Da's alleen even in het begin, dat zwakt vanzelf afquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat me niet wegjagen maar jullie gaan me gewoon echt te snel
Vandaag is het dinsdag. Morgen klaar, dan zou ie donderdag binnen moeten zijn. Of we regelen iets zodat ik je hem persoonlijk overhandig. We zitten niet zo heel ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal blij, jij begrijpt 'm![]()
Al kan ik dan niet op vrijdagochtend de tekening al geven ben ik bang. Maar dan moet meneer maar wat geduld hebben
Ik heb nooit CU2 gehad!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had vroeger zeker een ook een CU2 met dat soort vreselijke animaties erop?
Is Geertje nu een hij of een zij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh. En hij heeft echt geen rust in zijn gat. Hij blijft maar in de rondte stiefelen.
Geer is kort voor Geraldine. Een dame dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is Geertje nu een hij of een zij?
Daar ben ik ook wel blij van!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Dat ze geen rust in d'r kattenkont heeft komt natuurlijk gewoon door het feit dat ze in een heel nieuwe omgeving isHet is al heel wat dat ze niet weggedoken onder de bank zit!
Ferrariii, hier moet je zijn!
Je zit in het verkeerde SC topic.
Dat heeft ze allemaal zelf al ontdenkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Nah, alsof ze er helemaal niet voor het eerst komt he?
Heb je haar de kattenbak al laten zien? Even er in gezet?
En het water gewezen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Ja, wat zijn die zwarte spikkels op alle foto's?
In die volgorde. Zitten tussen het plastic en de lens zelf. Vuil en stof ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Er zitten trouwens vlekken op je lens
Van heel lang geleden dan zeker?quote:
Heb dan in elk geval het fatsoen om te wachten tot ik in bad plons, met je topicleegkaperijquote:Andere topic loopt lekker
En heb je gezien hoe die huwelijksnacht er uit gaat zien?quote:
's Nachts slaap ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Van heel lang geleden dan zeker?![]()
[..]
Heb dan in elk geval het fatsoen om te wachten tot ik in bad plons, met je topicleegkaperij![]()
![]()
[..]
En heb je gezien hoe die huwelijksnacht er uit gaat zien?
Nou, veel plezier!![]()
I dont wanna knowquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Van heel lang geleden dan zeker?![]()
[..]
Je roept al minstens anderhalf uur dat je in bad gaat, dus hoe moet ik nou weten dat je nog niet écht bentquote:Heb dan in elk geval het fatsoen om te wachten tot ik in bad plons, met je topicleegkaperij![]()
![]()
[..]
Ideaal tochquote:En heb je gezien hoe die huwelijksnacht er uit gaat zien?
Nou, veel plezier!![]()
Kunnen we dan Mean Girls kijken? En The Notebook?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je dan beter met mij in een jacuzzi kunt gaan zitten hoor Muis.
Dat veel leuker dan de hele nacht films kijken
Niet te hard springen hè, anders heb je overal spetters zitten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
*Boek grijpt, telefoon grijpt (ze ruiken het, ik word altijd gebeld of gesmst als ik in bad lig en natte handen heb) en een duik neemt*
Kijk die Greys nou goede tips geven aan een verse kattepappa.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Nah, alsof ze er helemaal niet voor het eerst komt he?
Heb je haar de kattenbak al laten zien? Even er in gezet?
En het water gewezen?
wat wil je, t duurde nogal tot je kwamquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef JJH het volgende:
Ik zit nog eens ff het een en ander terug te lezen, maar jullie hebben gewoon twee pagina's over mij lopen vollullen!
Ja iedereen was nogal benieuwd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef JJH het volgende:
Ik zit nog eens ff het een en ander terug te lezen, maar jullie hebben gewoon twee pagina's over mij lopen vollullen!
Kattenpappa! die houden we erin.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Geer is een skildpadje! *aait beeldscherm*
[..]
Kijk die Greys nou goede tips geven aan een verse kattepappa.Het lijkt nog zo kort geleden dat zij zat te hyperen bij elke scheet van Boris Bengaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja iedereen was nogal benieuwd.
En aangezien de dames weg zijn:
Toch niet het 'gedumpt door een slet' topicquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in een grappig (ook een beetje zielig) topic?
nee, veel sneuer voor de puberquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch niet het 'gedumpt door een slet' topic
Bwahahahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in een grappig (ook een beetje zielig) topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |