quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:35 schreef JJH het volgende:
Hallo dames.
Het asiel in Zwolle had helemaal geen "alleen binnen" katten.![]()
Dus maar ff doorgereden naar kampen om daar ff te kijken. En daar zat Shanty, inmiddels omgedoopt tot Geraldine (Geer) Die loopt dus nu bij mij door de flat heen te banjeren en om aandacht te vragen.
Ik zal zo ff kijken of ik wat foto's kan regelen.
In ieder geval vast deze van de Asielsite
[ afbeelding ]
Was er helemaal geen asielactievervolg meer?
Ik had al in het topic geroepen dat ik een nieuwe klaar had staan.quote:
Mens, ga strijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem al even tot de orde geroepen.
Ik denk eigenlijk dat ze JUIST bij het Hilton er moeilijk over doen, tenzij je echt een celebrity bent...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:Geer
Nou die hotels zijn echt duur zeg, of je mag geen huisdier mee, hoe doen al die internationale showmensen dat dan daar???
Die hebben meestal een paar miljoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:Geer
Nou die hotels zijn echt duur zeg, of je mag geen huisdier mee, hoe doen al die internationale showmensen dat dan daar???
Eerst naar Zwolle geweest, maar daar konden ze me helaas niet helpen, het verloop onder de binnenkatten is gewoon erg groot. Wel gegevens achtergelaten enzo. Vervolgens even doorgereden naar het asiel in Kampen waar ik het adres alvast van opgezocht had. Daar zaten er ook zat. Onder andere 1 spierwit, doof kitten. Ik was daar gelijk helemaal van weg. Maar dat was eigenlijk niet wat ik wilde. Dus verder gekeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraaaaaaard!
Vertel! Hoe ging het?
die hebben een hondenoppasser op de camping staanquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Geer
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
OMG een dove kitten.
Ik kende ooit iemand met een doof hondje, en zij had dat hondje gebaren geleerd (2 tikken op het hoofd was zit bijv.)
Ha! Dus nu heb je een vriendinquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst naar Zwolle geweest, maar daar konden ze me helaas niet helpen, het verloop onder de binnenkatten is gewoon erg groot. Wel gegevens achtergelaten enzo. Vervolgens even doorgereden naar het asiel in Kampen waar ik het adres alvast van opgezocht had. Daar zaten er ook zat. Onder andere 1 spierwit, doof kitten. Ik was daar gelijk helemaal van weg. Maar dat was eigenlijk niet wat ik wilde. Dus verder gekeken.
Geer viel gelijk al op, omdat ze gewoon heel aanhankelijk was gelijk naar me toekwam en ook terug bleef komen. Vervolgens wat meer info gevraagd en ze is gewoon een heel lieve huiskat, gevonden als zwerver in elburg maar verder wel prima opgevoed, geent en ontwormd.
Ik had verder nog niks meegenomen, en we zijn dus ff naar een plaatselijke soort van welkoop gereden voor onder andere een reismandje, en in de tijd dat we wegwaren was ze ook nog uitgezochd door iemand anders.
Ik ben er in ieder geval gek mee!![]()
OMGquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Zie de OP. Die houden we er in?
Glitters voor Hara, dan voelt die zich hier ook thuis
Oh, dan zetten we die hier ook in de OP!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
O en Greys mijn schwester maakt een gifje voor me waar een nakende McArmy instaat
Wij ook van jou!quote:
Doof he, niet blind.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet vakmanschap op waarde te schatten!
Yep, eentje met vier pootjes en een staart.quote:
Da's altijd als de asielactietopics op slot gaan, dan krijg je hier een invasie!quote:
Ik ben helemaal blij, jij begrijpt 'mquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:47 schreef nokwanda het volgende:
Ha, hier zitten jullie.
DML, daar ga ik NU aan werken. En helaas voor alle belangstellenden, die ga ik niet online zetten angezien het o.a. een portret van DML is en die niet met haar snoet op Fok! wil.
Pagan en Strega en Moremark: die van jullie zijn net op de post gegaan.
Heb vandaag besteed aan het organiseren van verpakkingsmateriaal en het verzenden van wat al klaar was.
Die van DML moet morgenavond klaar zijn en aan het eind van de week ga ik verder met de schilderijen.
Hoewel dat in het weekend lastig zal gaan. Heb 3 zaterdagen werk en krijg zondag visite.
Nu nog eentje op 2 benen en hopelijk zonder staartquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Yep, eentje met vier pootjes en een staart.
De foto's komen nog wel. Ik moet eerst de batterij opladen.
Volgens mij gaat ze prima. Loopt al enthousiast en onderzoekend door het huis heen. Eet en drinkt al, heeft de kattenbak ook al gevonden, maar nog niks gedaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd met Geer hoor JJH!
Ben benieuwd naar de eerste foto's bij jou thuis en hoe ze het doet!
[..]
Oh, dan zetten we die hier ook in de OP!![]()
[..]
Wij ook van jou!
Sta ik in de kroeg: "Hey, ik heb een poes, wil je hem zien?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu nog eentje op 2 benen en hopelijk zonder staart![]()
Maar een leuke poes werkt wellicht als pussy-magnet, you never know
Je laat je toch niet door ons wegjagen he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga me in wat rustigere kringen begeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |