sorry mén, mijn pa had het vroeger maar moeten draaien, zijn schuldquote:Op woensdag 30 december 2009 03:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen smaak, jongeman
ik ook.quote:
DAT WAS GVD RADIOHEAD!!quote:Op woensdag 30 december 2009 03:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
BWHEHE SINITI HERKENDE CAN NIET!!!!11
Ik moest lachen, heel hard. Maar ik lach nu, net als PhifeDawg om alles.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:44 schreef Maisnon het volgende:
misshcien omdat het al fucking kwart voor 4 is.
Zie je dat, misshcien
ik vind het wel cool dat je qua interesses voor vandaag de oksel regio behoorlijk trouw blijftquote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef griekjeee het volgende:
jongens we hoeven allemaal geen deo meer te gebruiken, ik hoor net dat de bacteriën ons zweet wel opruimen.
Handigquote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef griekjeee het volgende:
jongens we hoeven allemaal geen deo meer te gebruiken, ik hoor net dat de bacteriën ons zweet wel opruimen.
Ik vind het minder cool van mezelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel cool dat je qua interesses voor vandaag de oksel regio behoorlijk trouw blijft
Wie ben jij nou weer choverdomme?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest lachen, heel hard. Maar ik lach nu, net als PhifeDawg om alles.
Nou hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |