sorry mén, mijn pa had het vroeger maar moeten draaien, zijn schuldquote:Op woensdag 30 december 2009 03:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen smaak, jongeman
ik ook.quote:
DAT WAS GVD RADIOHEAD!!quote:Op woensdag 30 december 2009 03:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
BWHEHE SINITI HERKENDE CAN NIET!!!!11
Ik moest lachen, heel hard. Maar ik lach nu, net als PhifeDawg om alles.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:44 schreef Maisnon het volgende:
misshcien omdat het al fucking kwart voor 4 is.
Zie je dat, misshcien
ik vind het wel cool dat je qua interesses voor vandaag de oksel regio behoorlijk trouw blijftquote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef griekjeee het volgende:
jongens we hoeven allemaal geen deo meer te gebruiken, ik hoor net dat de bacteriën ons zweet wel opruimen.
Handigquote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef griekjeee het volgende:
jongens we hoeven allemaal geen deo meer te gebruiken, ik hoor net dat de bacteriën ons zweet wel opruimen.
Ik vind het minder cool van mezelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel cool dat je qua interesses voor vandaag de oksel regio behoorlijk trouw blijft
Wie ben jij nou weer choverdomme?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest lachen, heel hard. Maar ik lach nu, net als PhifeDawg om alles.
Nou hè.quote:
Gooch ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:53 schreef Maisnon het volgende:
oksel is echt een raar woord
DONT YOU FUCKING SAY MY LINE EVER AGAIN OR I WILL FUCKING SMASH YOUR HEAD AGAINST THE FUCKING GROUND AND MAKE YOU PUT IT ON THE SIDEWALK, AND THEN, THEN I WILL FUCKING KICK IT UNTIL YOU ARE DEAD. LIKE THAT NIGGER FROM AMERICAN HISTORY X.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer choverdomme?
Aber das ist ganz geil ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DONT YOU FUCKING SAY MY LINE EVER AGAIN OR I WILL FUCKING SMASH YOUR HEAD AGAINST THE FUCKING GROUND AND MAKE YOU PUT IT ON THE SIDEWALK, AND THEN, THEN I WILL FUCKING KICK IT UNTIL YOU ARE DEAD. LIKE THAT NIGGER FROM AMERICAN HISTORY X.
zoek eens etymologisch op in je etymologische woordenboekquote:Op woensdag 30 december 2009 03:55 schreef Maisnon het volgende:
het komt van ashla wat iets met vleugelholte is, aksel wat axle en zeg maar de as is, de schouder, en dan nog iets van oxn wat okselholte betekend.
Etymologisch woordenboek to the rescue
Nee dat is de vader van een vriendin van me. Hoe weet jij dat?quote:
Neem je me nou in het otje?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:58 schreef wolvendagen het volgende:
Willen jullie mijn Otje zien?
Ik snap het vast ook dadelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 03:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee dat is de vader van een vriendin van me. Hoe weet jij dat?
OMG IK TYPTE DIT HE EN NU SNAP IK DIE COMMENT ONDER DIE FOTO PAS HAHAHAHAHAHA
Ja kijk ik heb zo'n foto van Otje, de poes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |