Kom ik zo kinderlijk over.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik had je heel wat jaartjes jongen geschat, daarom
Daar ben ik al te laat mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Live fast, die young, hoe kan dat je nou niet aanspreken
Ja over scheren gesproken, bestaat er een kekke manier om geen irriterende huid te krijgen bij het scheren.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:11 schreef griekjeee het volgende:
omg er zijn serieus vrouwen die het niet scheren van oksels bij vrouwen verdedigen.![]()
![]()
![]()
Ontharingscreme. Waxen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja over scheren gesproken, bestaat er een kekke manier om geen irriterende huid te krijgen bij het scheren.
vrouwen hebben af en toe van die kei handige tips voor dit soort alledaagse problemen
beter te kinderlijk overkomen dan als een ouder iemand (die zijn vaak verzuurd)quote:
quote:
Ja, op zich wel eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
beter te kinderlijk overkomen dan als een ouder iemand (die zijn vaak verzuurd)
[..]
Deze pic maakt trouwens een oude wond openquote:Op woensdag 30 december 2009 01:46 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens de muismat van de kerel die me dat ding gaf.
Gewoon genoeg scheerschuim, en je tijd nemen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja over scheren gesproken, bestaat er een kekke manier om geen irriterende huid te krijgen bij het scheren.
vrouwen hebben af en toe van die kei handige tips voor dit soort alledaagse problemen
Waarom was het dikgedrukt. Jij vroeg tips, nergens tips voor mannenquote:
Oh op die fiets, zo had ik het nog niet bekenenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom was het dikgedrukt. Jij vroeg tips, nergens tips voor mannen
Hey thanks menquote:Op woensdag 30 december 2009 02:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon genoeg scheerschuim, en je tijd nemen.
Valt het altijd zo op dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:27 schreef Syb-rund. het volgende:
Biels en griekje in een topic en nog geen slowchat, watskeburt ?
Nou eh.. voor mannenquote:
Ik hield het niet voor mogelijk dat ik me ooit in een topic zou bevinden waar jullie beiden posten maar geen slowchat met elkaar houdenquote:
Ah oke, makes sense.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou eh.. voor mannen
[..]
Ik hield het niet voor mogelijk dat ik me ooit in een topic zou bevinden waar jullie beiden posten maar geen slowchat met elkaar houden
ik heb momenteel ook een bos shag hangen hiero dus het zou uitermate hypocriet om er over te miepen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef griekjeee het volgende:
Maar even serieus he, stel je neemt een meisje mee naar huis. Ze trekt haar shirt uit en ze heeft een pak shag onder haar armen. Wat doe/zeg je?
En ja het houd me bezig.
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb momenteel ook een bos shag hangen hiero dus het zou uitermate hypocriet om er over te miepen.
waarschijnlijk belanden we dan in de douchecabine, en scheren we erotisch elkaars shag er dan maar af
We zijn uit elkaar gegroeid.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:27 schreef Syb-rund. het volgende:
Biels en griekje in een topic en nog geen slowchat, watskeburt ?
watquote:
Ik zou haar als eerste meenemen naar de douche en zeggen dat dat eraf gaat, seriously.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:42 schreef Syb-rund. het volgende:
wat zou je zelf doen griekje, als je een meid naar huis neemt
Ik geef jou de schuld, aan mij kan het immers nooit liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Vroeger was er veel meer slowchat!
pic van je oksels, ik geloof niet dat je scheertquote:Op woensdag 30 december 2009 02:48 schreef Maisnon het volgende:
Je kan veel beter zonder scheerschuim scheren als het gaat irriteren
Ik snap sowieso niet hoe mannen dat doen, scheren irriteert bij mij altijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:48 schreef Maisnon het volgende:
Je kan veel beter zonder scheerschuim scheren als het gaat irriteren
Onder de douche scheren.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe mannen dat doen, scheren irriteert bij mij altijd.
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:49 schreef Maisnon het volgende:
THE VISIBLE SPECTRUM... IS RAINBOWS
Hoezo nietquote:Op woensdag 30 december 2009 02:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pic van je oksels, ik geloof niet dat je scheert
Bij mij nooit, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe mannen dat doen, scheren irriteert bij mij altijd.
Ik heb een gevoelig huidje denk ik. Maar geen enkel probleem als ik ontharingscrème gebruik.quote:
Oh okee, onder de douche.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoezo nietik doe het altijd onder de douche, 1 2 klaar
top 2000quote:Op woensdag 30 december 2009 02:47 schreef wolvendagen het volgende:
Lamon, wil je even de groeten doen aal PhifeDawg.
TEVENS IS NU LIVE - I ALONE OP DE RADIO![]()
Dat weet ik, ik moest daarom ook een beetje braken van binnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |