quote:Op woensdag 30 december 2009 01:46 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens de muismat van de kerel die me dat ding gaf.
[ afbeelding ]
Ik heb (woe) nog niet als .jpg of .gif. Godverdomme.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
.
Heb je hem ook in (woe)? Ik wil hem wel bewegend.
ranks.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ] Shabba
of
[ afbeelding ] Ranks
welke zal ik nemen
[ afbeelding ]
deze uitspraakquote:
Meen je dat nou.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
deze uitspraak![]()
Alsof de kwaliteit van je leven afhangt van het aantal jaren dat je leeft
Jouw vaderquote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vader vindt soul voor vrouwen of homo's.
Hé dies goed. Ik heb ooit eens de ik werd gebeld omdat mijn oma in het ziekenhuis ligt card gezetquote:Op woensdag 30 december 2009 01:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel schattig en charmant doen en dan zeg ik dat ik mijn zusje mijn verlichting heb meegegeven omdat ze door een donker park moet fietsen. En dan mag ik meestal wel door zonder boete.
je hebt van die figuren die zich helemaal uitwonen met drugs , overal komen etc etc en van die grijze christelijke muizen die rond de 90 worden en geen ene flikker hebben gedaan beetje neuken trouwen, kuis en saai het leven doorrollen.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:02 schreef wolvendagen het volgende:
510 cm sneeuw volgens de nieuws man![]()
Tuurlijk is kwaliteit belangrijker dan kwantiteit, maar ik ben op mijn 27ste echt nog niet bereid om te gaan. Dat is in mijn geval al over 2.5 jaar man.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hebt van die figuren die zich helemaal uitwonen met drugs , overal komen etc etc en van die grijze christelijke muizen die rond de 90 worden en geen ene flikker hebben gedaan beetje neuken trouwen, kuis en saai het leven doorrollen.
dan spreekt optie 1 mij meer aan.
En alsof je kan oordelen of hij te vroeg is gegaan, genoeg artiesten die qua muziek in de neerwaartse spiraal belanden na zoveel jaar
dan moet je eens meer dingen gaan doen hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 02:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tuurlijk is kwaliteit belangrijker dan kwantiteit, maar ik ben op mijn 27ste echt nog niet bereid om te gaan. Dat is in mijn geval al over 2.5 jaar man.![]()
Print screen emquote:Op woensdag 30 december 2009 01:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb (woe) nog niet als .jpg of .gif. Godverdomme.
Oh ik ben daar niet bang voor hoor, ik vind dat alleen te vroeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan moet je eens meer dingen gaan doen hoor![]()
enkel zij die niet genoeg leven zijn bang voor de dood
Dus?quote:
Live fast, die young, hoe kan dat je nou niet aansprekenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh ik ben daar niet bang voor hoor, ik vind dat alleen te vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |