Ja, ik heb gewoon een stoere mannenhuid.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelig huidje denk ik. Maar geen enkel probleem als ik ontharingscrème gebruik.
Overcome vind ik het enige te pruimen liedje van die knakkersquote:
Maar jij vindt dan ook 99% van de muziek die geen metal is kutquote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Overcome vind ik het enige te pruimen liedje van die knakkers
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Siniti het volgende:
gvd de tweede keer dat ik de radio top 2000 opzet EN WEER COLDPLAY![]()
![]()
Stoer hoor. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een stoere mannenhuid.
Moet... reageren... op trollquote:Op woensdag 30 december 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar jij vindt dan ook 99% van de muziek die geen metal is kut
Straks komt wel PF zie ikquote:Op woensdag 30 december 2009 02:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
Zet het dan ook niet op prutsel
Enorm. Morgen (als in 31 december komt tussen 6-7 Sebastian), ongeveer rond kwart over dus dan moet je je wekker zetten!quote:
kijk maar uit, volgende keer ga ik een gehele lijst obscure onbekende kutartiesten optrommelenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
WHEHE JE REAGEERDE XD ZO WILLEKEURIG
Okee. wie de fuck is dat nou weerquote:Op woensdag 30 december 2009 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb trouwens al 3 keer Jason Mraz langs horen komen deze dagen.
Zie je, het ligt aan jou.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Stoer hoor. Mag ik je aanraken?
Dan hoef ik alleen op je last.fm te klikkenquote:Op woensdag 30 december 2009 03:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kijk maar uit, volgende keer ga ik een gehele lijst obscure onbekende kutartiesten optrommelen
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 30 december 2009 03:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen op je last.fm te klikken
Die ene.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Okee. wie de fuck is dat nou weer
Okee, is het een ander nummer dan numb en wish?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
STRAKS PINK FLOYD JONGENS EN MEISJES!!!!!
Oh een bass lijntje, dat kan ik wel appreciërenquote:
behoorlijk nutteloos jaquote:Op woensdag 30 december 2009 03:12 schreef griekjeee het volgende:
godverdomme zeg ik zit nu serieus te discussiëren of bacteriën wel of niet als hygiënisch gezien worden, hoe laag kun je zinken.
speel een stukje demilichquote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Maisnon het volgende:
ik heb zin weer om gitaar op te nemenhou het kort met een paar klassieke riffjes
!
Ja. Dat dacht ik ook. Alsof je een klein kind iets uitlegt.quote:
Ik weet het, waarom ga ik er ook op inquote:
Ziggy Stardustquote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Maisnon het volgende:
ik heb zin weer om gitaar op te nemenhou het kort met een paar klassieke riffjes
!
oh.. nou daar bleef het dus bijquote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh een bass lijntje, dat kan ik wel appreciëren
quote:Op woensdag 30 december 2009 03:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh.. nou daar bleef het dus bij
okee dan, poging 2quote:Op woensdag 30 december 2009 03:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die gitaarlijntjes erdoorheen![]()
![]()
![]()
Al doet de studioversie het geen recht, je moet een live One Of These Days horen
geluid-stil-geluid-stil.....herhaalquote:Op woensdag 30 december 2009 03:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit echt met een akoestische gitaar iets met een laptop microfoon op te nemen dus de kwaliteit is echt pauper.
Kijken of iemand dit kent:
http://www.zshare.net/audio/70554890ebed9957/
Speel em even zonder basstonen erbij
Mijn computer liep vast bij het openen van dat kleine bestandjequote:Op woensdag 30 december 2009 03:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
geluid-stil-geluid-stil.....herhaal
Oh ik moet et gewoon 1 keer helemaal laten spelen
je hebt gewoon geen smaak, jongemanquote:Op woensdag 30 december 2009 03:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mijn computer liep vast bij het openen van dat kleine bestandje
mijn computer![]()
Ik ben bijna klaar met de live versie, het heeft niet mogen baten heer siniti
al was die wel beter
Ik zou dat nooit geraden hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |