Ja een leuk idee voor volgend jaaarquote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf waarom staat steen niet in de top 2000 :S :S :S :S
Erg genoeg wel dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je wilt vast niks voor me aanpassen.
Ja maar ik kwam dus toen coldplay nog bezig wasquote:
top 10 minstensquote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf waarom staat steen niet in de top 2000 :S :S :S :S
Zullen we samen naar Defqon gaan, of Qlimax?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ook al luister ik er nooit naar, ik zou toch wel een keertje naar Defqon ofzo gaan. Gewoon, omdat je al dat soort feesten een keer gehad moet hebben.
Allure_ verkoopt haar eigenwaarde niet voor een UI.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erg genoeg wel dus.
Als iemand iets wil en ik kan het, ben ik dus nooit te beroerd om te helpen,
Kut-ik!
Ik ben een beetje verlegenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef me een knuffel, Otis.
[ afbeelding ]
Kusje op je neusje.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verlegen.
[ afbeelding ]
Er zit niks anders op, aangezien niemand 'm wil aanpassen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ verkoopt haar eigenwaarde niet voor een UI.
Defqon, want dan is het lekker warm als het goed is. En kunnen we chillen aan het waterquote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Defqon gaan, of Qlimax?![]()
Ja maar ik wil dat ie scherp is, enzo. Anders ga ik me irriteren.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook niet zo heel moeilijk hoor Allure, als zelfs ik het kan
Deal.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit niks anders op, aangezien niemand 'm wil aanpassen.
[..]
Defqon, want dan is het lekker warm als het goed is. En kunnen we chillen aan het water.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kusje op je neusje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja een leuk idee voor volgend jaaargewoon met zn allen op een kaknummer stemmen zodat ie op 1 komt
![]()
Je had moeten zeggen dat je haast had omdat je vriendin aan het bevallen is.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond een boete gekregen omdat ik m'n licht niet aan had![]()
'waarom heb je je licht niet aan'
'omdat ie het niet doet'
stomme kutwouten
Ik ga altijd lopen als ik zo'n controle van verre zie aankomenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
'omdat ie het niet doet'
stomme kutwouten
Ik ben er twee keer vanaf gekomen met een waarschuwing.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
'omdat ie het niet doet'
stomme kutwouten
Geloof dat de mijne ook wel scherp zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat ie scherp is, enzo. Anders ga ik me irriteren.
Mijn vader vindt soul voor vrouwen of homo's.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die Otis Redding en Sam Cooke slecht vindt.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die mensen bestaan.
Hij is geen éckte jazzman.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vader vindt soul voor vrouwen of homo's.
IM A SOUL MAN.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vader vindt soul voor vrouwen of homo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |