quote:Op woensdag 30 december 2009 00:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Autisme, it's such an evil thing.
Ik ook, of gewoon totaal niet in de gaten hebben wie het is voor het eerste uur ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die is ook![]()
Ik moet altijd even wennen als users wisselen van ui.
Ik helaas.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
Wie kan een avatar klein en scherp maken? Ik heb m'n droom avatar al gevonden.
Dat ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, of gewoon totaal niet in de gaten hebben wie het is voor het eerste uur ofzo
UNLEASH THE BEAST TUDUDUDUDUDUDUUDUDUDquote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Skylark, lees mijn lapo en verander je icon terug.
Deze icon is zo 13 in een dozijn. Zo van; kijk eens hoe lekker gek.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
UNLEASH THE BEAST TUDUDUDUDUDUDUUDUDUD
Angerfist - Megamix.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
UNLEASH THE BEAST TUDUDUDUDUDUDUUDUDUD
Denk je dat 'ie permanent isquote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze icon is zo 13 in een dozijn. Zo van; kijk eens hoe lekker gek.
Das dus mn UIquote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat ja.Die brownie die je poste was wel echt perfect zeg, nu heb ik er zin in.
Dagen-icons.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie permanent is? Dit is m'n woensdag-icon.
Die vond ik altijd te doen. Heb hem alleen niet meer. Ik heb nu alleen maar Sensation Black CD's.quote:
Dat maakt het niet minder kut ofzo hoor. Ik heb ook nergens laten blijken dat ik dacht dat hij permanent was.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie permanent is? Dit is m'n woensdag-icon.
Mijn hele ritme raakt ontregeldquote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij raakt helemaal in paniek enzo? Vervelend. Ik moet alleen even twee keer kijken om wie het nou gaat.
Ik vind mezelf te doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die vond ik altijd te doen. Heb hem alleen niet meer. Ik heb nu alleen maar Sensation Black CD's.
Daar is joetoeb voorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die vond ik altijd te doen. Heb hem alleen niet meer. Ik heb nu alleen maar Sensation Black CD's.
Je wilt vast niks voor me aanpassenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik helaas.
Weer zo'n onverwachte teleurstelling!
Wat vervelend.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn hele ritme raakt ontregeld. Duurt maanden voordat ik daar mee om kan gaan
.
Mijn buurvrouw wil met me naar Sensation.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar is joetoeb voor
Ik was ook eens op sensation
Als een balletje.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Kijk eens hoe blij ik ben, Skylark.
[ afbeelding ]
Ik ben ook 1x naar een hardcore feest geweest.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw wil met me naar Sensation.
Ik wilde laatst naar Nightmare, maar niemand wilde en buurvrouw was er niet.
Geef me een knuffel, Otis.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Kijk eens hoe blij ik ben, Skylark.
[ afbeelding ]
Waar ik altijd heenga, draaien ze alleen hardcore en hardstyle het laatste uur. En dan is er bijna niemand meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ook 1x naar een hardcore feest geweest.
Dat is... Joe Cocker.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Siniti het volgende:
Kut zet ik de top 2000 aan komt coldplay
weet ik ook meteen weer waarom ik ze zo kut vind
Ik wil ooit nog eens een keer naar zo'n groot feest... thunderdome ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw wil met me naar Sensation.
Ik wilde laatst naar Nightmare, maar niemand wilde en buurvrouw was er niet.
Dat snap ik ook niet idd.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf waarom staat steen niet in de top 2000 :S :S :S :S
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Headhunterz was laatst in Rotterdam. Ik was er alleen niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog eens een keer naar zo'n groot feest... thunderdome ofzo
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar ik altijd heenga, draaien ze alleen hardcore en hardstyle het laatste uur. En dan is er bijna niemand meer.
quote:
Ja een leuk idee voor volgend jaaarquote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Erg genoeg wel dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je wilt vast niks voor me aanpassen.
Ja maar ik kwam dus toen coldplay nog bezig wasquote:
top 10 minstensquote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Zullen we samen naar Defqon gaan, of Qlimax?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ook al luister ik er nooit naar, ik zou toch wel een keertje naar Defqon ofzo gaan. Gewoon, omdat je al dat soort feesten een keer gehad moet hebben.
Allure_ verkoopt haar eigenwaarde niet voor een UI.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erg genoeg wel dus.
Als iemand iets wil en ik kan het, ben ik dus nooit te beroerd om te helpen,
Kut-ik!
Ik ben een beetje verlegenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef me een knuffel, Otis.
[ afbeelding ]
Kusje op je neusje.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verlegen.
[ afbeelding ]
Er zit niks anders op, aangezien niemand 'm wil aanpassen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ verkoopt haar eigenwaarde niet voor een UI.
Defqon, want dan is het lekker warm als het goed is. En kunnen we chillen aan het waterquote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Defqon gaan, of Qlimax?![]()
Ja maar ik wil dat ie scherp is, enzo. Anders ga ik me irriteren.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook niet zo heel moeilijk hoor Allure, als zelfs ik het kan
Deal.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit niks anders op, aangezien niemand 'm wil aanpassen.
[..]
Defqon, want dan is het lekker warm als het goed is. En kunnen we chillen aan het water.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kusje op je neusje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja een leuk idee voor volgend jaaargewoon met zn allen op een kaknummer stemmen zodat ie op 1 komt
![]()
Je had moeten zeggen dat je haast had omdat je vriendin aan het bevallen is.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond een boete gekregen omdat ik m'n licht niet aan had![]()
'waarom heb je je licht niet aan'
'omdat ie het niet doet'
stomme kutwouten
Ik ga altijd lopen als ik zo'n controle van verre zie aankomenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
'omdat ie het niet doet'
stomme kutwouten
Ik ben er twee keer vanaf gekomen met een waarschuwing.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
'omdat ie het niet doet'
stomme kutwouten
Geloof dat de mijne ook wel scherp zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat ie scherp is, enzo. Anders ga ik me irriteren.
Mijn vader vindt soul voor vrouwen of homo's.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die Otis Redding en Sam Cooke slecht vindt.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die mensen bestaan.
Hij is geen éckte jazzman.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vader vindt soul voor vrouwen of homo's.
IM A SOUL MAN.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn buurman stond een keer met een collega en die zei dat ik weg mocht fietsen als ik zei dat hij 's avonds bier kwam drinken en voetbal kwam kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer vanaf gekomen met een waarschuwing.
Smoes 1: Ik ben al zolang aan het fietsen dat het nog licht was toen ik vertrok.
Smoes 2: Het was zo donker dat ik m'n licht niet kon vinden.
Het is dat ik afleiding nodig heb, want erg aardig klinkt het allemaal weer niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit niks anders op, aangezien niemand 'm wil aanpassen.
Smoes 1 moet ik onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Smoes 1: Ik ben al zolang aan het fietsen dat het nog licht was toen ik vertrok.
Ik ga altijd heel schattig en charmant doen en dan zeg ik dat ik mijn zusje mijn verlichting heb meegegeven omdat ze door een donker park moet fietsen. En dan mag ik meestal wel door zonder boete.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
dat doe ik weleensquote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Maisnon het volgende:
1:10 chocoladecruesli dat zouden meer mensen moeten doen
Éckte jazzmen houden ook van soul.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat wel, hij is soms alleen wat kortzichtig.
quote:
Ik wilde eerst juist wel gaan klikken, totdat ik me besefte dat dat juist de reden is dat je erbij zet dat ik niet moet klikken. Toen deed ik het toch maar niet.quote:
Hij is meer van de blues, ik probeer hem al te lang naar Marvin te laten luisteren. Maar hij blijft bij zijn standpunt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Éckte jazzmen houden ook van soul.
Blues is ook niks mis mee hoor. Al luister ik er niet heel veel naar.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is meer van de blues, ik probeer hem al te lang naar Marvin te laten luisteren. Maar hij blijft bij zijn standpunt.
Bluesquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is meer van de blues, ik probeer hem al te lang naar Marvin te laten luisteren. Maar hij blijft bij zijn standpunt.
Je kunt Japanfappers uitlachen, WoW-ers uitlachen en praten over koningdavids bodylotion. Aan jou de keuze.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Ik ben er weer. Valt er hier nog wat te doen?
Ik vind blues ook toffer dan soulquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik schijn bij jou te horen. Neuken?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Die bedoelde ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind blues ook toffer dan soul
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Omdat Lamon het zegt? De kans dat wij ooit seks gaan hebben is nu echt 0,0%.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik schijn bij jou te horen. Neuken?
Dat is na zoveel keer ook wat minder leuk.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mij weer eens virtueel "pownen" qua intellect ofzo?
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Alsof dat niet allang gebeurd isquote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat Lamon het zegt? De kans dat wij ooit seks gaan hebben is nu echt 0,0%.
Niet als Lamon het zegt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof dat niet allang gebeurd is.
'Hij was alleen maar de boodschapper.'quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat Lamon het zegt? De kans dat wij ooit seks gaan hebben is nu echt 0,0%.
Maar sarcasme en cynisme is niet in schrijftaal over te brengen, dus ik vind die conclusie iets wat voorbarig, om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is na zoveel keer ook wat minder leuk.
Ik doe dat anders niet onaardig. Misschien is het voor jou moeilijk om het in schrijftaal over te brengen. Er zijn echter tal van voorbeelden, voornamelijk in de literatuur, waar het perfect gebeurd.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar sarcasme en cynisme is niet in schrijftaal over te brengen, dus ik vind die conclusie iets wat voorbarig, om heel eerlijk te zijn.
Waarom zou dat onmogelijk zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar sarcasme en cynisme is niet in schrijftaal over te brengen, dus ik vind die conclusie iets wat voorbarig, om heel eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Al blijft mijn favo bluesnummer toch dees:![]()
![]()
Ik leg net uit dat dat wel kan.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Sarcasme is totaaaal niet in schrijftaal over te brengen
WTF BEDOEL JE NOU JUIST WEL OF NIET ?!?!?!!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Sarcasme is totaaaal niet in schrijftaal over te brengen
En mannen die vrouwen pas echt vrouwelijk vinden als er haar op zit.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef griekjeee het volgende:
Vrouwen die hun okselhaar 's winters niet scheren.
Gadverdamme man er zijn serieus vrouwen die dat niet doen![]()
Vergeet niet dat je op fok zit hé, hier gebeuren rare dingen...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef griekjeee het volgende:
Ik snap hier geen flikker van.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, ik was dan wel sarcastischmaar puur in schrijftaal misschien inderdaad niet.
Het is hoe je het leest en dan in gedachte interpreteerd wat het sarcastisch maakt
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef griekjeee het volgende:
Als de intentie van de boodschapper sarcasme was dan kan het dan toch wel middels schrift worden overgebracht?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, ik was dan wel sarcastischmaar puur in schrijftaal misschien inderdaad niet.
Het is hoe je het leest en dan in gedachte interpreteerd wat het sarcastisch maakt
Een combinatie van beide!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ] Shabba
of
[ afbeelding ] Ranks
welke zal ik nemen
Neem mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ] Shabba
of
[ afbeelding ] Ranks
welke zal ik nemen
Ja check die ene post dan, karina ofzo?quote:
Maar waarom zou zij met sarcasme beargumenteren dat sarcasme onmogelijk is? Dan maakt ze toch juist niet het punt wat ze wil maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
De totaaaaal duidt op sarcasme. Flippo.
OH WACHT NU HEB IK HEM DOOR.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar waarom zou zij met sarcasme beargumenteren dat sarcasme onmogelijk is? Dan maakt ze toch juist niet het punt wat ze wil maken.
Aqua.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Raadt het nummer: dum dum didididum-dum.
Precies.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Biels het volgende:
[..]
En mannen die vrouwen pas echt vrouwelijk vinden als er haar op zit.
Ja, ik heb gekotst in mijn mond.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja check die ene post dan, karina ofzo?
![]()
![]()
Hoezo dat? Als je sarcastisch zegt dat sarcasme onmogelijk is, laat je dus zien dat het wel mogelijk is.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar waarom zou zij met sarcasme beargumenteren dat sarcasme onmogelijk is? Dan maakt ze toch juist niet het punt wat ze wil maken.
Ynuhh ik weet het, maar toch weet men mij soms nog te choqueren.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je op fok zit hé, hier gebeuren rare dingen...
Kan je aan wat iemand zegt aflezen of het sarcastisch is, of...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als de intentie van de boodschapper sarcasme was dan kan het dan toch wel middels schrift worden overgebracht?
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Biels het volgende:
[..]
En mannen die vrouwen pas echt vrouwelijk vinden als er haar op zit.
Dat is ranzig man.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekotst in mijn mond.
Als je goed kan schrijven kan je je teksten prima intoneren.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan je aan wat iemand zegt aflezen of het sarcastisch is, of...
op de manier waarop je het zegt?
Als het het tweede is lijkt het me lastig om te zeggen dat het puur via schrift kanomdat je dan geen eh, intonatie hebt zeg maar.
Met smilies erbij kan het wel![]()
Ook deze vond ik schokkend.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Wat een aanstellers die mannen hier zeg, die hebben zeker zelf ook geen okselhaar? Watjes.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef Barachem het volgende:
Ach gut, het meiske wat nog steeds de prinses van het toverbos wil uithangen en daarom haar oksels scheert, om de illusie van een meisjeslichaam te behouden.
Ik probeer de serie te kijken maar de neukfrequente ligt me iets te hoog.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Biels het volgende:
[..]
In de serie is zijn voorhoofd veel minder groot.
Klopt als er geen intonatie is, is het een lastiger verhaal. Maar je zegt net dat het aan de interpretatie van de lezer ligt. Ik denk niet dat iedere willekeurige tekst als sarcasme geïnterpreteerd kan worden, dat wil zeggen dat het ook te maken moet hebben met de manier waarop de boodschapper het neerzet.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan je aan wat iemand zegt aflezen of het sarcastisch is, of...
op de manier waarop je het zegt?
Als het het tweede is lijkt het me lastig om te zeggen dat het puur via schrift kanomdat je dan geen eh, intonatie hebt zeg maar.
Met smilies erbij kan het wel![]()
Herkenbaar, er zitten hier genoeg mensen die je liever niet in het echt tegen komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ynuhh ik weet het, maar toch weet men mij soms nog te choqueren.
Misschien moet je leren wat sarcasme betekent. Dat is duidelijk oprecht.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Siniti het volgende:
Tuurlijk kan het wel.
Bijvoorbeeld:
Persoon 1: "Ik heb net noobs gepwnt met COD 2"
Persoon 2: "Nou, wat goed van jou zeg. Echt geweldig, ik ben zwaar onder de indruk hoor"
dan is datgeen dat persoon 2 schrijft toch duidelijk sarcastisch?
Lamon: Ik ben fucking lekker hahahahahha.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Siniti het volgende:
Tuurlijk kan het wel.
Bijvoorbeeld:
Persoon 1: "Ik heb net noobs gepwnt met COD 2"
Persoon 2: "Nou, wat goed van jou zeg. Echt geweldig, ik ben zwaar onder de indruk hoor"
dan is datgeen dat persoon 2 schrijft toch duidelijk sarcastisch?
Als ik dan zeg, "Ik neem dit forum ernstig serieus, en verwacht dat ik erg veel invloed heb op de nieuwere generatie, en denk met mijn forumgedragingen bij deze users daar ook een wereldschokkende verandering mee teweeg te brengen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik doe dat anders niet onaardig. Misschien is het voor jou moeilijk om in schrijftaal over te brengen. Er zijn echter tal van voorbeelden, voornamelijk in de literatuur, waar het perfect gebeurd.
Meteen dan maar? Ik heb geen zin weer om 5 uur naar bed te gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Maisnon het volgende:
Hey Siniti wil je nog een late night WC3 doen![]()
Otis hou je mond
Inderdaad zegquote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze post gaat het dus om.
[..]
Ook deze vond ik schokkend.
[..]
Wedden dat die wijven ook een behaarde kut hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze post gaat het dus om.
[..]
Ook deze vond ik schokkend.
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien moet je leren wat sarcasme betekent. Dat is duidelijk oprecht.
Yesquote:Op woensdag 30 december 2009 01:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Meteen dan maar? Ik heb geen zin weer om 5 uur naar bed te gaan![]()
Bij jou klinkt alles sarcastisch. Of droevig.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ik dan zeg, "Ik neem dit forum ernstig serieus, en verwacht dat ik erg veel invloed heb op de nieuwere genaratie, en denk met mijn forumgedragingen bij deze users daar ook een wereldschokkende verandering mee teweeg te brengen.
Ik heb zelfs de moeite gedaan om met een naturele (erwwww), zoals amomieme derden mijn gebrek aan accent beschreven ernstig mijn uiterste best gedaan."
Klinkt dat dan gemeend of enigszins sarcartisch? Om even die impact van schrijftaal te definieeren?
Dit deel geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als ik dan zeg, "Ik neem dit forum ernstig serieus, en verwacht dat ik erg veel invloed heb op de nieuwere genaratie, en denk met mijn forumgedragingen bij deze users daar ook een wereldschokkende verandering mee teweeg te brengen.
Ik heb zelfs de moeite gedaan om met een naturele (erwwww), zoals amomieme derden mijn gebrek aan accent beschreven ernstig mijn uiterste best gedaan."
Klinkt dat dan gemeend of enigszins sarcartisch? Om even die impact van schrijftaal te definieeren?
Heul niet dat is sarcastisch!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien moet je leren wat sarcasme betekent. Dat is duidelijk oprecht.
Of dat ja. Alleen gaan er teveel mensen serieus op inquote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lamon: Ik ben fucking lekker hahahahahha.
De rest: Ja hoor Lamon, heb je hélemaal gelijk in.
Die van de laatste zegt dit:quote:Op woensdag 30 december 2009 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wedden dat die wijven ook een behaarde kut hebben
over:quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef Barachem het volgende:
Prima toch, ik zie niks wat er mis mee is.![]()
Klikken op eigen risico.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt meeje zou maar dit hebben..
[ afbeelding ]
Je gaf me eerder wel een goed voorbeeld ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Herkenbaar, er zitten hier genoeg mensen die je liever niet in het echt tegen komt.
Erop ingaan is leuk, ik ben hier niet om mensen te negeren (vrije quote van Biels).quote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heul niet dat is sarcastisch!
[..]
Of dat ja. Alleen gaan er teveel mensen serieus op in!
Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die van de laatste zegt dit:
[..]
over:
[..]
Klikken op eigen risico.
Maar dat is toch lekker natuurlijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die van de laatste zegt dit:
[..]
over:
[..]
Klikken op eigen risico.
Lekker natuurlijk, maar natuurlijk niet lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar dat is toch lekker natuurlijk?
Homo.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
Vandaag kreeg ik trouwens een muismat in de vorm van een hartje met een foto van Steven Seagal. True story.
Inderdaad, weg met die haren!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lekker natuurlijk, maar natuurlijk niet lekker.
Dan nog.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Steven Seagal is de definitie van stoer.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:46 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens de muismat van de kerel die me dat ding gaf.
[ afbeelding ]
Ik heb (woe) nog niet als .jpg of .gif. Godverdomme.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
.
Heb je hem ook in (woe)? Ik wil hem wel bewegend.
ranks.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ] Shabba
of
[ afbeelding ] Ranks
welke zal ik nemen
[ afbeelding ]
deze uitspraakquote:
Meen je dat nou.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
deze uitspraak![]()
Alsof de kwaliteit van je leven afhangt van het aantal jaren dat je leeft
Jouw vaderquote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hé dies goed. Ik heb ooit eens de ik werd gebeld omdat mijn oma in het ziekenhuis ligt card gezetquote:Op woensdag 30 december 2009 01:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel schattig en charmant doen en dan zeg ik dat ik mijn zusje mijn verlichting heb meegegeven omdat ze door een donker park moet fietsen. En dan mag ik meestal wel door zonder boete.
je hebt van die figuren die zich helemaal uitwonen met drugs , overal komen etc etc en van die grijze christelijke muizen die rond de 90 worden en geen ene flikker hebben gedaan beetje neuken trouwen, kuis en saai het leven doorrollen.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:02 schreef wolvendagen het volgende:
510 cm sneeuw volgens de nieuws man![]()
Tuurlijk is kwaliteit belangrijker dan kwantiteit, maar ik ben op mijn 27ste echt nog niet bereid om te gaan. Dat is in mijn geval al over 2.5 jaar man.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hebt van die figuren die zich helemaal uitwonen met drugs , overal komen etc etc en van die grijze christelijke muizen die rond de 90 worden en geen ene flikker hebben gedaan beetje neuken trouwen, kuis en saai het leven doorrollen.
dan spreekt optie 1 mij meer aan.
En alsof je kan oordelen of hij te vroeg is gegaan, genoeg artiesten die qua muziek in de neerwaartse spiraal belanden na zoveel jaar
dan moet je eens meer dingen gaan doen hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 02:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tuurlijk is kwaliteit belangrijker dan kwantiteit, maar ik ben op mijn 27ste echt nog niet bereid om te gaan. Dat is in mijn geval al over 2.5 jaar man.![]()
Print screen emquote:Op woensdag 30 december 2009 01:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb (woe) nog niet als .jpg of .gif. Godverdomme.
Oh ik ben daar niet bang voor hoor, ik vind dat alleen te vroeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan moet je eens meer dingen gaan doen hoor![]()
enkel zij die niet genoeg leven zijn bang voor de dood
Dus?quote:
Live fast, die young, hoe kan dat je nou niet aansprekenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh ik ben daar niet bang voor hoor, ik vind dat alleen te vroeg.
ik had je heel wat jaartjes jongen geschat, daaromquote:
Kom ik zo kinderlijk over.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik had je heel wat jaartjes jongen geschat, daarom
Daar ben ik al te laat mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Live fast, die young, hoe kan dat je nou niet aanspreken
Ja over scheren gesproken, bestaat er een kekke manier om geen irriterende huid te krijgen bij het scheren.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:11 schreef griekjeee het volgende:
omg er zijn serieus vrouwen die het niet scheren van oksels bij vrouwen verdedigen.![]()
![]()
![]()
Ontharingscreme. Waxen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja over scheren gesproken, bestaat er een kekke manier om geen irriterende huid te krijgen bij het scheren.
vrouwen hebben af en toe van die kei handige tips voor dit soort alledaagse problemen
beter te kinderlijk overkomen dan als een ouder iemand (die zijn vaak verzuurd)quote:
quote:
Ja, op zich wel eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
beter te kinderlijk overkomen dan als een ouder iemand (die zijn vaak verzuurd)
[..]
Deze pic maakt trouwens een oude wond openquote:Op woensdag 30 december 2009 01:46 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon genoeg scheerschuim, en je tijd nemen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja over scheren gesproken, bestaat er een kekke manier om geen irriterende huid te krijgen bij het scheren.
vrouwen hebben af en toe van die kei handige tips voor dit soort alledaagse problemen
Waarom was het dikgedrukt. Jij vroeg tips, nergens tips voor mannenquote:
Oh op die fiets, zo had ik het nog niet bekenenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom was het dikgedrukt. Jij vroeg tips, nergens tips voor mannen
Hey thanks menquote:Op woensdag 30 december 2009 02:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon genoeg scheerschuim, en je tijd nemen.
Valt het altijd zo op dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:27 schreef Syb-rund. het volgende:
Biels en griekje in een topic en nog geen slowchat, watskeburt ?
Nou eh.. voor mannenquote:
Ik hield het niet voor mogelijk dat ik me ooit in een topic zou bevinden waar jullie beiden posten maar geen slowchat met elkaar houdenquote:
Ah oke, makes sense.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou eh.. voor mannen
[..]
Ik hield het niet voor mogelijk dat ik me ooit in een topic zou bevinden waar jullie beiden posten maar geen slowchat met elkaar houden
ik heb momenteel ook een bos shag hangen hiero dus het zou uitermate hypocriet om er over te miepen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef griekjeee het volgende:
Maar even serieus he, stel je neemt een meisje mee naar huis. Ze trekt haar shirt uit en ze heeft een pak shag onder haar armen. Wat doe/zeg je?
En ja het houd me bezig.
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb momenteel ook een bos shag hangen hiero dus het zou uitermate hypocriet om er over te miepen.
waarschijnlijk belanden we dan in de douchecabine, en scheren we erotisch elkaars shag er dan maar af
We zijn uit elkaar gegroeid.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:27 schreef Syb-rund. het volgende:
Biels en griekje in een topic en nog geen slowchat, watskeburt ?
watquote:
Ik zou haar als eerste meenemen naar de douche en zeggen dat dat eraf gaat, seriously.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:42 schreef Syb-rund. het volgende:
wat zou je zelf doen griekje, als je een meid naar huis neemt
Ik geef jou de schuld, aan mij kan het immers nooit liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Vroeger was er veel meer slowchat!
pic van je oksels, ik geloof niet dat je scheertquote:Op woensdag 30 december 2009 02:48 schreef Maisnon het volgende:
Je kan veel beter zonder scheerschuim scheren als het gaat irriteren
Ik snap sowieso niet hoe mannen dat doen, scheren irriteert bij mij altijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:48 schreef Maisnon het volgende:
Je kan veel beter zonder scheerschuim scheren als het gaat irriteren
Onder de douche scheren.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe mannen dat doen, scheren irriteert bij mij altijd.
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:49 schreef Maisnon het volgende:
THE VISIBLE SPECTRUM... IS RAINBOWS
Hoezo nietquote:Op woensdag 30 december 2009 02:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pic van je oksels, ik geloof niet dat je scheert
Bij mij nooit, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe mannen dat doen, scheren irriteert bij mij altijd.
Ik heb een gevoelig huidje denk ik. Maar geen enkel probleem als ik ontharingscrème gebruik.quote:
Oh okee, onder de douche.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoezo nietik doe het altijd onder de douche, 1 2 klaar
top 2000quote:Op woensdag 30 december 2009 02:47 schreef wolvendagen het volgende:
Lamon, wil je even de groeten doen aal PhifeDawg.
TEVENS IS NU LIVE - I ALONE OP DE RADIO![]()
Dat weet ik, ik moest daarom ook een beetje braken van binnenquote:
Ja, ik heb gewoon een stoere mannenhuid.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelig huidje denk ik. Maar geen enkel probleem als ik ontharingscrème gebruik.
Overcome vind ik het enige te pruimen liedje van die knakkersquote:
Maar jij vindt dan ook 99% van de muziek die geen metal is kutquote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Overcome vind ik het enige te pruimen liedje van die knakkers
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Siniti het volgende:
gvd de tweede keer dat ik de radio top 2000 opzet EN WEER COLDPLAY![]()
![]()
Stoer hoor. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een stoere mannenhuid.
Moet... reageren... op trollquote:Op woensdag 30 december 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar jij vindt dan ook 99% van de muziek die geen metal is kut
Straks komt wel PF zie ikquote:Op woensdag 30 december 2009 02:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
Zet het dan ook niet op prutsel
Enorm. Morgen (als in 31 december komt tussen 6-7 Sebastian), ongeveer rond kwart over dus dan moet je je wekker zetten!quote:
kijk maar uit, volgende keer ga ik een gehele lijst obscure onbekende kutartiesten optrommelenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
WHEHE JE REAGEERDE XD ZO WILLEKEURIG
Okee. wie de fuck is dat nou weerquote:Op woensdag 30 december 2009 03:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb trouwens al 3 keer Jason Mraz langs horen komen deze dagen.
Zie je, het ligt aan jou.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Stoer hoor. Mag ik je aanraken?
Dan hoef ik alleen op je last.fm te klikkenquote:Op woensdag 30 december 2009 03:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kijk maar uit, volgende keer ga ik een gehele lijst obscure onbekende kutartiesten optrommelen
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 30 december 2009 03:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen op je last.fm te klikken
Die ene.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Okee. wie de fuck is dat nou weer
Okee, is het een ander nummer dan numb en wish?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
STRAKS PINK FLOYD JONGENS EN MEISJES!!!!!
Oh een bass lijntje, dat kan ik wel appreciërenquote:
behoorlijk nutteloos jaquote:Op woensdag 30 december 2009 03:12 schreef griekjeee het volgende:
godverdomme zeg ik zit nu serieus te discussiëren of bacteriën wel of niet als hygiënisch gezien worden, hoe laag kun je zinken.
speel een stukje demilichquote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Maisnon het volgende:
ik heb zin weer om gitaar op te nemenhou het kort met een paar klassieke riffjes
!
Ja. Dat dacht ik ook. Alsof je een klein kind iets uitlegt.quote:
Ik weet het, waarom ga ik er ook op inquote:
Ziggy Stardustquote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Maisnon het volgende:
ik heb zin weer om gitaar op te nemenhou het kort met een paar klassieke riffjes
!
oh.. nou daar bleef het dus bijquote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh een bass lijntje, dat kan ik wel appreciëren
quote:Op woensdag 30 december 2009 03:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh.. nou daar bleef het dus bij
okee dan, poging 2quote:Op woensdag 30 december 2009 03:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die gitaarlijntjes erdoorheen![]()
![]()
![]()
Al doet de studioversie het geen recht, je moet een live One Of These Days horen
geluid-stil-geluid-stil.....herhaalquote:Op woensdag 30 december 2009 03:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit echt met een akoestische gitaar iets met een laptop microfoon op te nemen dus de kwaliteit is echt pauper.
Kijken of iemand dit kent:
http://www.zshare.net/audio/70554890ebed9957/
Speel em even zonder basstonen erbij
Mijn computer liep vast bij het openen van dat kleine bestandjequote:Op woensdag 30 december 2009 03:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
geluid-stil-geluid-stil.....herhaal
Oh ik moet et gewoon 1 keer helemaal laten spelen
je hebt gewoon geen smaak, jongemanquote:Op woensdag 30 december 2009 03:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mijn computer liep vast bij het openen van dat kleine bestandje
mijn computer![]()
Ik ben bijna klaar met de live versie, het heeft niet mogen baten heer siniti
al was die wel beter
Ik zou dat nooit geraden hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |