quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Alborz het volgende:
Sjonge, dingen waar je je druk om kan maken, alsof je d'r oksels gaat likken ofzo..
lekker als ze heel erg heeft liggen zweten..quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Alborz het volgende:
Sjonge, dingen waar je je druk om kan maken, alsof je d'r oksels gaat likken ofzo..
Heb je beschikking over het quickquote knopje? Zo nee, denk er eens aan hem in te stellen. Zo ja, gebruik hem dan ook.quote:
Working beard doorquote:
omgquote:
Flikker op, ik quote jou omdat je onderaan stond en lekker makkelijk te quoten was ( en ja dat was met het quickquoteknopje). Dat jij niet snapt dat mijn tekst eronder voor TS bedoeld is kan ik begrijpen en daarom leg ik het uit. Maar ga godverdomme niet lopen bitchen over hoe ik iemand moet quoten. Ontopic graag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je beschikking over het quickquote knopje? Zo nee, denk er eens aan hem in te stellen. Zo ja, gebruik hem dan ook.
Dank u.
Valt meequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:40 schreef Likeabridge het volgende:
"Waarom zou ik, je ziet het toch niet?"
Nee, maar ik kan me voorstellen dat mensen in je directe leefomgeving (hiermee doel ik op de partner) het zeer op prijs zouden stellen als ze niet tegen een pakje shag aan hoeven kijken tijdens bepaalde activiteiten
.
Oh, het is natuurlijk vanzelfsprekend dat het niet scheren van de vrouwelijke oksels in de zomer al helemaal not done is.
Klacht:
[ afbeelding ]
Sjonge, waar je je druk om kan maken, also... oh wachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt meeje zou maar dit hebben..
[ afbeelding ]
In de schaamstreek vind ik het minder erg dan onder de oksels...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je aardig rijk zijn denk ik. Hangt nu in d’Orsay echter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
superscherp!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zou je aardig rijk zijn denk ik. Hangt nu in d’Orsay echter.
indeed, je zou maar als meisje/vrouw zijnde overmatige vaginale afscheiding hebben! Alles aan je haar plakken en kleven ahaha.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
indeed, je zou maar als meisje/vrouw zijnde overmatige vaginale afscheiding hebben! Alles aan je haar plakken en kleven ahaha.
Je kopiet mijn reactiequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
indeed, je zou maar als meisje/vrouw zijnde overmatige vaginale afscheiding hebben! Alles aan je haar plakken en kleven ahaha.
Ha, je hebt je foto weer.quote:
ow...had je reactie niet eens gezien, mocht het veel op elkaar lijken dan gaan props uiteraard naar jouquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Je kopiet mijn reactie! En past t een beetje aan
Niet happenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Flikker op, ik quote jou omdat je onderaan stond en lekker makkelijk te quoten was ( en ja dat was met het quickquoteknopje). Dat jij niet snapt dat mijn tekst eronder voor TS bedoeld is kan ik begrijpen en daarom leg ik het uit. Maar ga godverdomme niet lopen bitchen over hoe ik iemand moet quoten. Ontopic graag.
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow...had je reactie niet eens gezien, mocht het veel op elkaar lijken dan gaan props uiteraard naar jou
Bij deze danquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef Ringo het volgende:
En het smaakt zo lekker vrouwelijk-zout als je er likjes aan geeft.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef Ringo het volgende:
En het smaakt zo lekker vrouwelijk-zout als je er likjes aan geeft.
Die 2 dingen moet je natuurlijk wel apart beoordelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij deze dan
Poll: Mode vrouwen 2010 oksel/schaamhaar
Want?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:49 schreef antonwachter het volgende:
Hmm, weinig mannen hier met een sexleven met echte vrouwen.
Nee, jouw seksleven kwam lekker van de grond met Ina Damman.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:49 schreef antonwachter het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:49 schreef antonwachter het volgende:
scheer jij je oksels dan? Nee? Weet je ook niet waar je over lultquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
alsof dat beetje haar je gaat beschermen.
Je kan het laten groeien en er een warme trui van breien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
alsof dat beetje haar je gaat beschermen.
Of, je kunt veranderen in Agent Pubit!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
Je kan het laten groeien en er een warme trui van breien.
Maar, dat was helemaal het echte verhaal niet. Alleen de uitgever wou het niet publiceren in die tijd. Later is het aangepast en opnieuw uitgebracht onder de naam 'Ik , jan cremer'. De tijd was er toen nog niet rijp voor en de rekeningetjes moesten toch betaald worden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, jouw seksleven kwam lekker van de grond met Ina Damman.
Wat zei je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Als feminist zijnde zou een vrouw AL helemaaaaal d'r oksels moeten scheren. Trots op je vrouw zijn? Haar weg!WEG!!!!
Wat zei je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn oksels heul niet scheren als man zijnde.
Wat zei je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik vind het als vrouw zijnde ook veel mooier als er GEEN bos shag onder vrouwoksels hangt, net zoals bij intieme streek. Hartstikke smerig. En dan ben je bijvoorbeeld ongesteld en dan hangt al dat bloed in dat haar.. nou geweldig.. lekker fris.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |