quote:Op woensdag 30 december 2009 00:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Autisme, it's such an evil thing.
Ik ook, of gewoon totaal niet in de gaten hebben wie het is voor het eerste uur ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die is ook![]()
Ik moet altijd even wennen als users wisselen van ui.
Ik helaas.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
Wie kan een avatar klein en scherp maken? Ik heb m'n droom avatar al gevonden.
Dat ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, of gewoon totaal niet in de gaten hebben wie het is voor het eerste uur ofzo
UNLEASH THE BEAST TUDUDUDUDUDUDUUDUDUDquote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Skylark, lees mijn lapo en verander je icon terug.
Deze icon is zo 13 in een dozijn. Zo van; kijk eens hoe lekker gek.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
UNLEASH THE BEAST TUDUDUDUDUDUDUUDUDUD
Angerfist - Megamix.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
UNLEASH THE BEAST TUDUDUDUDUDUDUUDUDUD
Denk je dat 'ie permanent isquote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze icon is zo 13 in een dozijn. Zo van; kijk eens hoe lekker gek.
Das dus mn UIquote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat ja.Die brownie die je poste was wel echt perfect zeg, nu heb ik er zin in.
Dagen-icons.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie permanent is? Dit is m'n woensdag-icon.
Die vond ik altijd te doen. Heb hem alleen niet meer. Ik heb nu alleen maar Sensation Black CD's.quote:
Dat maakt het niet minder kut ofzo hoor. Ik heb ook nergens laten blijken dat ik dacht dat hij permanent was.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie permanent is? Dit is m'n woensdag-icon.
Mijn hele ritme raakt ontregeldquote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij raakt helemaal in paniek enzo? Vervelend. Ik moet alleen even twee keer kijken om wie het nou gaat.
Ik vind mezelf te doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die vond ik altijd te doen. Heb hem alleen niet meer. Ik heb nu alleen maar Sensation Black CD's.
Daar is joetoeb voorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die vond ik altijd te doen. Heb hem alleen niet meer. Ik heb nu alleen maar Sensation Black CD's.
Je wilt vast niks voor me aanpassenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik helaas.
Weer zo'n onverwachte teleurstelling!
Wat vervelend.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn hele ritme raakt ontregeld. Duurt maanden voordat ik daar mee om kan gaan
.
Mijn buurvrouw wil met me naar Sensation.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar is joetoeb voor
Ik was ook eens op sensation
Als een balletje.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Kijk eens hoe blij ik ben, Skylark.
[ afbeelding ]
Ik ben ook 1x naar een hardcore feest geweest.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw wil met me naar Sensation.
Ik wilde laatst naar Nightmare, maar niemand wilde en buurvrouw was er niet.
Geef me een knuffel, Otis.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Kijk eens hoe blij ik ben, Skylark.
[ afbeelding ]
Waar ik altijd heenga, draaien ze alleen hardcore en hardstyle het laatste uur. En dan is er bijna niemand meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ook 1x naar een hardcore feest geweest.
Dat is... Joe Cocker.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Siniti het volgende:
Kut zet ik de top 2000 aan komt coldplay
weet ik ook meteen weer waarom ik ze zo kut vind
Ik wil ooit nog eens een keer naar zo'n groot feest... thunderdome ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw wil met me naar Sensation.
Ik wilde laatst naar Nightmare, maar niemand wilde en buurvrouw was er niet.
Dat snap ik ook niet idd.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf waarom staat steen niet in de top 2000 :S :S :S :S
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Headhunterz was laatst in Rotterdam. Ik was er alleen niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog eens een keer naar zo'n groot feest... thunderdome ofzo
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar ik altijd heenga, draaien ze alleen hardcore en hardstyle het laatste uur. En dan is er bijna niemand meer.
quote:
Ja een leuk idee voor volgend jaaarquote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Erg genoeg wel dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je wilt vast niks voor me aanpassen.
Ja maar ik kwam dus toen coldplay nog bezig wasquote:
top 10 minstensquote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Zullen we samen naar Defqon gaan, of Qlimax?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ook al luister ik er nooit naar, ik zou toch wel een keertje naar Defqon ofzo gaan. Gewoon, omdat je al dat soort feesten een keer gehad moet hebben.
Allure_ verkoopt haar eigenwaarde niet voor een UI.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erg genoeg wel dus.
Als iemand iets wil en ik kan het, ben ik dus nooit te beroerd om te helpen,
Kut-ik!
Ik ben een beetje verlegenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef me een knuffel, Otis.
[ afbeelding ]
Kusje op je neusje.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verlegen.
[ afbeelding ]
Er zit niks anders op, aangezien niemand 'm wil aanpassen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure_ verkoopt haar eigenwaarde niet voor een UI.
Defqon, want dan is het lekker warm als het goed is. En kunnen we chillen aan het waterquote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Defqon gaan, of Qlimax?![]()
Ja maar ik wil dat ie scherp is, enzo. Anders ga ik me irriteren.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook niet zo heel moeilijk hoor Allure, als zelfs ik het kan
Deal.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit niks anders op, aangezien niemand 'm wil aanpassen.
[..]
Defqon, want dan is het lekker warm als het goed is. En kunnen we chillen aan het water.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kusje op je neusje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja een leuk idee voor volgend jaaargewoon met zn allen op een kaknummer stemmen zodat ie op 1 komt
![]()
Je had moeten zeggen dat je haast had omdat je vriendin aan het bevallen is.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond een boete gekregen omdat ik m'n licht niet aan had![]()
'waarom heb je je licht niet aan'
'omdat ie het niet doet'
stomme kutwouten
Ik ga altijd lopen als ik zo'n controle van verre zie aankomenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
'omdat ie het niet doet'
stomme kutwouten
Ik ben er twee keer vanaf gekomen met een waarschuwing.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef NoelGallagher het volgende:
'omdat ie het niet doet'
stomme kutwouten
Geloof dat de mijne ook wel scherp zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat ie scherp is, enzo. Anders ga ik me irriteren.
Mijn vader vindt soul voor vrouwen of homo's.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die Otis Redding en Sam Cooke slecht vindt.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die mensen bestaan.
Hij is geen éckte jazzman.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vader vindt soul voor vrouwen of homo's.
IM A SOUL MAN.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vader vindt soul voor vrouwen of homo's.
Mijn buurman stond een keer met een collega en die zei dat ik weg mocht fietsen als ik zei dat hij 's avonds bier kwam drinken en voetbal kwam kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer vanaf gekomen met een waarschuwing.
Smoes 1: Ik ben al zolang aan het fietsen dat het nog licht was toen ik vertrok.
Smoes 2: Het was zo donker dat ik m'n licht niet kon vinden.
Het is dat ik afleiding nodig heb, want erg aardig klinkt het allemaal weer niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit niks anders op, aangezien niemand 'm wil aanpassen.
Smoes 1 moet ik onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Smoes 1: Ik ben al zolang aan het fietsen dat het nog licht was toen ik vertrok.
Ik ga altijd heel schattig en charmant doen en dan zeg ik dat ik mijn zusje mijn verlichting heb meegegeven omdat ze door een donker park moet fietsen. En dan mag ik meestal wel door zonder boete.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
dat doe ik weleensquote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Maisnon het volgende:
1:10 chocoladecruesli dat zouden meer mensen moeten doen
Éckte jazzmen houden ook van soul.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat wel, hij is soms alleen wat kortzichtig.
quote:
Ik wilde eerst juist wel gaan klikken, totdat ik me besefte dat dat juist de reden is dat je erbij zet dat ik niet moet klikken. Toen deed ik het toch maar niet.quote:
Hij is meer van de blues, ik probeer hem al te lang naar Marvin te laten luisteren. Maar hij blijft bij zijn standpunt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Éckte jazzmen houden ook van soul.
Blues is ook niks mis mee hoor. Al luister ik er niet heel veel naar.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is meer van de blues, ik probeer hem al te lang naar Marvin te laten luisteren. Maar hij blijft bij zijn standpunt.
Bluesquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is meer van de blues, ik probeer hem al te lang naar Marvin te laten luisteren. Maar hij blijft bij zijn standpunt.
Je kunt Japanfappers uitlachen, WoW-ers uitlachen en praten over koningdavids bodylotion. Aan jou de keuze.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Ik ben er weer. Valt er hier nog wat te doen?
Ik vind blues ook toffer dan soulquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik schijn bij jou te horen. Neuken?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Die bedoelde ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind blues ook toffer dan soul
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |