alsof dat beetje haar je gaat beschermen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef sweetlady-o het volgende:
Oksels scheren in de winter? ja dag.Weet je niet hoe fucking koud het is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is lekker ...
Ik quote jou en reageer daarbij op de OP.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn reactie in een spoiler moeten zzetten?
Ik denk dat dat aan ts gericht was, Ez.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn reactie in een spoiler moeten zzetten?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:Maar ik wil mijn oksels heul niet scheren als man zijnde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is lekker ...
It's fun to lose.
And to pretend.
Nee, geen kippenhuidje.. maar ook niet zo'n.. vieze.. bos woud.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn oksels heul niet scheren als man zijnde.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
sommige vrouwen vinden okselhaar lekkerder dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is lekker ...
maar ik kan voor 99% van alle mannen zeggen dat vrouwelijk okselhaar: ::::rrrrr't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Het is maar haar, aanstellerquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef 9611Niels het volgende:
Gelukkig nog niemand die zegt dat ie okselhaar bij vrouwen niet erg vindt!
Dat is echt
Ah. Vandaar. Was het dan niet makkelijker geweest om de OP te quoten?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik quote jou en reageer daarbij op de OP.
Ik vind het als vrouw zijnde ook veel mooier als er GEEN bos shag onder vrouwoksels hangt, net zoals bij intieme streek. Hartstikke smerig. En dan ben je bijvoorbeeld ongesteld en dan hangt al dat bloed in dat haar.. nou geweldig.. lekker fris.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
sommige vrouwen vinden okselhaar lekkerder dan niet.
maar ik kan voor 99% van alle mannen zeggen dat vrouwelijk okselhaar: ::::rrrrr
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik vind het als vrouw zijnde ook veel mooier als er GEEN bos shag onder vrouwoksels hangt, net zoals bij intieme streek. Hartstikke smerig. En dan ben je bijvoorbeeld ongesteld en dan hangt al dat bloed in dat haar.. nou geweldig.. lekker fris.
ah gadverquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik vind het als vrouw zijnde ook veel mooier als er GEEN bos shag onder vrouwoksels hangt, net zoals bij intieme streek. Hartstikke smerig. En dan ben je bijvoorbeeld ongesteld en dan hangt al dat bloed in dat haar.. nou geweldig.. lekker fris.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja of is al t haar op zn kop ook wegquote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah. Vandaar. Was het dan niet makkelijker geweest om de OP te quoten?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met je vieze praatjes
quote:
Sorry lieverdsquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom ben ik visueel ingesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |