Antillen beland.
Jij bent zo slim, dat snap jij toch wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |