Omdat Lamon het zegt? De kans dat wij ooit seks gaan hebben is nu echt 0,0%.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik schijn bij jou te horen. Neuken?
Dat is na zoveel keer ook wat minder leuk.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mij weer eens virtueel "pownen" qua intellect ofzo?
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Ik ben er weer. Valt er hier nog wat te doen?
Alsof dat niet allang gebeurd isquote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat Lamon het zegt? De kans dat wij ooit seks gaan hebben is nu echt 0,0%.
Niet als Lamon het zegt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof dat niet allang gebeurd is.
'Hij was alleen maar de boodschapper.'quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat Lamon het zegt? De kans dat wij ooit seks gaan hebben is nu echt 0,0%.
Maar sarcasme en cynisme is niet in schrijftaal over te brengen, dus ik vind die conclusie iets wat voorbarig, om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is na zoveel keer ook wat minder leuk.
Ik doe dat anders niet onaardig. Misschien is het voor jou moeilijk om het in schrijftaal over te brengen. Er zijn echter tal van voorbeelden, voornamelijk in de literatuur, waar het perfect gebeurd.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar sarcasme en cynisme is niet in schrijftaal over te brengen, dus ik vind die conclusie iets wat voorbarig, om heel eerlijk te zijn.
Waarom zou dat onmogelijk zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar sarcasme en cynisme is niet in schrijftaal over te brengen, dus ik vind die conclusie iets wat voorbarig, om heel eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Al blijft mijn favo bluesnummer toch dees:![]()
![]()
Ik leg net uit dat dat wel kan.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Sarcasme is totaaaal niet in schrijftaal over te brengen
WTF BEDOEL JE NOU JUIST WEL OF NIET ?!?!?!!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Sarcasme is totaaaal niet in schrijftaal over te brengen
En mannen die vrouwen pas echt vrouwelijk vinden als er haar op zit.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef griekjeee het volgende:
Vrouwen die hun okselhaar 's winters niet scheren.
Gadverdamme man er zijn serieus vrouwen die dat niet doen![]()
Vergeet niet dat je op fok zit hé, hier gebeuren rare dingen...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef griekjeee het volgende:
Vrouwen die hun okselhaar 's winters niet scheren.
Gadverdamme man er zijn serieus vrouwen die dat niet doen![]()
Ik snap hier geen flikker van.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, ik was dan wel sarcastischmaar puur in schrijftaal misschien inderdaad niet.
Het is hoe je het leest en dan in gedachte interpreteerd wat het sarcastisch maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |