Ja, en mocht de hond vreselijk nerveus zijn, dan mag het morgenavond ook ieder uur.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat heb ik hem dus ook gezegd dat hij de rescue remedy moet halen en die twee druppels in de bek geven 1 x per dag. Zal hem voor morgen vertellen dat hij morgen naar 3 x mag.
De kat in kwestie werd op een gegeven moment zo ongelukkig dat we haar hebben moeten laten inslapen was de moeilijkste beslissing die ik heb moeten maken maar ze was gewoon compleet psychisch en anti-depressiva hielpen haar niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, maar daar noem je ook een trauma, ik denk dat een hoop mensen daar ook nog last van hebben.
Dan heb je voor je kat heel veel geduld nodig.
Ja, ik heb katten er na een ongeluk erg goed op zien reageren. (waaronder één van m'n eigen)quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken best veel mensen die zweren bij die Rescue Remedy , zijn we aan het wandelen, gebeurt er iets met een hond, dan is dr altijd wel iemand die dr meteen een flesje rescue in leeggooit, of op show, bij gestresste honden. Ik heb dr nooit iets van werking van gezien moet ik eerlijk zeggen, behalve dat die mensen t schijnbaar erg fijn vonden dat ze op dat moment iets konden doen
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en mocht de hond vreselijk nerveus zijn, dan mag het morgenavond ook ieder uur.
(Ik adviseer het baasje vaak dezelfde behandeling als z'n hond of kat, baas=rustig, hond=rustig,
Laat maar ff weten wat je kwijt wilt voor hoeveel.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De bodylotion kan ik ook wel missen, ik heb daar nog een pot van en ik heb nog een halve pot Sympathy for the skin
Dat zou dus echt zo maar kunnen!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die gare teckel is volgens mij gewoon verslaafd aan dat spul , die komt heel blij aanrennen als ze t flesje pakt
Tja, ik zou t niet doen ook hoor, maar Louis is ondertussen al een jaar of 8 en het gaat tot nu toe goed, dus ze doet maar.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat zou dus echt zo maar kunnen!
En roepen dat iets homeop of van kruiden is is geen garantie dat het niet gevaarlijk kan zijn.
Ik maak tinctuur van vingerhoedskruid, 1 druppel kan wonderen doen bij hartfalen, een heel borrelglaasje ga je ook als mens toch echt wel dood aan.
Nee, soms houd het gewoon op. Maar ja, dat geld ook voor den mensch.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
De kat in kwestie werd op een gegeven moment zo ongelukkig dat we haar hebben moeten laten inslapen was de moeilijkste beslissing die ik heb moeten maken maar ze was gewoon compleet psychisch en anti-depressiva hielpen haar niet meer.
Voor jou altijdquote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou je bent echt in the mood zo te zien
Wat een schatje en wat een mooi, lief vestje!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef nieslief het volgende:
Even spammen hoor:
Mijn meisje ligt heerlijk, de foto is wat vaag maar dat komt door mininiesje G die op mij hing te wiebelen. En ik wou perse geen flits gebruiken.
[ afbeelding ]
En kijk het babyvestje is af.
[ afbeelding ]
Jij ook gefeliciteerd héquote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef Enfermera het volgende:
Gefeli met ons jubileumtopicKan ik nog net meeposten!
Ze maken maar een uitzondering voor ons.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jullie weten dat de reeks nu moet sluiten toch? max 500 topics per slowchat op FOK!je moet nu een nieuwe SC openen
Grapjasquote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jullie weten dat de reeks nu moet sluiten toch? max 500 topics per slowchat op FOK!je moet nu een nieuwe SC openen
Ze is wel twee maanden hardstikke gelukkig geweest op die anti-depressiva dus we hebben wel twee stressvrije maanden gehad met het lieverdje.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, soms houd het gewoon op. Maar ja, dat geld ook voor den mensch.
He eindelijk. Ik begon het hier al aardig zat te worden.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ach, wie weet, hebben ze er samen lol om.Als ze hem al zo lang heeft zal ze hem goed kennen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, ik zou t niet doen ook hoor, maar Louis is ondertussen al een jaar of 8 en het gaat tot nu toe goed, dus ze doet maar.
Ze is dr verder wel heel leuk mee en zo.
Dan heb ik er nog een paar voor jequote:Op woensdag 30 december 2009 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee, maar ik ben aan het afkicken tochquote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Jij had vlak na de Asielactie ook niet het idee dat je nog zo lang hier zou blijven hangen, of wel, Ll?
Nee. F&F moet maar helemaal sluiten.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze maken maar een uitzondering voor ons.
Misbruik Fiets zijn account eens niet, Swets.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. F&F moet maar helemaal sluiten.
*aai*quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog een paar voor je![]()
[KLB SC #1981] Ik ben moe.
Al deel 1981, direct een slotje en alle verantwoordelijke mods op zwart + permban![]()
PUB SC [4855] - Met als avondeten teennagelsoep!
Deze is bijna 10x over de kop, zelfde behandeling plus alle FA's op zwart![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misbruik Fiets zijn account eens niet, Swets.
oh kutquote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
*aai*
Adem innnnnnnn, adem uittttttttttttt![]()
Mot je ons niet meer?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben aan het afkicken toch
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet een beetje variatie houden hé, en ik kan het vaak gewoon ook niet echt meer volgen aangezien ik minder online benquote:
dat is KLB en PUB he. Toevallig ben ik KLB mod en PUB is een plek voor alles wat we niet in de overige subfora willen hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog een paar voor je![]()
[KLB SC #1981] Ik ben moe.
Al deel 1981, direct een slotje en alle verantwoordelijke mods op zwart + permban![]()
PUB SC [4855] - Met als avondeten teennagelsoep!
Deze is bijna 10x over de kop, zelfde behandeling plus alle FA's op zwart![]()
![]()
Dat laatste kan je weinig aan doen idd, maar dat eerste...quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet een beetje variatie houden hé, en ik kan het vaak gewoon ook niet echt meer volgen aangezien ik minder online ben
OH JA IS DAT TOEVAL?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is KLB en PUB he. Toevallig ben ik KLB mod en PUB is een plek voor alles wat we niet in de overige subfora willen hebben.
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He eindelijk. Ik begon het hier al aardig zat te worden.in dat geval kan ik je wel een beetje helpen. Permban maar doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH JA IS DAT TOEVAL?
IK RUIK VOORTREKKERIJ, DIE HOGEN HEREN IN DEN HAAG DENKEN MAAR DAT ZE ALLES KENNEN MAKEN EN JAN MET DE PET MAAR WERKEN, EN BELASTING BETALEN
COURGETTEquote:Op woensdag 30 december 2009 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in dat geval kan ik je wel een beetje helpen. Permban maar doen dan?
ACH JE WEET NIET WAAR JE OVER PRAAT LOVELESSSSSquote:Op woensdag 30 december 2009 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OH JA IS DAT TOEVAL?
IK RUIK VOORTREKKERIJ, DIE HOGEN HEREN IN DEN HAAG DENKEN MAAR DAT ZE ALLES KENNEN MAKEN EN JAN MET DE PET MAAR WERKEN, EN BELASTING BETALEN
Nee joh, doe geen moeite.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in dat geval kan ik je wel een beetje helpen. Permban maar doen dan?
wat is dat voor codequote:
Dit werkt vaak beterquote:
Ik vind jou echt iets voor PUB,quote:Op woensdag 30 december 2009 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, doe geen moeite.![]()
Ik ga wel naar PUB of R&P of zo.
Ik voel me haast schuldig dat ik hem de link heb gegeven.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Zeg SF, kom je alleen om te trollen of kom je ons om de hals vallen om te feliciteren?![]()
/mod
nope, alleen voor het trollen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Zeg SF, kom je alleen om te trollen of kom je ons om de hals vallen om te feliciteren?![]()
/mod
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik voel me haast schuldig dat ik hem de link heb gegeven.
quote:Ik ben heel erg slim en knap. zegt:
*http://forum.fok.nl/topic/1387190/6 je bent nog net op tijd voor topic 500 trouwens.
En nu zonder te lachen!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nope, alleen voor het trollen.
Ik haat jullie allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |