quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga even bier halen voor mijn vriend die een film aan het kijken is die ik niet wil zienCute. Die UI dan he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Ren Lenny Renquote:Op woensdag 30 december 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hierna:
Les Poppys - Non Non Rien N'a Changé.
Golden Earring - She Flies On Strange Wings.
Acda & De Munnik - Ren Lenny Ren.
Coldplay - The Hardest Part.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga even bier halen voor mijn vriend die een film aan het kijken is die ik niet wil zienIk zie zo'n a4-tje met ezelsoor een roze driehoekje een blauw vierkantje en een groen rondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit nummer is kankerbaas Gquote:Op woensdag 30 december 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eerste drie.
NON NON NE RIEN A CHANGE, TOUT TOUT A CONTINUE.
Ja, ik heb geen goede webiconquote:Op woensdag 30 december 2009 00:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie zo'n a4-tje met ezelsoor een roze driehoekje een blauw vierkantje en een groen rondje
Ja hequote:
Ik wist het van Sam Cooke. Aretha Franklin was al nieuw voor mij maar dat het terugging tot Sinatra, BIng Crosby en een Engels liedje uit 1922 had ik niet verwacht neequote:Op woensdag 30 december 2009 00:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Try a little tenderness.
Ik had niet gedacht dat zoveel artiesten hem voor gegaan waren.
Die is ookquote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen goede webicon
Ik kan mn webbrownie niet zo gauw vinden, zal nog eens even kijken
[..]
Ja he
Maar dies dus weer tijdelijk, ben te gehecht aan mijn brownie
Neuh. Volgend uur komt Celine Dion... met... My Heart Will Go On. Kan iemand dat wijf dr bakkes snoeren?!quote:
Autisme, it's such an evil thingquote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die is ook![]()
Ik moet altijd even wennen als users wisselen van ui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |