Mijn buurman stond een keer met een collega en die zei dat ik weg mocht fietsen als ik zei dat hij 's avonds bier kwam drinken en voetbal kwam kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer vanaf gekomen met een waarschuwing.
Smoes 1: Ik ben al zolang aan het fietsen dat het nog licht was toen ik vertrok.
Smoes 2: Het was zo donker dat ik m'n licht niet kon vinden.
Het is dat ik afleiding nodig heb, want erg aardig klinkt het allemaal weer niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit niks anders op, aangezien niemand 'm wil aanpassen.
Smoes 1 moet ik onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Smoes 1: Ik ben al zolang aan het fietsen dat het nog licht was toen ik vertrok.
Ik ga altijd heel schattig en charmant doen en dan zeg ik dat ik mijn zusje mijn verlichting heb meegegeven omdat ze door een donker park moet fietsen. En dan mag ik meestal wel door zonder boete.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
dat doe ik weleensquote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef Maisnon het volgende:
1:10 chocoladecruesli dat zouden meer mensen moeten doen
Éckte jazzmen houden ook van soul.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat wel, hij is soms alleen wat kortzichtig.
quote:
Ik wilde eerst juist wel gaan klikken, totdat ik me besefte dat dat juist de reden is dat je erbij zet dat ik niet moet klikken. Toen deed ik het toch maar niet.quote:
Hij is meer van de blues, ik probeer hem al te lang naar Marvin te laten luisteren. Maar hij blijft bij zijn standpunt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Éckte jazzmen houden ook van soul.
Blues is ook niks mis mee hoor. Al luister ik er niet heel veel naar.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is meer van de blues, ik probeer hem al te lang naar Marvin te laten luisteren. Maar hij blijft bij zijn standpunt.
Bluesquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij is meer van de blues, ik probeer hem al te lang naar Marvin te laten luisteren. Maar hij blijft bij zijn standpunt.
Je kunt Japanfappers uitlachen, WoW-ers uitlachen en praten over koningdavids bodylotion. Aan jou de keuze.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Ik ben er weer. Valt er hier nog wat te doen?
Ik vind blues ook toffer dan soulquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik schijn bij jou te horen. Neuken?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
Die bedoelde ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind blues ook toffer dan soul
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef Biels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |